Sammie wat onwijs kl*te zeg. Ik hoop voor je dat het vloeien snel stopt en dat je dan weer goed in je vel mag zitten. Voor nu; gun jezelf de tijd en neem de tijd. Even quality time voor jezelf!! Sterkte en een dikke knuffel!
Lieve meiden, een update hier: Een eerste echo gehad vandaag!! Alles zag er goed uit en een prachtig kloppend hartje gezien. Dit is mijn 1e zwangerschap en vind het zoooo bijzonder!! Termijn berekenen ze pas later maar ze schatte nu op 6+4, precies zoals ik zelf ook berekend heb vanaf m'n eisprong. Ze laat het nog wel op 7 weken staan omdat ze de eerste dag van m'n laatste menstruatie aanhoudt. Maar ik houd het maar op 6+4! Wow, blijf maar steeds naar de echo kijken. Onze mini! ❤️ Hoe is het met jullie allemaal?
Jaaaa sweety ben echt mega blij voor je meid!!! Zo super fijn om een kloppend hartje te zien!!! 💙💝 geniet van je roze wolk!! Hier gaat het goed, vandaag niet zo misselijk gelukkig, wel hele gevoelige borsten en tepels, merk dat m'n buik al iets opgezet is en af en toe krampjes/steken. Morgen is m'n nod dus blijft nog even spannend Al moet ik wel zeggen dat m'n LF nooit langer was dan 13 dagen sinds de bevalling en ik vandaag op dpo 14 zit.
Ja van 36.31 naar 36.7. Maar helaas wel 3 uren later gemeten dan de bedoeling was. Vergeten wekker te zetten. Moet ik vandaag dan al starten met utro of morgen?
Ik zou pas starten als ff een kruis heeft gezet dan weet je zeker dat je ei geweest is!! Ik duim dat je temp morgen weer goed is!!
Sweety super zeg! Papillons spannend zeg, hopelijk blijft jouw temp hoog Hier 2-3 op de cb, ik hoop maandag 3+ te zien. Zou zo mooi zijn. Dan loopt die goed op. Blijft spannend....
Meijtje wat goed!!! Ik duim voor je dat ie maandag 3+ aangeeft! Louloute klinkt allemaal goed hoor!! Papillons gebruik je eigenlijk ovu testen?
Papillons spannend hoor. Hopelijk vind je ei snel! Wat ontzettend fijn sweety dat het goed gaat!! Meijtje wanneer mag je nu voor de 1e echo of heb je die al gehad? Sammie hoe ia het met jou meis? Louloute ik zou wel kwaaltjes van je willen overnemen hoor!!
Ik had vrijdag een positieve ovulatietest, maar mijn temp is nog niet echt omhoog gegaan. Zaterdag 36.7 Zondag 36.35 Vandaag 36.45 Ondertussen wel al met utrogestan gestart. Ik herinnerde mij ineens weer wat de gyn had gezegd. Op dag van posi test vrijen en dag erna en dan beginnen met utrogestan. Dus gisteren Het duurt soms 4 dagen voor FF een kruisje heeft gezet bij mij. Dat is met mijn LF best wel laat om dan nog te beginnen met utrogestan. Ik ga er vanuit dat het niet raak is en ik volgende maand mag starten met clomid. Dat geeft mij meer hoop.
Ja 3+ eerste echo heb ik 26-1 dus nog even wachten. Papillons ik hoop dat je met clomid mag starten. Hopelijk loopt de temp nog wat op.
Hier sinds zaterdag eindelijk bloedvrij, ben vandaag begonnen met ovulatietesten en had vanmorgen meteen een smiley te pakken, ben benieuwd of mijn lichaam nu weer gek aan het doen is of dat nu daadwerkelijk mijn ei eraan komt. Vanochtend ook de HCG laten prikken, deze was vanmorgen 2.25 dus onder de 5 ben daarin "goedgekeurd". Nu moet ik wachten op een oproep voor de herhaaldelijke miskramen. Ben wel weer wat positiever ingesteld maar merk wel aan mij zelf dat de teleurstellingen mij best zwaar beginnen te vallen. Probeer het dus een beetje los te laten maar wel gewoon iedere ochtend de ovutest te doen. Denk wel dat als ik nou nog een keer zo'n teleurstelling krijg ik het zwanger worden even ga stop zetten om de onderzoeken te doen, maar ben daar ook nog niet helemaal over uit. Gelukkig momenteel genoeg andere dingen aan mijn hoofd dus hopelijk kan ik het allemaal loslaten en naar de achtergrond duwen. Wat fijn om te lezen dat het met jullie zo goed gaat! Spannend allemaal de eerste echo's. Merk wel dat het rustiger aan het worden is hier maar volgens mij zijn wij ook nog maar met 3 die nog niet zwanger zijn toch?
okee! jammer dat je temp nog niet omhoog is. nu zal dat wel gebeuren onder de invloed van utro maar of je ei dan daadwerkelijk gesprongen is valt niet met zekerheid te zeggen wel raar dat je gyn je dit adviseerde, of nou ja wel logisch ergens áls je ei altijd de dag na de positieve test is. Is dat het geval bij jou? utro kan de ei onderdrukken als je er te vroeg mee begint. Persoonlijk zou ik dan toch iets later starten, bijv. als je twee dagen achter elkaar hoge temp hebt zoals altijd na je ei (dit deed ik en dit is wat mn gyn mij adviseerde). Maar doe het vooral zoals het fijn is voor jou!! ik duim!! sammie wat fijn een smiley!! hopelijk ben je snel weer zwanger van een plakker meid!! mijn duimen draaien overuren voor je!! kan me wel voorstellen dat je het wel eng vindt..en het heel erg spannend is. Als je wat dingen kwijt wil zijn we er ik kijk nog regelmatig in dit topic hoor!!
Ik heb altijd binnen 36 uur mijn ei na positieve test. Dan zou ik na mijn eisprong begonnen zijn met de utro. Mijn temp gaat wel eens vaker traag omhoog (sommige rondes ook meteen omhoog). Een keer zelfs 5 dagen later pas echt goed omhoog. En daarna zet FF pas een kruis (gestippeld). Dat zou dan 6-7dpo zijn. Best laat om dan nog eens met utro te beginnen als mijn LF 7 is. Als ik de temp van zaterdag op discard zet is mijn temp wel hoger dan voor de ei, maar niet een forse stijging.
Oh toch wel stijging. Met mijn slaperig hoofd niet goed op de thermometer gekeken. Blijkt 36.54 ze zijn ipv 36.45 lang leve de bewaarfunctie.
Sammie, dikke knuffel, ik hoop dat jouw ei eraan komt, Je moet 3 maanden stoppen om bloed te kunnen testen. Dit hebben wij vorig jaar gedaan, we wilde geen winterkindje en hebben geprobeerd tot die tijd en nov Dec jan geboorte overgeslagen... Gelijk na de uitslag, die goed was weer begonnen en weer mis.... Ik snap de dubio om verder te onderzoeken, hoever wil je de grens oprekken, welke onderzoeken wel, welke niet... Enige wat ik je mee kan geven is, hou het dicht bij jezelf, doe waar jij achter staat en niet wat anderen willen. En alles op z'n tijd. Je ziet het bij mij. 13e zwangerschap voelt gewoon goed! Het kan mis zijn en mis gaan, maar eindelijk een keer niet dat nare gevoel. Ik ben na een paar onderzoeken gestopt, als deze mis gaat ga ik weer verder met chromosoom onderzoek. Zo stukje bij beetje, want alles tegelijk is teveel, dat kan ik niet aan. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dan blijvend. Dat het je verder bespaard blijft.