Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Vandaag weer omhoog. Ik word nu wel wat ongeduldig door die dip. Nooit gedacht van mezelf!

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Spannend zeg meiden!!
    Ik duim!!
    Wat raar van je buikpijn zeg Sweety :(
    Lastig zo dat wachten ook..afleiding zoeken? Alle kados gekocht? Kaartjes verstuurd hihi? Outfit klaar? Menu voorbereid?

Hier gaat het niet best eigenlijk...Pff wil niet zeuren maar doe het toch haha.
    Heb wéér een schimmel infectie die al voor de 3e x terugkomt. M'n gyn had me al 2 verschillende dingen er voor gegeven en niks werkt tot nu toe. Ga denk ik even naar de kV om daar canesten te halen ofzo..wordt gek van die jeuk :(
    En de andere medicijnen tegen prolactine hebben hun werk ook niet gedaan helaas...had weer melkafscheiding. Ik ga proberen nu nergens aan te denken maar na de feestdagen ga ik zeker weer m'n gyn bellen. Hopelijk doen ze dan iets meer onderzoek.
    Vind het mega irritant, alsof alles ons tegen werkt. Heb ook zo'n voorgevoel dat het zwanger worden best lang gaat duren dit keer :(
    Oké einde klaagmodus!

3. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Wat heb je gekregen van de arts? Misschien kan ik meedenken met een alternatief. En wat balen van de melkafscheiding. Maar kan dat niet normaal zijn? Hier ook nogsteeds

Ik ben een beetje down. Ik ging googlen op een korte luteale fase en dat moest ik niet doen. Kreeg meteen een stuk over dat het quasi onmogelijk is om zwanger te raken met zo'n korte luteale fase. Thnx... dat geeft mij totaal geen vertrouwen en hoop meer. Dus ik verwacht vrijdag of zaterdag echt wel mijn menstruatie. Hoe kon ik zo stom zijn om te denken dat het misschien wel spontaan zou lukken. Is het al 9 januari?

4. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Louloute
    Klagen mag hoor! Een schimmelinfectie is niet fijn! Hopelijk helpt de canesten snel. Komt het elke maand terug? Of zit er wel langer tussen? Zou zeker na de kerst de gyn nog weer bellen. Is toch vreemd als je melk afscheiding blijft houden. Bahh snap je dip wel maar vertrouwen houden in je lichaam!

@Papillons
    Googlen maakt je alleen maar somber. Het nieuwe jaar schiet op.
    Dan wil je toch verder met clomid?

Gisteravond (8dpo) dus erg buikpijn gehad en ook snachts en vanmorgen had ik nog buikpijn. Later in de ochtend was het weg. Buikpijn heeft dus ca. 12 uur aangehouden. Vanavond (9dpo) één mini drupje roze bloed. Verder gebeurd er niks... M'n cyclus is toch wel heel precies en zou vrijdag (11dpo) ongesteld moeten worden.. Mijn gevoel zegt dat het niet raak is maar toch vind ik het wel vreemd. Ergens denk ik toch van zou het een innesteling zijn? Ga er maar vanuit dat vrijdag m'n menstruatie door breekt. Dan is de teleurstelling wat minder groot.

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    OMG, zojuist had ik in een ingeving van ik ga nu testen!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      23
  6. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Super Sweety! Ziet er weer goed uit!!! met al je symptomen van de afgelopen dagen wou ik het al bijna niet uitspreken, maar had telkens (van achter mijn computer) het idee dat je opnieuw zwanger was :p

Deze keer draaien mijn duimen heel hard dat het een plakbeeb mag zijn!!

7. Louloute

Wooow sweety ik zie hem!!!
    Ik wou net een berichtje typen van, oh maar dat is vast de innesteling en toen zag ik je posi test!!!
    Voorzichtig gefeliciteerd en ik duim dat je beebje blijft plakken!!!

8. Louloute

Ze dacht eerst dat m'n vaginale flora verstoord was en geen infectie dus kreeg eerst Trophigil (lactobacilus casei, estriol, progesteron) daar werd het alleen maar erger van
    Toen polygynax (neomycine) bolletjes 6d en monazol crème (sertaconazole) daarna bleek het over te zijn dus ik was al blij!! Ben toen ongi geworden en is nu na ongeveer 1,5week na het stoppen weer terug!
    Heb nu canesten gekocht dus..hoop dat het nu echt een keer over is!!

Qua melkafscheiding, heb m'n bloed laten prikken en daar kwam een waarde uit dat te hoog is, m'n arts zei dat het moeilijk zwanger worden wordt met zo'n waarde :( vandaar die pillen..

Oh meid :( ik hoop echt voor je dat het jullie spontaan gaat lukken!! En anders heb je bijna je afspraak alweer, dan krijg je hulp en komt het ook snel goed!! Heb er vertrouwen in 😘

9. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh sweety dat zou fantastisch nieuws zijn voor jullie... ik zie ook wat ... hopelijk loopt het mooi op en blijft de beeb mooi zitten en ben jij de volgende op het lijstje..

Louloute wat irritant zeg... en klagen mag hier altijd hoor lekker laten gaan😘 ik hoop dat het gauw over gaat of dat de gyn een oplossing weet.

Papillons google is never your best friend.. hoe kort is jou luteale fase dan... bij mij is die ook vaak kort... tussen 10 en 13 dagen..ofzo..

Hier nog steeds aan het wachten op me ei volgends me app op tel had ik hem gisteren moeten hebben... maar nog geen smiley hopelijk morgen ochtend .. wordt er altijd zo zenuwachtig van als het zo lang duurt

10. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Iets later genomen en ingezoomd!

Ohhhh meiden, ben aan het werk en kan het wel van de daken schreeuwen!! :$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,8 KB
      Weergaven:
      24
  11. Louloute

Jaaa wat super meid!! 🎉🎉🎉
    Super mooie streep voor 9dpo!! 👍

12. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh zeker sweety !! Dat inderdaad een mooie streep zie hem.goed!!!!

13. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Thanks meiden!! Een drukke dag achter de rug dus reageer later even uitgebreid. Maar wauw!! Dit is het mooiste kerstcadeau ooit!
    Ben heeeeeel erg blij maar wil niet te hard van stapel lopen.
    Komende 1-2 weken eerst maar eens doorkomen..
    Ga ook niet meer zoveel testen. Om de 3 dagen en niet vaker.
    Als het goed is is het goed, en als het fout gaat veranderd een test daar niks aan. Vind het wel heel bijzonder dat het zo snel weer raak is. Stond vanmorgen echt te shaken en geloofde m'n ogen niet.....

.....En nog steeds niet eigenlijk... ;)

14. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Hahaha zie mijn tekst hierboven.
    Kon het niet laten en heb vandaag (11dpo) toch nog een testje gedaan. :D
    Onderste is van vandaag. Moet van mezelf nu afwachten.
    Heb ook niet veel testen meer in huis dus dat scheelt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      24
  15. Louloute

Hele mooie oploop Sweety gefeliciteerd!!

16. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    duidelijk donkerder dan gisteren, ziet er goed uit!!

17. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja die is duidelijk al meer zichtbaar en oplopend...nog niet naar de winkel gerend voor nieuwe..😂

Papillons en sammie hoe is het met jullie?

Hier vanmorgen eindelijk een smiley!! Dus gaan het gezellig maken vanavond hihi....

18. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hey meiden.

Even snel mijn dochter ligt sinds woensdag in het ziekenhuis met een longontsteking 😥. Hier nog steeds ongesteld helaas word ook niet echt minder misschien door de stress?

Sweety gefeliciteerd zag net een mooie test!

19. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah gossie zo vlak voor kerst!😓
    Heel veel beterschap en sterkte x

20. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Jeetje sammieshiba, wat naar zeg!!
    En al helemaal nu met de feestdagen.
    Hopelijk knapt ze snel op. Sterkte!!

Thanks meiden voor jullie reacties.
    Ik hoop dat ie zondag nog verder opgelopen zal zijn.
    Vind het zo spannend en durf nog niet blij te zijn.
    Er kan nog zoveel gebeuren dus we zullen geduld moeten hebben.

Deel Deze Pagina