Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Sammieshiba jeetje wat een onzekerheid allemaal!!
    Kan me voorstellen dat je erg gefrustreerd raakt hierdoor.
    Hoop dat ook voor je dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt.
    Succes vandaag!

Micloveally ja hoor ik zie hem!!! Wat spannend!!! Afwachten of hij gaat oplopen maar ziet er veelbelovend uit. Ik duim voor je!

Hier gaat het goed. Wel wat kwaaltjes maar valt allemaal erg mee. Wel sinds paar dagen een blaasontsteking te pakken waar ik een penicilline voor geschreven heb gekregen. Daarnaast hebben ze m'n urine op kweek gezet in het ziekenhuis en de uitslag moet volgende week naar de verloskundige, ze willen weten wat voor bacterie het is. Hopelijk helpt het kuurtje snel. De 1e echo komt steeds dichterbij en kunnen niet wachten. Durf pas echt blij te zijn als de echo ook een (zover ze kunnen zien) een goede zwangerschap laat zien. Het blijft spannend!

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Gefeliciteerd! Zie duidelijk een tweede streep hoor

3. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks sweety en sammieshiba kan het en durf het nog steeds niet echt te geloven hopelijk knalt hij over paar dagen...

Heb je nog een beetje kunnen slapen sammieshiba vanacht... ? Ik hoop echt op goed nieuws voor jullie..

Sweety wat vervelend dat je een blaasonsteking hebt! Hopelijk ben je er gauw vanaf... ja dat geloof ik ook wel dat je zo uitkijkt naar die 1e echo..zeker na jullie miskraam is alles wel beetje eng of niet?

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Wauw gefeliciteerd micloveally!! 😍😍

Oh bah niet leuk blaasontsteking sweety :( hopelijk is het snel over!!

Sammie succes vandaag meid!!

5. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Gefeliciteerd mic! Hoop dat hij oploopt! Geniet ervan!

6. Louloute

Papillons hoe gaat het met jou? Je had toch deze week een afspraak of niet? :)

En al nieuws sammieshiba?

Hoe gaat het met jou jazz?

7. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Net thuis. Hcg was gedaald naar 10 moer nu over een week weer prikken. Doordat die zo langzaam daalt denken ze dat het toch een bbz was. Mijn lichaam lost dit nu zelf op. Krijg ook een uitgebreid consult voor wat onderzoeken nog. Verder nu wachten wanneer mijn ongesteldheid gaat komen. Dit kan over een week, over een maand of over 2 maanden komen.....fijn! Baal best wel. Had niet ver wacht dat hij steeg maar had wel gehoopt op 0 zodat we weer verder kunnen. Nu dus afwachten wanneer mijn lichaam weer gaat werken. Wat mij betreft mag de ongesteldheid komen (nooit verwachter dat ik dat ooit zou zeggen)

8. Louloute

Balen sammie :( dikke knuffel!! Wel fijn dat je lichaam het zelf oplost..! Lijkt me toch een lichtpuntje tussen al die bergen sh&t wat op je af is gekomen de laatste tijd..!! Hopelijk word je snel ongesteld. En fijn dat je consult krijgt en er gekeken wordt naar de reden! Sterkte met afwachten meid!! 😘

9. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    thanks

10. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sammieshiba jeetje wat gaan jullie door een hoop heen!
    Ik hoop dat dan inderdaad je ongesteld snel gaat komen blijft raar dan he.. je hoopt er nooit op maar nu juist wel!
    Wel rot datbhet dan een bbz hopelijk lost jelichaam het op en kun je weer door. Neem.ook effe je tijd dit allemaal op je in te nemen... is nog al wat wat jullie afgelopen week hebben meemaakt! Dikke knuf vanuit hier!!

11. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Sammieshiba wat ontzettend rot zeg!
    Zoals Louloute al zegt wel een lichtpuntje dat je lichaam het zelf op lost. Je hoort zulke nare verhalen. Tegelijkertijd enorm verdrietig dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Je lichaam heeft nogal wat te verduren. Weet je al wanneer je een consult krijgt? Toch ook wel fijn dat ze in ieder geval verder gaan kijken al is het maar om zaken uit te sluiten. Hopelijk pakt je lichaam je cyclus weer netjes op. Sterkte meid!

Micloveally vandaag nog getest? Of wacht je tot morgen?? Spannend!! Ik duim voor je!

Louloute hoe gaat ie bij jou? A.s. zaterdag je nod toch?

Pappilons en hoe is het bij jou? Die afspraak al gehad?

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Micloveally lief dat je aan me denkt. Echt afstand hou ik niet hoor, maar is een beetje druk geweest. Volgens mij is het deze ronde niet raak, ik heb geen enkel symptoom, dus maak mezelf geen illusie, ik denk eerdaags ongi te worden. Verder gaat het goed hoor. Als het iedereen is volgende maand beginnen met m'n studie, gaat wat worden haha.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sammie nee hè.. Jeetje jij krijgt het ook voor je kiezen :( wat ontzettend naar zijn de afgelopen weken geweest voor jou. Ik hoop dat je over 2 weken ongesteld wordt en dat het dan gewoon raak is zoals het hoort. Het is jou zo gegund.

Een ik verder lees... Gefeliciteerd micloveally :) ik zie het streepje ook.

Hopelijk wordt 2017 voor iedereen vruchtbaar met blijvende wondertjes!

14. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meijtje ik had ook echt geen symptomen helemaal niks...dus zegt niks.. leuk wat voor studie ga je doen?

Sammieshiba hoe is het met je ...dikkne knuf vanuit heir in ieder geval!

Papillons hoe is het met jou mogen jullie al beginnen?

Louloute jullie zitten nog op het wachtbankje toch?

Hier is de test inderdaad opgelopen... durf er al bijna in te geloven....😊

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Geweldig nieuws micloveally. Ja ik heb door de hormonen van de zwangerschap tot op heden elke zwangerschap puisten op m'n kaaklijn gehad. Niet kwaal van misselijk of iets maar m'n huid reageert direct op de hormonen.

Ik ga bachelor management in de zorg volgen. Ik kan niet tot mn 72 in de zorg blijven werken, dus handig als ik later hoger op wil. Nu heb ik de kans dus wil ik hem ook nemen.

16. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Gaat goed! As vrijdag intake en 10 weken echo. Er zit dus 3 weken tussen m'n eerste echo en de komende echo. 3 weken duurt dan ineens een eeuwigheid, vooral als je vanalles voelt! Op dit forum komt ook best veel ellende voorbij. Soms wil ik niet eens lezen wat er voorbij komt, veel miskramen, ellende!

Hoe is het met jou? Wachtbankje?

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Zo ver alweer, wat mooi, nog een paar dagen en dan mag je de kleine weer zien <3

18. Louloute

Hier gaat het prima hoor! 9 dpo vandaag. Een heerlijk rustige ronde zonde gekkigheid!! :D wil zolang mogelijk wachten met testen. Voel me niet zwanger (nou ja, soms echt wel en soms echt niet, maar meer niet dan wel hihi) maar m'n temp is wel bizar hoog, ik ga er maar vanuit dat het door de extra progesteron komt. :)

Sweety
    Hoe gaat ie bij jou?

Meijtje
    Ik duim dat het toch raak is deze ronde ;) en spannend, succes met je studie!!

Micloveally yay!! Gefeliciteerd meid!!

Jazz
    Oh dat duurt dan zeker lang voor je gevoel hihi!! :D maar ja is wel bijna al! Spannend!! :D krijg je daarna geen 12 weken echo meer of wel? :)
    Pff en wat jij zegt, ik heb al echt zoveel trieste verhalen gelezen hier :(

19. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Sorry dat ik hier niet zo actief was. De aanloop naar ovulatie vind ik zo zwaar. Het duurt zo lang!
    Het leek erop dat mijn eitje eerder zou komen, maar ik heb nogsteeds geen positieve test in handen gehad.

Morgen naar de fertiliteitsarts, dus dan zie ik wel hoe groot mijn follikel is.
    Hopelijk komt er een goed behandelingsplan.

Ik ben in ieder geval erg nerveus!

En vruchtbare periode met gebroken teen is geen aanrader trouwens:D

20. Louloute

Ik dacht al zoiets papillons! Geeft niet joh neem lekker je tijd. Lijkt me ook heel frustrerend in jouw geval!! Gelukkig wel snel je afspraak!! Ik duim voor je!!
    Maar..gebroken teen?? Oei klinkt erg pijnlijk!! :( Wat heb je gedaan?

Deel Deze Pagina