Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Moet zeggen dat het mij ook echt dwars zit dat de zw test bij de verloskundige negatief was. Snap dat echt niet

2. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Jeetje sammieshieba wat balen deze situatie! Hopelijk kun je snel bij de gynaecoloog terecht! Die kan misschien al wat meer duidelijkheid geven.
    Die test bij de verloskundige, heb je daar ook terplekke urine opgevangen? Zou het kunnen dat je urine gewoon niet zo geconcentreerd was?

Ik duim voor je dat je snel uit de onzekerheid bent, en het lieft met positief nieuws!

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Heeft ze ook niet voorgesteld om je bloed te laten prikken op hcg?
    Dan weet je zeker of er iets gaande is of niet...misschien je ha bellen?

4. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Vanochtend huisarts gebeld voor de doorverwijzing, gaf ook aan betreft het prikken voor HCG waarde, zij zei ik geef je een spoeddoorverwijzing naar de gynaecoloog anders moet je weer dagen wachten en dat schiet niet op. Net eerst testen gehaald en getest en hij geeft hier toch echt nog steeds 2 strepen al is de tweede streep echt lichter dan gister. Hierna de gynaecoloog gebeld, ik mag morgenmiddag al komen. Ik ben benieuwd! Zal zo de testen even apart erop zetten, die staan weer op mijn telefoon.

5. Louloute

Fijn dat je zo snel een afspraak hebt!! :)

6. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Net met afvegen flink wat bruinverlies...denk toch dat het weer een miskraam is :(:x

7. Louloute

Oh nee he :( pff sterkte meis!!

8. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Nee he Sammieshiba wat een zenuwslopende onzekerheid.
    Hopelijk krijg je morgen uitsluitsel.
    Die onzekerheid is waardeloos. Succes morgen.

9. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee sammieshiba want een onzekerheis maken jullie mee... vanmiddag naar gyn toch? Heel veel succes ...😚😚😚

10. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan sammieshiba?

En hoe is het de anderen ;
    Sweety voel je nog goed en wanneer mag je naar je naar vk?
    Cest la vie al duidelijk of het een tweeling is ...

Louloute en papillons? is het nog gelukt met klussen en zitten jullie nu te wachten op?

Meijtje hoe is het met jou ? Weet je dat effe afstand neemt hoor maar gewoon benieuwd...

Hier nog twee dagen voor nod ... ergens een gevoel van ben zwanger( geen idee waar ik dat baseer) maar soort voorgevoel maar durf er nog niet in te geloven... eerst maar het weekend voorbij.. verder geen klachten...

11. Louloute

Ben ook benieuwd sammieshiba hoe het gegaan is!

Hier 6 dpo vandaag. Ben onwijs moe vandaag (slecht geslapen vannacht), en ook het idee dat het niet raak is, maar ik hoop van wel natuurlijk hihi.

Spannend micloveally!! En wat goed dat je het volhoudt om niet te testen!! 💪💪 ik duim voor je meid!! 😍

12. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hey meiden,

Nou ben eindelijk thuis na 3 uur ziekenhuis. In eerste instantie dachten ze een bbz. Bij de urine negatieve test toen bloed prikken. Hcg was 25 en moet zaterdag opnieuw prikken. Ze hebben op echo gemaakt zoals het er nu uitzag konden ze geen gekke dingen zijn maar de buikpijn met zo nu en dan bruinverlies baart wel zorgen. Ze weten het nog steeds niet precies. Of heel pril zwanger dus nog geen 3 weken of een miskraam. Zaterdag moet daarin uitsluitsel geven. Ik denk zelf een miskraam omdat de testen lichter worden. Nou kan het dat ik 1 van deze dagen ineens ga bloeden. Ook kan het dat mijn lichaam het opneemt zeker als het ergens in de eileiders zit/zat. Ben dus nog niet veel wijzer, zaterdag moet uitsluitsel geven. Ze konden helaas ook niet aangeven waar ik dan in mijn cyclus zou zitten wel dat er baarmoederslijmvlies was opgebouwd.

Als dit mijn 3de miskraam is gaan ze wel verder onderzoeken hoe of wat dus dat vind ik wel weer fijn

13. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje sammieshiba , dus jullie onzekerheid is nog niet over... mmm wel minder ook dat je testjes lichter worden ik hoop dat er zaterdag uitsluitsel gegeven kan worden en je toch zwanger blijkt....

Louloute.. ja heb al iets tevaak te vroeg getest en vandaag wilde ik toch een test halen voor morgen... me man naar de winkel gestuurd ( moest toch boodschappen halen) geen kruidvat 2v5 meer.! Haha zal het toch het lot wel zijn denk ik.

Idee dat het niet raak is? Louloute wel geklust? Ik ga toch voor je duimen hoor

14. Louloute

Sammieshiba
    Hcg 25 betekent wel zwanger ja..gaan ze zaterdag weer bloedprikken Zeker? Ik hoop dat je hcg dan echt verdubbeld is meid!! Ik gun het je zo..
    Derde mk lijkt me héél heftig..pff wel fijn dat ze dan gelijk onderzoeken gaan doen!!
    Pff wat een onzekerheid zeg..:( dikke knuffel!!

Micloveally
    Haha ja zo'n soort gevoel dat het niet raak is..nou ja gisteravond dacht ik weer juist van wel. Haha vrouwen he ik vertrouw m'n gevoel niet meer :D ik zie het vanzelf wel..:)
    Geklust hebben we zeker, hebben dit keer echt álle vruchtbare dagen benut!! :D
    Ik ga ook pas na m'n nodig testen ;) tot nu toe geen testdrang nog. :)
    Jij al klachten?

15. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Yes morgen weer bloedprikken en kijken hoe de waardes dan zijn, denk 0. Vanochtend toch maar weer een testje gedaan en deze is inmiddes omo wit (gisterochtend had ik nog een tuurstreepje).

Gekke is wel dat ik nog steeds geen bloed verlies, alleen wat bruin zo nu en dan, als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat dit mijn innesteling is :(. Vind het ook wel heel erg frustrerend dat ik nu weer een ronde verder ben, of nou ja niet eens weet waar ik uberhaupt in mijn cyclus zit. Misschien word ik morgen wel ongesteld, misschien volgende week, misschien over 3 weken. Vind dat wel erg k*t

16. Louloute

Ja dat snap ik...:( pff..krijg je de uitslag gelijk morgen ook? Heb je morgen dan ook een afspraak of alleen bloedprikken?
    Hele dikke knuffel van me meid!! Sterkte met deze onzekere periode..!

17. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Nee meteen afspraak moet bloedprikken op de ehbo en dan naar de gynaecoloog toe.

18. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sammie heel veel succes vandaag!!denk aan je!

19. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1139 micloveally, 7 jan 2017
    Laatst bewerkt: 7 jan 2017
    Vanorgen toch maar vroeg opgestaan wilde toch testen ... op het doosje had manlief heel lief briefje geplakt met i love you na 3 min weer kijken en ik geloof het nog steeds eigenlijk niet...er staat wel maar toch een tweede streep.....!! Maar nog wel licht wat we dan weer laat twijfelen... zou hij niet dikker moeten zijn op nod..Hopelijk loop hij snel op al ben ik dan door het verleden ook wel bang voor een bbz... fijn weekend meiden!!

Bijgevoegde bestanden:

20. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op de foto lijkt hij minder duidelijk dan hij.is....:(

Deel Deze Pagina