Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Balen papillen. Hopelijk laatste ronde. Mijn duimen draaien

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ow papillons jeetje wat zwaar zeg... Er komt zoveel bij kijken en alle charme van een 'baby proberen te maken' is er af. Het is moeten, timen en niets spontaan.... Alle respect voor jou! Want het is zo rot! Hopelijk is de volgende ronde raak. Het is je zo gegund en ik snap dat je zegt nooit meer. Ik heb er als een berg tegenop gezien om de mmm in te gaan en ben het zolang aan het uitstellen, maar soms is er geen keuze.... Ik hoop dat je snel 2 strepen ziet.

Ja Sammie gewoon wel! Super zeg! Nu lekker gebruik van maken hihi. En dan op het martelbankje....

3. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Heel onverwachts vandaag al een knaller van een positieve ovulatietest:$. Ik liet van schrik de test vallen toen de teststreep al kwam nog voor de controlestreep tevoorschijn kwam. Echt nooit verwacht.
    Gelukkig gisteren al gezellig gemaakt. Hopelijk wil mijn man vanavond en morgen ook nog. En dan maar weer wachten:D

Whoei!

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Yay dijn papillons!! Klusze!! :D

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Papillons wat fijn!!! Nu extra gezellig maken haha. Veel plezier!

Sammieshiba ik begrijp dat jullie er weer voor zijn gegaan? Spannend meid!! Ik duim heel hard voor je! Je mag/kan al bijna testen!!

Louloute wow super mooi he zo'n echo. Hoe voel je je verder?

Cest la Vie weten jullie al meer over het geslacht? En gaat het inmiddels beter met de misselijkheid?

Meijtje bijzonder om te zien dat het al zo snel echt een mini mensje is he!

Micloveally lief dat je er naar vraagt! Zie hieronder. Hoe gaat het met jou?

Hier gaat het goeeeedd!!! Begin nu steeds meer te genieten. Vorige week vrijdag de termijnecho gehad; wow!!! Vriendlief heeft alles opgenomen dus heb de echo al wel tientallen keren terug gekeken. De baby was flink aan het bewegen en je zag al duidelijk de armen, benen, hoofdje, kaken, neusje etc. Zo mooi!! En een goed kloppend hartje. De uitgerekende datum is vast gesteld op 3 september. A.s. zondag zit ik op de 12 weken!!! En voel me steeds beter; krijg m'n energie weer terug en ben niet meer zo moe. Afgelopen weken moest ik me echt naar het werk slepen.. En uit het werk was het eten en slapen. Nu weer echt energie! Hierdoor voel je je gelijk al zoveel beter. Ook de misselijkheid lijkt de goede kant op te gaan. Nog wel een weeïg gevoel maar lang niet meer de hele dag. En bijna geen kokhalsneigingen meer. Heb nu alleen last van m'n rug/bil dus probeer goed op m'n houding te letten. Inmiddels al kraamzorg geregeld en op m'n werk is m'n verlof ook al akkoord. Vanaf 24/7 met verlof! En ga vandaag bellen voor de 20 weken echo. Gaat allemaal best snel zo. Kan er nu ook echt van genieten!

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Inmiddels al gebeld: 12 april de 20 weken echo! Dat is al over 8 weken!!

7. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Wat fijn sweety! Pspilons wachtbankje is verschikkelijk hè

Hier zondag mijn ei gehad dus voorlopig nog op het wachtbankje merk wel dat ik het nu veel meer los laat. We wachten even af wanneer (hoop natuurlijk van niet) ik ongesteld word. Mocht ik weer een kortere cyclus hebben dan valt de volgende menstruatie precies in mijn vakantie dus dan ga ik misschien toch weer aan de pil voor een maand. Mijn ei was later dus hoop dat ook daarmee mijn cyclus langer is. En de volgende dan net na mijn vakantie valt

8. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Vandaag 5 dpo en gisteravond laat een beetje roze verlies vanochtend nog wat bruinverlies. Hoop heel hard op geen doorkomende menstruatie maar een vroege innesteling echter heb ik best de bekende menstruatie krampen dus ben benieuwd. Word vervolgt

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sammie spannend! Hopelijk de innesteling.... Hoe is het nu?

Sweety gefeliciteerd en nu gaat het snel hè, 12 weken precies. Ik ben nu 10 en het hartje gehoord met angelsound. Wat een opluchting, nu nog 5 dagen wachten voor m'n termijn echo. Hopelijk kunnen ze het meten, want m'n baarmoeder ligt naar achteren gekanteld.

10. Humava

Humava Niet meer actief

Sammieshiba oh hopelijk was het de innesteling!! Ik duim voor je!
    Meijtje wat fijn! Toch een hele geruststelling! Spannend bijna je termijnecho.
    sweety Gaat alles goed? Veel klachten of valt het mee?

Ik heb morgen m'n 20 weken echo. Ook altijd weer spannend

11. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Gaat het een beetje op een neer zo uren niets en dan weer wat bruin gisteravond ineens een beetje roze en vanochtend een spoortje bruin 😣 word er niet echt wijzer van. Als het nou helemaal stopt dan zou ik innesteling denken maar omdat het zo nu en dan wel steeds komt ben ik bang voor vroege of lang aanhoudende menstruatie 😓. Heb ook.zo nu en dan krampen in mijn buik een beetje een gespannen gevoel zeg maar.

12. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Wat gaaf Meijtje. Spannend ook de termijn echo. Sweety gefeliciteerd 😉 eerste 12 weken gehad

13. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Spannend humava!

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Humava 20 weken alweer, wat een mooi iets. Op de helft. Hopelijk heb je morgen een mooie echo :)

15. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    #1295 sammieshiba, 20 feb 2017
    Laatst bewerkt: 20 feb 2017
    Sinds gister was bruinverlies gestopt en net op de wc toch weer een beetje roze

16. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sammie wat een spanning weer pfff

17. Louloute

Louloute Niet meer actief

Sammie oh bah :( niet leuk dit!

Humava hoe was je echo?

Gefeliciteerd met de mijlpaal sweety!! 🎉

18. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Na het roze verlies ineens weer uren niets. Word er echt gek van

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sammie dat snap ik.... Hoelang voor je kunt testen?

20. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Nou weet het eigenlijk niet haha.
    Zaterdag 11 februari had ik een positieve ovutest
    Zondag 12 februari voelde ik s'avonds een soort plopje waarbij ik denk mij ei die sprong.
    Donderdag 16 februari s'avonds ineens een veeg bruin/roze
    Vrijdag 17 en zaterdag 17 over de dag verdeeld soms een veeg bruin/roze.
    Zondag 19 februari alleen s'ochtend een veeg roze/bruin
    En vanochtend ook een veeg roze/bruin.

Ik vermoed dat vrijdag of zaterdag de innesteling was?? en dat mijn baarmoeder nu nog af en toe wat opruimt?

Wilde zelf eigenlijk pas donderdag testen (1 week na beginnen met veeg bruin/roze) maar twijfel een beetje, misschien toch morgen al? Of misschien toch pas zondag.

Als zondag de 12de mijn ei is gesprongen dan zit ik zondag de 26ste pas op 14dpo. Test ik morgen dan zit ik pas op 9dpo. Veel te vroeg denk ik maar goed als vrijdag mijn innesteling was dan zit ik 4 dagen na innesteling en had zo berekend dat als die om de dag verdubbeld en je begint op 5 zeg maar dat ik zondag 10 had en dan dinsdag 20. Of anders donderdag dan zou die op 40 moeten zitten. Ben er nog niet overuit dus hahaha.

Ben veel te bang voor een teleurstelling, gek he.

Voel ook vanalles, mijn darmen legen zich al dagen, ben moe, gevoelige borsten (maar dat heb ik ook altijd voor menstruatie) en voel af en toe een vlaag misselijkheid maar dat kan ook gewoon een mindfuck spelletje zijn van mijn lichaam.

Weet het gewoon niet haha. Maar heb wel onwijze testdrang

Deel Deze Pagina