Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Jodie dat is volkomen normaal haha. Voor de eerste bevalling voelde ik m'n ei ook nooit en geen klachten van m'n ongi. Dat is na de eerste dat ik m'n ei voelde en wat gezeur in m'n rug en schaambeen als ik ongi moet worden. Verder gelukkig geen klagen.

Het is normaal dat je bij elk propje krampje of iets anders verwachtingen en zenuwen krijgt. Heerlijk haha.
    O ja meestal had ik gelijk ook hihi, maar dat krijg je met zoveel zwangerschappen.

Het was een leuke tijd voor de eerste, alles nieuw en bijzonder. Nu is het nog steeds speciaal maar toch ook anders.

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Nou helaas nog steeds buikpijn :( ovutesten gehaald en die blijven maar wit dus eisprong is het niet. Gister dokter geweest, vandaag bloedonderzoek en morgen de uitslag. Ben benieuwd.

Heb vorige jaar een baarmoederontsteking gehad en de pijn is een beetje vergelijkbaar dus duim duim duim dat dat het niet is. Heb geen koorts dus dat is een goed teken, alleen de pijn he :( verschrikkelijk.

3. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    welkom alle nieuwe meiden gezellig!

humava, ja was heel irritant die spam maar hij is nu gelukkig weer weg en hopelijk blijft die weg.

Marni ik hoop voor jou dat je ei er snel is en jullie het weer kunnen oppakken.

Aapje, spannend hoor het is al bijna zaterdag..

ik zelf loop ook altijd krom bij me eisprong best intense pijn voor heel even en soms een dag of twee.
    Maar misschien komt doordat ik maar 1 eileider nog heb..
    Ik heb ook geen flauw idee wat te verwachten.
    Voor ons zoontje moesten het medische tracject in, en duurde het drie jaar voor hij er was.
    En mijn dochter kwam spontaan...(Waren er totaal niet bezig )
    Wel maar weer ovulatie sticks gekocht.

duim voor jullie meiden maak het maar gezellig thuis en voor de degene op het wachtbankje Succes

4. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Jodie1988 Ik ken het gevoel, zit ook in ronde 1 voor ons 1e kindje. Als mijn cyclus normaal is deze maand, dan zit ik nu in de vruchtbare week en hou alles nauwlettend in de gaten. Zodra deze week voorbij is wordt het alleen maar erger haha. Is volkomen normaal en je bent zeker niet de enige :)

@Aapje22 Wat naar zeg een hele hevige ongesteldheid. Hoop voor je dat het toch raak mag zijn!

@Meijtje Dat is zeker niet de bedoeling! We hebben besloten dat we maar 1 ding per maand (dat we niet zwanger zijn) voor de baby mogen kopen. Dat betekend dat ik geen wol meer mag kopen :( Ben haak verslaafd en het 4e truitje staat alweer op de naald... Dus ook ik moet aan de ketting haha. Hoop dat je snel niet meer zo moe bent!

@Marni1 Op onze ouders en mijn zus na, weet niemand dat we voor een kindje gaan. Als we zwanger zijn mag zijn broer het ook direct weten, de rest mag lekker wachten tot 3 maand. We wonen in een klein dorp en nieuws verspreidt zich echt als vuur hier. Een goede vriendin van ons heeft niet eens de kans gehad om haar zwangerschap op een leuke manier aan te kondigen, want het hele dorp wist het al. Daar hebben wij dus geen zin in. En spannend zeg dat je temperatuur weer is gestegen!

@sammieshiba Hoop dat je snel de uitslag hebt en dat er wat tegen je buikpijn te doen is!

Heb besloten dat ik deze week even een paar testen ga ophalen. Normaal is mijn cyclus 28 dagen, maar de laatste was 29 dagen (met pil) en denk zelf dat het de spanning van 'eindelijk de laatste pil' is geweest. Maar je weet het maar nooit haha. Dus volgens de 29 dagen is 16 oktober mijn NOD, maar met 28 is het 14 of 15 oktober. Dus ga gewoon de 14e testen, weet ik ook gelijk hoe en wat. Daarna de 16e en 18e weer als er niks gebeurd.

Merk wel dat ik continue 'vlinders' in m'n buik heb, wat erg irritant is omdat ik het eitje wil voelen! Gelukkig veel werken morgen en vrijdag, dus wat afleiding.

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sammieshiba oei,dat is heftig. Hopelijk is het geen baarmoederontsteking, maar wat is het dan wel?

Hier drukke dagen, toch ook wel lekker. Houdt me bezig.
    Van het weekend wordt ons dochtertje alweer 4 dus wordt ook een hele happening :)
    Daarna hopelijk weer een beetje rust in de tent voor sinterklaas gekte.

6. Humava

Humava Niet meer actief

Heej dames, ik was een beetje druk de laatste tijd. Nu pas tijd om te reageren.
    @nieuwe dames welkom! Als je op de lijst wil wil je dan even in een berichtje je naam, leeftijd welke ronde hoeveelste kindje en nod zetten? Dan zet ik jullie op de lijst.
    @sammieshiba hopelijk geen baarmoederontsteking lijkt me heel naar.
    @meijtje je oudste alweer 4. Wat een leeftijd hè. Althans dat vind ik. Mijn meid wordt eind november 4 en dat ze naar school gaat vind ik echt heel wat. Wel heel leuk hoor! Maar ook wel gek idee dat ze straks hele dagen weg is.

7. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Hurnava, ik wil wel op de lijst!
    29 jaar
    1e ronde
    Dit moet de 1e worden
    NOD is 17 oktober

8. Humava

Humava Niet meer actief

Lijstje

Proberen zwanger te worden
    ♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
    Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt
    Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt
    Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - nod ..okt
    Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt
    Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt
    Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt

♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡

Zwanger!!!

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Humava ze gaat nu al 3 dagen in de week, na maandag gaat ze fulltime. Na onze vakantie gelijk het oude dagritme van peuterspeelzaal opgepakt en dat mocht van school dus dat is wel lekker. Ze draait al 2 weekjes mee. Ze vindt het geweldig! Morgen weer ouderwets schoolzwemmen, dat hebben ze hier nog :)

10. Humava

Humava Niet meer actief

Oh leuk al 3 dagen. Fijn dat ze het naar haar zin heeft. En beter dat ze schoolzwemmen heeft! Zou willen dat ze dat hier ook nog deden.

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja ben er echt blij mee. Ze doet het al heel goed. Ze is zelf vrij druk en snel afgeleid en hebben haar in een hele rustige klas gezet. Dat gaat geweldig!
    En ja zelf ben ik er ook blij mee, ze gaat aankomend jaar op turbozwemmen, dan hebben ze met 4 maanden een diploma. Dan moet ze b en c ook in turbozwemmen halen en daarna mag ze een sport kiezen die ze wil doen.

12. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Check !
    Hier echt hetzelfde. Mijn beste vriendin is in verwachting en zegt dat ik er teveel mee bezig ben.

13. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Aapje22, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1, 1/2 oktober NOD

14. Humava

Humava Niet meer actief

Bedoel je 1 of 2 oktober nod of half oktober?

15. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Voor het lijstje:
    Fasalijntje, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde, 16 oktober NOD

16. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Welkom nieuwe meiden.

Hier vandaag de uitslag van het bloedonderzoek, gelukkig geen ontsteking. Pijn begint ook weer wat af te nemen gelukkig. We wachten het tot vrijdag af, dan nog steeds pijn dan word het waarschijnlijk een echo.

Leuk zeg naar school, de mijne gaat over een klein half jaartje en heeft het nergens anders over haha. Vandaag is ze mee geweest naar mijn werk (werk op de BSO) en dat vind ze echt helemaal leuk, ze voelt zich al een echt groot dametje hihi

17. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #97 Sweety28, 28 sep 2016
    Laatst bewerkt: 28 sep 2016
    @Jazz87 leuk!!! Inderdaad in hetzelfde schuitje... Moet zeggen dat ik tot voor kort ontzettend nuchter erin stond. Nu we er eenmaal echt voor gaan is die nuchterheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Ben er toch echt dagelijks mee bezig. Vind het vooral spannend wanneer m'n cyclus weer regelmatig zal zijn. Kan niet wachten om ongesteld te worden, of juist niet!!! ;)

18. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63

@jodie1988
    @aapje
    Herkenbaar!!! Erg spannend allemaal. Sinds kort gestopt met de pil en gaan ook voor onze eerste. Vraag is hoe m'n lichaam nu m'n cyclus weer zelf gaat regelen.

Mijn beste vriendin is onlangs bevallen van haar eerste en zij zegt nu ook 'Ga er vanuit dat het een jaar duurt..' Poeh hé... Moeilijk.

@sammieshiba
    Gelukkig geen ontsteking! Fijn... Hopelijk trekt het nu gewoon weg.

19. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ja de ene zegt 1 oktober en de andere 2 oktober.
    Ik zou iig 2 oktober moeten kunnen testen.

20. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Vandaag komt mijn dochter terug van haar vader. Dan is ze een weekje bij mij en dan blijft ze waarschijnlijk 2 weken bij haar vader. In die 2 weken is het tijd om het gezellig te maken. En nu we het huis samen hebben is het een stuk makkelijker. Ik ga er dus nu al vanuit dat het de 2e ronde gaat lukken. de 3e ronde wordt een stuk moeilijk. We vliegen 12 november voor 10 dagen naar Dubai en precies 12 november is de hoogste kans zwanger te raken. Gelukkig vliegen was pas om 6:35 en moeten we dus om 3:35 op schiphol zijn... *zucht*. Die ronde geef ik dus weinig kans. Tenzij ik niet slaap die nacht..

Het blijft toch spannend en ook bijzonder allemaal. Ik merk dat ik er echt mee bezig ben. Meer dan ooit. Mijn kleine prinsesje was een prachtig ongelukje. Dus heb ik die dwang om te testen en elk pijntje bewuster te voelen niet gehad. Net voelde ik dat me baarmoeder iets harder was en dan gaan er gelijk al soort alarm bellen af. Terwijl dat ik ook aan de medicijnen zit voor mijn darmen. Dus dat helpt ook niet echt!

Deel Deze Pagina