Qua pijnlijk valt het mee zolang ik mijn teen (die naast de grote) niet beweeg. Blijkbaar belast ik deze teen amper met het lopen dus dat gaat ook wel goed. Ik stootte mijn teen keihard tegen de deurpost toen ik de kat wilde weren. Hij wou in onze slaapkamer en dat mag niet. Nog 3 uurtjes tot afspraak
Succes papillons! Hoop dat ze met mooi plan komen of een oplossing. En sterkte met je teen😁 laat je het ons weten?
Sammie hoe is het met jou? Denk vaak aan jullie.. Jazz ja dat lijkt me ook zenuwslopend je wil dan toch weer effe graag weten dat alles goed zolang je nog niet voorbij de 12 weken bent... en ook ik heb ik dat je leest zoveel dat het soms moeilijk is om er in te geloven ... Meijtje wie weet deze x niet ben je toch zwanger maar geen puistjes😉wel slim van je opleiding zal wel een zware opleiding zijn zon bacholer knapnhoor om dat doen naast werk en een gezin. Louloute hoeveel dpo zit jij nu en nog steeds idee dat niet raak is? Sweety hoe oa het met jou? Gaat het nog steeds goed En stemine hoe is het bij jullie? Hier gaat alles goed! Vanmorgen weer gyn gebeld voor afspraak omdat we vrij snel weer met medicijnen moeten beginnen om de zwangerschap goed te laten verlopen.. dus word deze week nog gemaild door gyn. En als het goed is rond de 8 feb (of iets eerder de e echo!)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zwanger!!! Gefeliciteerd!!!!! Broertje of zusje voor je knapperd! En hé.... je hebt toch voor je NOD getest😂
Ja heel fout haha...vanochtend stiekem ook al urine opgevangen maar uiteindelijk toch weggespoeld..hihi. M'n temp is echt zo hoog deze maand dus bleef er aan denken, dacht ah you know what? Ga toch maar testen!! En voila 😍😍
Papillons auw zeg... Heel veel succes meid, en ja deurposten geven jammer genoeg niet mee. Net gekscherend test gedaan en positief, middag urine binnen een minuut... Morgen maar eens met ochtend urine testen... Micloveally voor alles een eerste keer haha. Louloute ja.... Gefeliciteerd! Ik zal zo even een foto plaatsen.
Wooohooo wat gaat het ineens goed!!!! We kunne straks een mooi zwanger topic openen!!! Louloute en meijtje gefeliciteerd!!!
wauw proficiat louloute, micloveally en meijtje!! zo gaat het inderdaad wel snel ineens, benieuwd hoe het nieuwe lijstje er nu uitziet. Ik heb een beetje mee gevolgd sammieshiba. Erg dat je dit nogmaals moet meemaken hier gaat alles wel goed. wat rugpijn, vooral mijn bovenrug en nek zitten vast, en heeeeeel slechte nachten. maar mag niet klagen. Ik begin de zachte schopjes van de kleine te voelen, dat maakt alles dan ineens weer heel goed! eind deze maand zit ik alweer in de helft. het gaat vreselijk snel! Op 19 januari heb ik nog een pret echo gepland en mijn 20 weken echo bij de gyn is op 31 januari. kijk er al naar uit om de kleine weer te mogen bewonderen! we zijn ook begonnen met kleertjes kopen, en heb me zo hard laten gaan dit weekend, dat ik nu bijna alles heb om de eerste maanden door te komen volgend weekend beginnen we stilaan aan het kamertje, wil niet dat mn vriend dit alleen moet doen de laatste maanden als ik niet meer kan..
Zo weer terug! Een hele mooie follikel van 18mm, slijmvlies van 8mm Na de eisprong beginnen met utrogestan! En als deze ronde niet gelukt is dan weer beginnen met clomid en utrogestan. Ik ben zo ontzettend opgelucht!
Oh WoW papillons je ei is al bijna dan toch? Wat fijn dat je zonder vragen utro hebt meegekregen!! M'n duimen draaien!! Stemine Wat fijn dat alles zo goed gaat!! En kleine schopjes al wow!! 😍 Haha kleding shoppen is leuk he!! Heeeel verslavend hihi. Het eerste pakje al uitgezocht? Ben benieuwd!!
Meijtje en louloute gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws. Probeer het zelf een beetje los te laten en wat minder actief te zijn hier. Vind het een beetje lastig om te lezen dat het met jullie zo goed gaat en er weer 2 zwangere aan het lijstje toegevoegd kunnen worden. Begrijp mij niet verkeerd gun het jullie allemaal heel erg maar vind het voor mij zelf gewoon best klote vooral omdat ik gewoon niet weet waar ik sta. Sta ik aan het begin, midden of eind? En hoe nu verder? Waarom gaat het steeds verkeerd? Gaat het de volgende keer wel goed? Allemaal vragen waar ik eigenlijk gewoon een beetje depri van word. Word ook gek van mijn lichaam heb nu al bijna een week bruinverlies, vanmiddag rond 12 uur ineens helder rood, dacht yeeh daar komt het op naar de nieuwe ronde maar het heldere rode heeft tot 5 uur geduurd en stopte weer abrupt. Word er dus nogal moedeloos van.
Sammie ik snap het al te goed meid. Ik heb ook bij een ander groepje een jaar aan de zijlijn staan toekijken hoe de rest zwanger werd en het bij mij elke keer mis ging. Ik ben na een jaar naar een andere groep gegaan. Dit is de tweede groep na m'n 2e meisje, bij de eerste voelde ik me ook niet meer thuis. Doen waar je je goed bij voelt sammie, weet wel, je bent altijd welkom en mag je ook jouw frustraties, onzekerheden uitspreken en ik snap dat je even niet zit te wachten op goed nieuws van anderen, dat je rust wil in jouw eigen lichaam. Dikke knuffel!
Sammieshiba ik vind het ook logisch dat je zo voelt hoe je erg je een ander het ook gunt... je gunt het je zelf altijd meer.... En dan.is iedere zwangere er 1 teveel.... Ik zou van alles voor je willen betekenen maar zou niet weten hoe. Ik hoop dat het allemaal heel gauw weer op gang komt en je gauw kan aansluiten bij ons. Vind het zo erg waar jullie allemaal door heen zijn gegaan.. Knuffels meis en voel je zeker niet verplicht om mee te schrijven/lezen