Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het met iedereen hier 12 weken.
    Wel de dag weer begonnen met bloedverlies.
    Hartje klopt en kindje beweegt nog, maar wat ben ik toch weer zenuwachtig,
    Morgen over een week weer een echo.

2. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Meijtje, he gatsie!! Bloedverlies is nooit fijn.
    Al kan het prima heel onschuldig een gesprongen bloedvaatje zijn.
    Maar kan me voorstellen dat je er wel gelijk stress van hebt.
    Hopelijk gaat de week snel voorbij voor de volgende echo!
    Is dat je termijnecho?

Hoe is het met alle andere dames hier?

Ik ben vandaag 14 weken. De misselijkheid gaat nu een stuk beter. Moeheid is nog wel aanwezig! Maakt tegenwoordig behoorlijk lange nachten. A.s. vrijdag controle bij de VK. Als het goed is gaan we dan het hartje horen. Hebben we nog niet gehoord namelijk..
    M'n buikje begint hier wel te groeien dus heb vandaag een foto gemaakt.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      13
  3. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Mooi buikje sweety28! hier al een serieuze basketbal ingeslikt :D

hopelijk niets ergs Meijtje!!

Hier gaat alles prima. De energieboost die beloofd wordt in het 2e trimester heb ik nooit gezien, dus nog steeds heel moe en slapen gaat echt niet goed. Ik lig niet goed, droom vreselijke dingen, lig vaak rond 3u/4u wakker voor een heel uur.. Daarbij werk ik nog gewoon (bureaujob) tot aan de laatste week voor bevalling, dus heb begint wel wat door te wegen. Ik neem nu wat meer rust savonds, zeker nodig, want vorige week veel last van harde buiken door het slaaptekort waarschijnlijk.

ik voel de kleine dagelijks, zo'n geweldig gevoel, kan er echt van genieten! (hoewel hij soms ook wel de reden is dat ik wakker wordt snachts, als hij de boel is aant verbouwen daarbinnen :p).

We zijn stilletjes bezig aan de voorbereidingen, het kamertje, de box staat al in de living... heel leuk om te doen allemaal!

Vl en ik gaan nog een weekje naar Rome in deze maand, kijken we ook heel erg naar uit, gewoon even weg van alles en iedereen en genieten onder ons tweetjes! :)

Hopelijk gaat het met de rest van de dames ook zo goed!!

@sweety28 ik heb vanaf 11 weken een doppler gebruikt om het hartje te luisteren. Dat gaf me meer zekerheid (die ik toch echt wel nodig had in dat eerste trimester). Maar het is zooooo speciaal om dat snelle hartje voor het eerst te kunnen horen :) geniet ervan!!

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier morgen 13 weken en de kleine leeft nog 💕

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Morgen hopen we het geslacht te weten, hopelijk werkt mini mee. ♥

6. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hallo Dames,

Sorry voor het lange niet reageren, heb het de afgelopen maand even helemaal los gelaten, was er even klaar mee ;).

Maar nu even een update: Afgelopen dagen zijn wij een midweekje in centerparcs geweest, heerlijk genoten. Doordat mijn ongesteld precies in deze week zou vallen (afgelopen woensdag) had ik bij de huisarts primolut aangevraagd. Netjes mijn ovu testen gedaan en niet geklust rond de eisprong of wel 4 dagen van te voren als laatste.
    Met de primolut moet je 3 dagen van te voren beginnen (afgelopen zondag) en dacht doe, just in case, maar een testje. Had niet verwacht te zien (was toen 9 dpo) maar tot mijn verbazing gewoon een tuurstreepje. Maar een doosje testen gekocht en die meegenomen op vakantie, testje is afgelopen dagen mooi opgelopen. :).
    Voel mij inmiddels ook echt zwanger-zwanger. Mijn borsten ontploffen bijna en ben de heel dag door misselijk, daarnaast een onwijze opgezette buik.
    Durf nog niet echt blij te zijn maar probeer vertrouwen te hebben in mijn lichaam. Hopelijk word dit een goede zwangerschap.

Meijtje, wat is het geslacht geworden?
    Gaat snel he Stemine
    Mooi buikje hoor sweety

7. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Sammie gefeliciteerd! Wat super leuk!
    Hoop zo dat het een blijvertje wordt.

Hier een meisje, dat wilde ik heel graag (zielig voor m'n man) ik voel de kleine al af en toe, zo leuk. Het begint een beetje echt te worden, te bezinken
    Nu wachten op de uitslag van de nipttest. Hoop zo dat die goed is.

8. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Thanks. Leuk een meid! Wat is een niptest?

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Is een test die trisomie 13/18/21 onderzoekt en ze kijken naar grote chromosoom afwijkingen.
    Nu dag 8 hopelijk krijg ik snel de uitslag.

10. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Spannend ik duim met je mee

11. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Wow!!!!! Sammieshiba wat ontzettend leuk nieuws!!!
    Gefeliciteerd!! Ik ga ook heel hard voor je duimen.
    Hoe voel je je? En de VK al gebeld?

12. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Thanks!!
    Ja ik heb op 13 april de intake + echo.......spannend!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Voor jou ook spannend, hoe voel je je?

14. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Onzeker 😏 best vaak krampjes ook maar gelukkig geen bloed. Neem blij als het de 13 de is

15. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tijd niet meer op zp geweest..

Wow sammie zo blij voor jullie!!! Al zal het ook wel moeilijk en spannend zijn hoop dat het heel gauw de 13 is voor je!!
    Maar mooi buikje sweety wat gaat de tijd hard

Stemine lekker hoor effe naar rome en zag dat je al weer 29 weken bent!!

Meijtje knuf vanaf hier weet natuurlijk hoe het met jou gaat via fb

16. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Oh proficiat sammieshiba! Hopelijk volgende week een goede echo!!

Meijtje, heb je de uitslag van de nipt test al ontvangen?

micloveally het gaat inderdaad heel snel ja! 29 weken dus aftellen kan beginnen. Kamertje is in volle afwerking, zou dit weekend volledig klaar moeten zijn.

De kleine man weegt nu al 1kg500 en doet het prima! Heb zaterdag een pretecho laten doen en daar hebben we heel mooie beelden van :p

20170401_171148_1491204723355.jpg
    20170401_171251_1491204723968.jpg

Hoe gaat het met jou Sweety? ook bijna op de helft zag ik! het gaat zo vreselijk snel!

17. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #1337 Sweety28, 6 apr 2017
    Laatst bewerkt: 6 apr 2017
    Nog een week Sammieshiba!!! Hoe gaat ie?

Micloveally hoe gaat ie bij jou?

Stemine wow de tijd vliegt echt!!!!
    Jij gaat echt het laatste trimester in.
    Nog eventjes... Alles al tot zover geregeld?
    Gave 3D echo!! Het gaat nu echt opschieten.
    Hoe voel je je? En hoe verloopt de z wangerschap?

Morgen heb ik de controle bij de VK en volgende week woensdag de 20-weken echo al!! De 20 weken is dan ook in zicht.. Onvoorstelbaar hard gaat het. Met mijzelf gaat het iets minder. Zit momenteel voor 100% in de ziektewet en werk op therapeutische basis voor 60% wat deels met de zwangerschap te maken heeft. Al vanaf het begin is m'n energielevel een stuk minder dan normaal maar heb m'n leefstijl daar niet op aangepast, daarnaast zijn er akelige dingen gebeurd in het afgelopen half jaar en is het een gekkenhuis geweest op het werk en ben ik mezelf totaal voorbij gelopen. In maart zouden we naar New York zijn gegaan maar vanaf dat ik vakantie had heb ik verschrikkelijke paniekaanvallen gehad. Toch naar Schiphol gereden maar het lukte niet, ben min of meer ingestort. Hebben de reis dan ook af moeten zeggen. Heb nu proffesionele hulp die me onwijs goed helpen om
    de juiste balans weer te vinden. De moeheid van de zwangerschap, de hormonen en de lichamelijke klachten spelen hier zeker een grote rol bij. Desondanks geniet ik wel van de zwangerschap en het kleine wondertje in mijn buik. Kan dan ook niet wachten tot het begin september is. Inmiddels staat de babykamer al en kijken we steeds meer uit naar ons kleintje.. Hieronder nog even een echo van vorige week!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,9 KB
      Weergaven:
      3
  18. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hier alles wel redelijk. Blijf een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik houden, de éne dag wat meer dan de andere dag. Donderdag intake + echo dus ben heel erg benieuwd!
    Wel tijdens seks ineens bloedverlies, was gelukkig ook weer snel over maar was echt wel even heel erg schrikken. Merk dan dat de onzekerheid weer in volledig terugkomt. Heb mij maar voorgenomen om eerst donderdag af te wachten, hopelijk goed nieuws. Hoe gaat het hier verder met de dames? Hoe was de nipttest meijtje?

19. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Wat heftig zeg sweety lijkt mij niet zo fijn. Heb je wel het idee dat je nu wat meer "rust" hebt?

20. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    De eerste weken had ik ook een enorm zeurende onderbuik alsof ik ongesteld moest worden. En hoor dat heel veel.. Denk dus niet dat dat iets is om je ongerust over te maken. Al snap ik je onzekerheid en angst heel goed.. Gelukkig as donderdag de echo!!!! Laat je even weten hoe het was? Alvast heel veel succes en plezier met het zien voor jullie wondertje.

Ik doe het nu ook rustiger aan en neem nu echt tijd voor ontspanning. Dat deed ik nooit eigenlijk. Daarnaast zijn we aan het kijken wat veel stress veroorzaakt en hoe we dat kunnen oplossen. Ben er dus wel flink mee aan het werk. Is ook erg belangrijk omdat het anders ook kan zijn dat de paniekaanvallen met de bevalling of na de bevalling terug gaan komen en dat wil ik natuurlijk absoluut niet. Wil een goede balans en alle rust waar de kleine straks in kan opgroeien. Al met al is het een goede eye opener om bepaalde dingen anders aan te pakken.

Deel Deze Pagina