Balen sammieshiba hopelijk zet het niet door!! Leuk mic Engeland!! Knuffel sweety!! Kan me wel voorstellen dat je eraan terug blijft denken..hopelijk ben je snel weer zwanger meis!! Spannend papillons..en wat bijzonder zeg!! Ik duim voor je meid!!
Ja, ik zit te twijfelen om CB te doen, zag dat die nu in de aanbieding waren, 10 testen voor 28 euro of testjezelf. Fijne van CB vind ik wel dat ik niet hoef te twijfelen of het streepje nou wel of niet positief is maar gewoon meteen duidelijkheid heb. Jammere vind ik wel dat ze duur zijn. Mijn cyclus was nu 26 dagen, dus moet dan dan op dag 6 al gaan beginnen met testen maar dan red ik het misschien niet met 10 testen :S dus zit nog even te kijken en te vergelijken
Ik heb net cb besteld bij farmaline, 10 voor 22. Bij een 26 dagen cyclus begin je op dag 9 als het goed is sammieshiba Onder het kopje 'voor het testen' staan een tabel: Probeer op het juiste moment zwanger te raken met Clearblue tests
Thanks ga ik ook even kijken. Ik twijfel nu tussen de normale digitale en de advance. Welke hebben jullie?
Ik heb de normale digitale besteld. andere lijkt me juist verwarrend. Deze: https://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/digitale-ovulatie-stick/
Mag je de "normale" digitale ook met ochtendurine doen of jij weet? Kan het niet zo snel vinden. Vind dat bij de advance wel een groot voordeel
Ik gebruik zelf ook de digitale van clear blue. Heb ook een doosje van 10 stuks en nu pas 4 gebruikt. Gebruik ze alleen ter bevestiging. En heb nu 2 maanden achter elkaar gehad dat ik de ene dag nog een rondje krijg en pas daarna een smiley. Zo'n smiley geeft je wel erg veel zekerheid. Bij streepjes blijf je sneller twijfelen. Daarnaast gebruik ik dus inderdaad de testen van testjezelf. Die geven m'n hele cyclus door lichte streepjes en lopen rondom de ovulatie op en knallen een dag voor m'n eisprong. Ze zijn niet goedkoop maar geven mij wel zekerheid. Hiervoor sensitest gehad maar op m'n piek bleef het streepje twijfelachtig. Dit vind ik erg frustrerend. De testen van testjezelf vind ik erg duidelijk. En dan dus een extra test van clear blue ter bevestiging. Kost even wat, maar dan heb je ook wat.
Aangepaste lijst... Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 nod 23 dec Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 - nod ? dec papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 nod 26 dec Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 nod 7 jan Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 - nod 13 jan Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod 14 jan Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 -nod 14 jan Zwanger!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Stemine Uitgerekend op 17-06-2017 Babyluvv uitgerekend op 01-07-2017 Bubbels84 uitgerekend op 11-07-2017 Humava uitgerekend op 13-07-2017 Aapje22 uitgerekend op 17-07-2017 Jazz87 uitgerekend op 05-08-2017 Lovely123 uitgerekend op ? Offline ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov Cestlavie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod ?
Mijn NOD is over 5 dagen... Spannend! Weet het echt niet. Betrap mezelf wel dat ik het heel graag wil en minder nuchter erin sta als de maanden hiervoor. Maar goed, mocht het niet zo zijn dan gaan we lekker aan de zalm, rosbief, biefstuk en aan de wijn/champagne deze feestdagen!
met de clearbleu vind ik hem.altijd wel met die wat goedkopere testen vind ik het altijd zo een gezoek.... En getuur..😶 Sammie wat ontzettend ... dat het toch doorzet😓 Sweety spannend hoor ik blijf duimen...
Hier geen ervaringen met clearblue digital. De action testen vond ik maar beroerd. Maar misschien komt het ook wel dat ik daarmee testte van cd10 tot 20 en geen ei vond. Nogal wiedes als dat ding sprong op cd25. Maar dat wist ik toen nog niet. Ebay dipsticks it is! Net lading tarwekiemolie capsules en teunisbloemolie besteld bij holland&barrett. 75% op teunisbloem en de tarwekiem gratis. Jeej
Oh dat is wel een mooie deal zeg papillons haha!! Ik ga ook maar eens kijken! Kruidvat heeft geen tarwekiemolie meer? Ik kon het niet vinden