Sammie ik heb een goede bmi 23 65 kg 168cm. Dus geen reden waarom ik zoveel missers heb. Ik heb op een gegeven moment wel gezegd dat we voor de bloedtesten 3 maanden stopten, eigenlijk in deze periode en het daarna weer op pakten. En ja ik ben gezonder gaan eten, meer sporten, maar toch nog missers. Je zal soms per dag wat anders willen. Maar ga achter jouw hart aan. Wat je op dat moment het beste lijkt. En het is soms moeilijk een belans te vinden. Dat zal blijven tot je een wondertje in jouw armen hebt.
@Stemine, wow wat een mooie echo's!! En inmiddels al op de helft joh!!! Wat gaat de tijd toch snel. Ben je lekker aan het genieten? En al een buikje?! @Sammieshiba Hé gatsie meid.. Snap dat het verdriet doet. Een dikke knuffel voor jou. Misschien helemaal niet verkeerd om het even voor 2 / 3 maanden on hold te zitten. Afgelopen tijd is heftig geweest en gezien de redenen die je noemt.. Zorg dat je lekker kunt genieten op vakantie en ga jezelf weer opladen en dan kan je straks weer met frisse moed er tegenaan. Even de druk eraf.... Maar vooral doen waar jij je goed bij voelt! @papillons Jammer meid!! Vol goede moed op naar de volgende ronde. Duim voor je! @Humava Leuk om weer eens van je te horen joh!!! En al zover!!! Hoe voel je je verder? @Louloute en @Meijtje Dames hoe gaat ie met jullie? Hier nog weer een update. Voel me hartstikke zwanger; misselijk, erg moe/uitgeput en last van m'n hormonen. De week bestaat nu vooral uit slapen en werken.. De rest staat op een laag pitje, incl. dit forum. Probeer nu zoveel mogelijk m'n rust te pakken en op te laden om de volgende dag weer te kunnen werken. Zitten nu in de drukste periode van het jaar op het werk en het fulltime werken valt me momenteel erg zwaar. Terwijl ik normaliter best een workaholic ben. Maar toch nu bewust gas terug aan het nemen.. Op alle vlakken. Hopelijk gaat het met een paar weken weer wat beter want word hier niet vrolijk ben. En alle hormonen versterken nu ook nog eens alle gevoelens. Overigens geniet ik er verder wel van want ik ben gewoon zwanger!!! Hihi en het hoort er nu eenmaal bij. Gisteren alweer 9 weken..
Hier wachten op de echo aanstaande donderdag. Dan hoop ik iets meer dan 8 weken te zijn. Ben echt zenuwachtig. Hopelijk doet mini het nog steeds. Van de week een studie begonnen, hard leren nu en zo rond deze tijd van de dag even zo misselijk dat ik 9 van de 10x over m'n nek gaat. De rest van de dag nergens last van...
Hier heel erg misselijk (zelfs met medicatie), moe, duizelig..wil zo graag die 12 weken bereiken pff. Hopelijk gaat het dan beter. Verder heb ik vrijdag m'n eerste echo 😍 Hoe gaat het met de rest?
Louloute en Meijtje spannend nog even wachten voor de echo! Ik duim voor jullie. Balen Louloute dat je zo misselijk bent, hoop dat je na de 12 weken weer opknapt. Sweety lekker je rust pakken als het lukt. Is moeilijk soms ik ken het. Ik blijf maar heel moe. Het ging 3 weken goed maar nu is het weer vreselijk. Ben blij als ik op de helft ben. En als het wat lekkerder weer wordt. Ben de winter wel zat. Ik wil weer lekker in de tuin zitten
@sammieshiba hoe is het met je? @Meijtje en @Louloute Voor jullie ook een spannende week!!! Wat duurt dat wachten lang he?! As vrijdag hebben wij de 2e echo! Ben dan 10 + 4 weken. Lijkt alleen alsof de dagen voorbij kruipen. Blijft toch spannend die eerste 12 weken.. @Humava Thanks, het is voor mij vooral even een omschakeling dat ik niet alleen maar voor mezelf hoef te rusten, eten, drinken maar ook voor de spruit in m'n buik. Luister nu zoveel mogelijk naar m'n lichaam. Als dat betekend dat ik om 2100 ga slapen dan is dat even niet anders. Nog een paar weken en dan zou het al weer iets beter moeten gaan. Wat je zegt ben ik het volledig mee eens; laat de lente maar beginnen.. De dagen mogen wel weer langer gaan duren, lekker in de tuin zitten, een zonnetje... Verlang er echt naar!!! Ondertussen begint het bij ons echt te leven... Kraamzorg, kinderopvang, babykleertjes en babyuitzet, namen... Heerlijk om op die momenten op een roze wolk te zitten. Op andere momenten ben ik nog erg onzeker en maak ik me ongerust. Ben dus erg blij dat we as vrijdag de volgende echo hebben. Wat een opluchting zal dat zijn als alles goed is.
Ben al even niet meer geweest en kort terug gelezen... Papillions, jammer dat ronde 2 niks werd, duimen omhoog voor ronde 3! Sammie wat balen dat het allemaal zo onzeker gaat, hopelijk kun je genieten van je vakantie! Fijn dat het met alle zwangeren goed gaat! Leuk Stemine een jongen, en al bijna op de helft! Hier nu 12+3 weken, en vrijdag een goede echo gehad. Gynecoloog heeft ook even tussen de beentjes gekeken en het lijkt toch wel heel erg op een jongetje , over 10 dagen weten we het zeker. Vrijdag ook aan onze oudste 2 verteld en zaterdag aan de familie. Dochter van 7 is heel blij en ging het vandaag aan de juf en vriendinnetjes vertellen. Nu iedereen het mag weten wordt het ook wel een beetje "echter", al kijk ik enorm uit naar de eerste schopjes. Misselijkheid neemt de laatste 1,5 week gelukkig al wat af, vermoeidheid helaas nog niet, hopelijk duurt dat ook niet lang meer. Tot de volgende keer weer. (Door de vermoeidheid ben ik weinig online maar ik kom nog wel eens kijken en meekletsen af en toe)
Cest la vie, wat goed, je bent die magische grens over. Hoe tof. En waarschijnlijk een jongen. Ook erg leuk. Vervelend dat je zo moe blijft. Gelukkig is de misselijkheid een stuk minder. Hier zot ik nog midden in de misselijkheid. Vandaag moe omdat de oudste zo heeft lopen rommelen in huis vannacht pffff. Blij als ik straks weer in m'n bed lig. Ml is er niet, dus lekker op tijd bedje in.
Cest la vie wat fij dat je al over die grens bent! Papillons en sammie hoe is het met jullie? En sweety hoe was de 2e echo?
Fijn cest la vie zo'n geruststelling is dat he!! Nu puur genieten 💙 Hoe is het met de rest? Hier goede echo gehad vandaag 😍 onze baby boy of baby girl gezien, met kloppend hartje, helemaal blij 💙💝 en ben iets vooruitgezet 😊🎉
Hier wachtende op mijn ei. Zit al op dag 15 maar ovu testen zijn al een week spierwit 😞. Normaal echt wel rond dag 14 of iig er tegenaan maar nu gewoon niets. Wellicht een cyclus zoneer eisprong dit keer
Sammie dat zou zo balen zijn! Hopelijk gewoon wat later eitje.... Hier goede echo gehad alles bewoog hoofdje armpjes beentjes, zo mooi, ken wel janken, wordt dit eindelijk ons laatste wondertje <3 hoop het zo. Over 2 weken een termijnecho. Zo spannend! Nog een paar weken... Dan zijn we die rotte eerste weken voorbij.
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Hier gaat het redelijk. Rare menstruatie gehad. Dag 1-4 bloed met op dag 2 totale leegloop met extreem veel pijn en overgeven. Dag 5 en 6 helemaal niks en dag 7 kwam er weer een sloot vrij incl buikpijn. Dag 8 ook nog bloed en nu gelukkig 2 dagen niks meer. Nu wachten op mijn ei. Zondag (CD12) beginnen met ovulatietesten. Hopelijk doet de clomid zijn werk en heb ik <CD20 mijn ei. Daarna weer 2 weken utrogestan en kan het hele circus weer opnieuw beginnen. Ik haat het zo dat het spontane er compleet af is. Temperaturen, clomidkuur, ovulatietesten, getimed vrijen, de hele dag je volproppen met utrogestanbollen en aan het einde van de rit een blanco test. Hopelijk snel wel 2 streepjes en daarna noooooit weer de mmm in!
Wat fijn Meijtje! Alsof ik het gister over de duvel had 😂 vanochtend was daar ineens een tweede vrij donkere streep cb gedaan en jawel hoor een smiley. Gister al gezellig gemaakt en dit weekend maar verder aan de bak. Wel vreemd dat er geen opbouw van strepen was. Gewoon ineens boem lh piek