ik duim ook mee voor je Sweety! ook hier een kleine update, wij zijn in verwachting van een zoontje het was héél duidelijk op de echo zaterdag dus geen twijfel mogelijk. Mijn voorgevoel zei de hele zwangerschap dat het een meisje was, dus moet even mijn hele denkwijze aanpassen haha maar we zijn natuurlijk héél gelukkig met een zoontje! volgende week dinsdag mag ik terug op controle bij de gyn! het lijstje van zwangeren wordt langer, zo leuk! Hoop dat iedereen snel een positieve test in handen heeft (en een plak beebje natuurlijk)!
Gefeliciteerd stemine leuk een jongetje!! Ooh joh ja dan is het wel effe aanpassen ja zeker als je heel sterk dat gevoel had! Papillons ja ook hier de tarwekiem van de tuinen in huis gehaald.. teunisbloemolie twijfel ik nog over... Mag je alleen slikken tot eisprong toch? Louloute klopt volgens mij ja ik had ook bij kruidvat gekeken en kon het ook niet vinden...
Oeee leuk! Een jongetje! Teunisbloem alleen tot eisprong inderdaad Kruidvat en etos hebben tarwekiemolie uit hun assortiment gehaald
Stemine wow!!!!! Gefeliciteerd!! En ook leuk dat je ons op de hoogte blijft houden. Je bent één van de weinige zwangere in dit clubje die nog iets laat horen. Terwijl dit juist de leuke dingen zijn!! Anyway, wel even wennen dan inderdaad als je sterk het gevoel had dat het een meisje zou zijn. Maar heel gaaf, nu stoere jongenskleding kopen. En jullie kunnen gaan nadenken over namen. Geniet ervan meid.
Spannend Papillons!!! Haha zeker testsdrang! Maar pas 8dpo dus ik houd m'n in. Moet zeggen dat ik weinig voel. Geen idee of dat slecht nieuws betekent. We wachten het maar af... Probeer in ieder geval m'n NOD af te wachten (as vrijdag) zodat als m'n menstruatie door komt ik in ieder geval geen testen verspil. Plus ik zit dan op 11dpo en vind ik nog vroeg genoeg. Maar testsdrang.. Jaaaaaa!!!
Ooh spannend papillons!!we duimen allemaal met je mee! Sweety hihi irritant he die test drang knap dat je kan wachten tot vrijdag.... Ik hoop het voor jullie zou mooi kerstcadeautje zijn
Anders wilde ik nog wel langer wachten.. Tot 15dpo ofzo maar vind het toch wel handig om met kerst te weten of ik qua eten/drinken ergens rekening mee moet houden. Hoe is het hier verder?? Leeuwtje lees je hier nog mee? Zag bij jou een mooie banner!!
Ik ga zaterdag of zondag testen als ik dan al niet ongesteld ben. Best vroeg voor mijn doen haha. Maar inderdaad ivm alcoholische consumpties met kerst. De kipfilet stonk naar kaasfondue vond ik. Mijn man zei dat het normaal rook. Raar! Of mijn neus is stuk dat kan ook haha
Je reuk kan meteen veranderen bij een zwangerschap! Dus je symptomen klinken goed hoor haha. Hoeveel DPO ben je dit weekend? Snap wel dat je eerder wilt testen ivm de kerstdagen. Ik duim voor je!!!!
1e kerstdag ben ik 10dpo. Vorige keer testte ik pas met 16dpo positief. Toen was mijn geur ook al heel anders met grote afkeur voor vlees. Maar mijn vagina doet alweer onwijs zeer. Altijd voorbode voor menstruatie.
Gisteravond de hele avond last gehad van buikpijn. Heb niks geks gegeten en een toiletbezoek helpt niet. Dacht dat het wel over zou gaan maar vannacht bleef het aanhouden en vanmorgen opgestaan met buikpijn. Heel vreemd!
Zit niks anders op dan afwachten (vandaag 9DPO) maar vind dit wel opvallend. Buikpijn gaat niet weg. Overigens is het wel echt anders dan ongi krampen. Het is een zeurende buikpijn. Hopelijk heb ik in ieder geval over een paar dagen duidelijkheid.