Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Papillons, als jullie vanavond zin hebben dan vanavond en anders morgen :)

2. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    I'm proud:D

3. Louloute

Hihihi altijd leuk om te zien he zulke testen!! :D

4. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Mijn man helemaal blij 'ben je zwanger?!'

Eh nee schat

5. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Whaha papillons, mannen kunnen soms zo lekker droog zijn.

Hier sinds vanmiddag een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik, beetje het gevoel alsof mijn ongi eraan komt, al moet ik nog een week pff. Hoop het niet

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Louloute de test kan nog prima gaan oplopen inderdaad.
    Zou toch nog maar even afwachten hihi.

Papillons whahaha mannen!!
    De mijne heeft ook geen idee.
    Maar wel fijn/goed!! Is toch fijn om zo'n test te hebben.
    Veel plezier deze dagen.

Sammieshiba als je nog een week moet en nu al krampjes hebt kan het ook iets positiefs betekenen natuurlijk.

Hier nu 2DPO en dezelfde 'klachtjes' als vorige keer (toen ik dus zwanger bleek te zijn). Heb rechtsonder een zeurderig gevoel (aan die kant was ook m'n eisprong) dit trekt door naar m'n been. En heb witte zalfachtige afscheiding. Ondanks dat ik dit de vorige keer ook durf ik niet te zeggen of het toeval is of niet. We wachten het af.. Zou het (natuurlijk) heel erg leuk vinden als het wel zo is!! Denk alleen dat ik deze keer wel iets langer ga wachten met testen. Alleen wel lastig want dat zit ik precies met de kerstdagen...

7. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Spannend sweety.

Heb mijn nod over 6 dagen maar moet zeggen dat ik dit zeurderige gevoel totaal niet herken van de eerste 😂. De kriebel om te testen begint wel te komen nu

8. Louloute

Hihi papillons 😂😂

Spannend meiden!! :)

9. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Vanochtend gelukkig weer opgestaan zonder zeurderige gevoel :D. Nog 5 dagen wachten, duurt lang. Hoop heel erg hard dat dat zeurderige gevoel een positief teken is.

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Mijn nod ergens in januari zou de 10 of 11 moeten zijn, maar ik ga uit van 14

11. Louloute

Ik ben zojuist ongi geworden!!
    Ben wel blij dat alles het nog 'doet' haha was bang dat ik langer zou moeten wachten door progesteron.
    M'n nod is nu 13 januari :)

12. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi wij waren op mini cruise naar engeland plus en totaal geen wifi wel lekker rustig maar dus niet mee kunnen lezen...

Meijtje en louloute balen dat jullie ongesteld zijn geworden...hopelijk mogen we het nieuwe jaar goed beginnen...

Ooh spannend sweety ik ga duimen voor je benieuwd wanneer je gaat testen ...

Sammie Shiba ook voor jou spannend dus ga ook voor jou heel hard hopen!!

Papillons maak het maar extra gezellig deze dagen...😁
    Succes met klussen!!

Hier morgen weer beginnen met de ovu testen... zoals het er nu uit ziet op me app vallen me vruchtbare dagen net voor kerst.... mijn nieuwe nod is de 7 nov

13. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Louloute
    Wat balen!!!! Zal dan toch een indroogstreepje zijn geweest?
    Wel een geruststelling dat je lichaam doet wat ie moet doen.
    Al was een positieve test natuurlijk een erg leuk cadeautje geweest deze maand.

@Sammieshiba
    Ohhhh spannende dagen voor jou!!!!
    Ik duim voor je. Wacht je je NOD af?

@Micloveally
    Dat worden gezellige dagen voor kerst haha.

@Meijtje
    Ik hoop voor jou dat 2017 je meer geluk mag brengen en dat jullie toch een 3e mogen krijgen.

Vandaag zit ik op 4DPO en toch even een dipje..
    Anders was ik dit weekend alweer 8 weken geweest en hadden we ongeveer nu een eerste echo gehad. Ik voel me echt prima maar mis het nu wel! Ik ben er nu toch wel nog meer mee bezig. We houden er echt rekening mee dat er in 2017 een kleintje mag komen. Zijn er echt klaar voor om ons leven in te richten met een hummeltje erbij. Kan niet wachten tot het zover is... Vorige keer had ik ook op 4/5 DPO een dipje en last van m'n humeur. Zullen het dan toch hormonen zijn? :(

14. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Wat jammer louloutte! Het klonk best wel hoopvol!

Mic, was het leuk in Engeland? En vind je normaal snel je ei?

Sweety; ik hoop zo dat je snel weer zwanger bent en dan een heuse plakker hebt.

Ik zit nu 1dpo. Zo spannend! 2 jaar geleden testte ik op dit tijdstip positief. Nooit gedacht dat we 2 jaar later voor een 2e bezig zouden zijn haha.
    Mijn raarste week ooit in 2014! De voorganger die in de zaal zegt op 7 december 'wie weet staat u hier volgend jaar ook wel om uw eigen kind op te laten dragen' (klopt. 6 december stonden wij er met onze zoon:D). Een gigantische bloeding die 3 dagen aanhield. Prikinstructies en negatieve test in het ziekenhuis op 15 dec, want poging 8 was mislukt. Ik die een raar onderbuik gevoel had en na mijn werk toch weer een test had gedaan en deze was positief. Zo raar!

15. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Nou zit een beetje in dubio of ik morgen ga testen, heb s'avonds van mijn man zijn werk een kerstfeest en vind het wel leuk/lekker om dan een wijntje te drinken. Maar goed als ik morgen positief test dan drink ik natuurlijk niet, maar test ik negatief dan drink ik waarschijnlijk ook niet omdat ik dan bang ben dat het misschien te vroeg is haha. Dus eigenlijk maakt het niets uit haha. Dinsdag pas mijn nod dus twijfel. Als ik niet test dan doe ik het pas op nod....denk ik haha.

Welkom terug! Fijne vakantie gehad?

16. Louloute

Yep die strepen (want heb 2 testen gedaan) waren hartstikke vals.
    Wondfo testen gaan officieel op m'n blacklist :D

17. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Vanochtend getest helaas omo wit 🙁. Hoop dat ik gewoon te vroeg ben

18. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Sinds vanmiddag 13 uur bruinverlies/rozeverlies :(, het wil nog niet echt doorzetten dus ben benieuwd hoe het er morgen voor staat. :(

19. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Nee he Sammieshiba wat jammer!! :(
    Of kan het nog een late innesteling(bloeding) zijn??

20. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Weet niet wanneer mijn ei is geweest dus heb geen idee. Wordt afwachten of het doorzet :(

Deel Deze Pagina