Oké meiden ik heb advies nodig! Ik heb voor het eerst mijn ei gevonden hallaluja. Vanochtend een leeg rondje en had vanmiddag ineens heel sterk het gevoel dat mijn ei eraan kwam. Dus netjes de hele middag gewacht en ja hoor zie nu een smiley! Yeah! En zelfs de sensitest kleurt donker 😂 Maar goed de advies vraag hè. Maak ik het vanavond gezellig of morgen? Of beide? Morgen natuurlijk wel oud en nieuw dus ja of het er van gaat komen is de vraag (feestje dus man gaat aan de bier) grote kans dat die out of order is. Wat vinden jullie?
Jaaaaa Sammieshiba!!! Fijn he die smiley ter bevestiging! Ik zou het lekker vandaag én morgen doen. Om de dag is meer het advies al zijn zaadjes van mindere kwaliteit zijn. Als jullie zin hebben zou ik er gewoon een heel mooi weekend van maken.
Ik zou vandaag en overmorgen doen. Dan wacht er een legertje op het eitje en deze springt in 48 uur. Dan komen overmorgen de snelle rakkers er aan
Jaaaaaa *maakt vreugdedansje* Vandaag 4+5 en dus even 'ver' als de vorige keer. Verschil: m'n testen kunnen nu niet duidelijker. Maandag voor het eerst de VK bellen.
Wat fijn sweety! Hier toch een beetje gefrustreerd gisterochtend natuurlijk een leeg rondje en toen voor het eerst savonds getest omdat ik een voorgevoel had en het plusje kreeg. Nu vanochtend getest (nog geen 12 uur later) en weer een leeg rondje. Dacht dat de lh piek wel langer zou duren 😑 als ik dus gisteravond niet getest had haf ik gewoon weer mijn ei niet gevonden. Vind dat echt zoo irritant 😏
Maar je hebt wel je piek gevonden! En nu je dit weet kan je er meer bovenop zitten. Lopen jou testen van sensitest op? Daaraan kon ik wel zien dat het eraan zat te komen. Mijn smiley was ook maar even... Sochtends niet.. Smiddags wel en volgende dag niet meer. Maar wie weet hoef je straks geen eieren meer te zoeken.
Hihi lets hope so. Sensitest blijft vaag hij is nu ook weer lichter. Merk wel dat ik al een paar dagen vruchtbaar slijm heb dus hoop dat dit mijn laatste ronde is 😂
Zodra je een smiley ziet hoef je in principe daarna niet meer te testen Ik zou trouwens ook beide dagen doen hihi Yess sweety super fijn!! Papillons oh dat zou echt een super mooi cadeau zijn voor je man!! Hier zit ik eindelijk op het wachtbankje!! 1 dpo vandaag. M'n nod verschuift naar 14 jan Fijne jaarwisseling meiden!! 🎉🍸😘
Als eerste een gelukkig nieuwjaar! Nou ik snap er helemaal niets meer van. Had mij voorgenomen om een paar dagen door te testen omdat de lh piek zo kort duurde en nou had ik vanochtend jaja weer een smiley 😯 echt WTF. Snap het niet meer. Was de eerste op de 30ste dan valspositief? Heb het net 2 dagen gezellig gehad en twijfel om het vanavond weer te doen of vanwege de zaad kwaliteit een dag te wachten maar met het risico dat ik dan straks te laat ben......😥
Lieve allemaal: De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar! Dat 2017 maar een jaar mag worden met heel veel babygeluk. ❤️ @Sammieshiba Hmmm volgens mij testen dames wel vaker langer positief achter elkaar... Misschien was de test met het rondje wat minder geconcentreerd en zit je nog volop in je piek. Eigenlijk zeggen ze ook stoppen zodra je een positieve test hebt gehad. Persoonlijk zou ik zoveel mogelijk alle kansen benutten haha. En over de kwaliteit van het zaad: ik heb gelezen dat ze dat vooral adviseren als de kwaliteit zowiezo al minder is. Bij gezonde zaadjes kan het geen kwaad. Dus als jullie er zin in hebben gewoon gezellig maken!!
Ja denk vanavond maar even mijn verleidings technieken uitvoeren 😂 ga wel vanavond nog een keer testen. Heb gister 2x getest en beide een leeg rondje misschien slaat mijn lh piek een dag over...zucht
Ik had nu 3 dagen achter elkaar een positieve ovu test soms 1, soms 2 en nu dus 3 dagen achter elkaar. Qua tempen kwam m'n ei een dag na de laatste positieve test. Dat zou ik dan ook aanhouden als ik jou was zo loop je geen potentiële vruchtbare dagen mis! In principe zeggen ze dat iedere dag klussen het beste is bij goede sperma kwaliteit maar anders om de dag is ook super goed!!
Alleerst natuurlijk gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2017...dat we allemaal maar met mooie babies zitten aan het eind /begin volgend jaar! Ik zit met fikse verkoudheid/griep dus zal later wat uitgebreider reageren.... Sweety wat fijn dat het zo goed gaat!! Sammie geb ik vorige maand gehad... snapte er ook niks van! Ene dag smiley volgende dag ... niks ging er maar vanuit dat het eitje vlak na test gesprongen was binnen paar uur... Dat zou zeker een mooi kado zijn papillon! Louloute en hoe is jet met jullie gezellig gemaakt ik duim!!
Hai meiden, een tijd terug kletste ik ook mee maar heb toen bewust wat afstand genomen omdat ik er wel erg veel mee bezig was . Inmiddels ben ik zwanger en terug wat meer op het forum, ik was wel heel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat dus kwam even kijken. Gefeliciteerd Sweety (en de anderen) met je zwangerschap! De rest succes met wachten op ei of NOD! Ik zag dat ik ook nog op het lijstje sta als offline, kijk maar of jullie me eraf halen of naar zwanger verplaatsen
@Sammieshiba en @Louloute Allebei nog gezellig gemaakt?! Spannend!! Ik ga heel hard duimen voor jullie. @Jazz87 Thanks!! Hoe gaat ie met jou? De 1e echo al gehad zie ik!! @Micloveally Hoe gaat ie bij jou? @Cest La Vie Wow!!!! Wat leuk om wat van je te horen én met superleuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid! Hoe voel je je? Natuurlijk zet ik je op zwanger! Hier vandaag 5 weken en vanmorgen had ik dan 3+ op m'n clear blue test!!! Wow, zo bijzonder om zo'n test in handen te mogen hebben. Ben ik echt dankbaar voor. Vandaag de VK gebeld en ik mag volgende week vrijdag 13/1 al komen voor de 1e echo. Volgens mijn berekening dan 6+4 en volgens haar berekening 7 weken. Mocht in ieder geval iets eerder komen dan normaal gesproken. Had echt verwacht dat ik nog wel 3 tot 4 weken zou moeten wachten maar nu al over 1,5 week dus!
Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 4 nod 7 jan Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 - nod 14 jan Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod 14 jan Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 -nod 14 jan Leeuwtje1981 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 - nod ? jan papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 nod 22 jan Zwanger!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Stemine Uitgerekend op 17-06-2017 Babyluvv uitgerekend op 01-07-2017 Bubbels84 uitgerekend op 11-07-2017 Humava uitgerekend op 13-07-2017 Aapje22 uitgerekend op 17-07-2017 Jazz87 uitgerekend op 05-08-2017 Lovely123 uitgerekend op ? Cestlavie uitgerekend op ? Sweety28 uitgerekend op 04-09-2017 Offline ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - nod 8 nov Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - nod 11 nov
Oké nu ben ik helemaal in de war. Vandaag alweer een smiley. Mijn vent zegt gekscherend doe anders even een zwangerschapstest. Nou je gelooft het niet!