Heey, Sorry beetje drukke dagen gehad. Echo was goed, ik heb een mooi kloppend hartje gezien, wel ben ik waarschijnlijk een kleine week korter zwanger dan verwacht, daarom mag ik woensdag weer komen om te kijken hoe het dan is. Heb ook mijn onzekerheid aangegeven en daarom mag ik wat vaker op controle, wel zo fijn moet ik zeggen. Geschat is nu dat ik max 6+5 ben. Kijk dus heel erg uit naar woensdag.
Dit is mijn laatste post in dit draadje. Het voelt of er een boot voor zwangere vrouwen voorbij is gekomen en dat ik deze heb gemist Ik wens jullie veel goeds!
Zo ben al een tijd niet geweest hier!! Moet zeggen dat ik nu zowat nooit kijk kn het zwanger worden gedeelte. @sammieshiba wauw super goed nieuws gefeliciteerd!! Fijn dat je vaker mag op controle! @Stemine prachtige foto fijn dat alles goed gaat en wauw 32 weken al wat gaat het snel!! Vind je het spannend? Is alles al klaar? @Sweety28 oh meid wat lastig allemaal!! Wat fijn dat je nu hulp krijgt. Hopelijk helpt dit. Neem zeker de tijd voor jezelf en pak alle rust!! Meijtje en micloveally jullie spreek ik op fb al natuurlijk Dikke knuffel papillons!! Ik blijf heel hard duimen voor jullie
Haii meiden! Al even niet meer geweest hier en wat leuk om te lezen dat je zwanger bent sammieshieba! Gefeliciteerd! Mooie echo's Stemine! Het schiet al op voor jou. Sweety, hopelijk kun je een manier vinden om de stress te ontladen. Mijn ervaring is dat het getrappel van de baby daar goed bij helpt. Hier gaat alles zijn gangetje. 25 weken inmiddels van ons jongetje. Ik merk wel dat deze derde zwangerschap eerder zwaar wordt als de vorige twee. Alles een versnelling lager dus. succes voor iedereen en tot snel weer!
@Stemine @Babyluvv @Humava @Cest la vie @Meijtje @Louloute @sammieshiba @Jazz87 @Leeuwtje1981 @micloveally @Aapje22 @Marni @Bubbels84 @Lovely123 Alweer 9 maanden geleden startte ik dit topic. Ben eigenlijk heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat?! Van een paar weet ik niet hoe het nu is.. Weet wel dat het voor de meeste de laatste loodjes zijn! Dus dacht laat ik weer eens dit topic open breken zodat we dit kunnen delen. Voel je vrij om wel/niet te reageren! Dit weekend 29 weken en kijken enorm uit naar de geboorte! Weten niet of we een zoon of dochter krijgen dus allemaal super spannend! Wel wat klachten maar qua zwangerschap mag ik niet echt klagen. Helaas wel tijdens de zwangerschap zwaar overspannen/burn out verklaard dus zit al vanaf halverwege maart in de ziektewet en werk op therapeutische basis. Nog 5 weken tot m'n verlof. Dit heeft er helaas wel voor gezorgd dat ik niet optimaal kan genieten van deze bijzondere periode. Gelukkig gaat het langzaamaan de goede kant op en bereiden we ons voor op ons nieuwe leventje met z'n 3-tjes! ❤️
Wat leuk dat je het vraagt @Sweety28, heftig zeg een burn out. Ik hoop dat je er voor je bevalling goed uit komt en lekker kan gaan genieten van je gezin. Hier gaat het op wat kwaaltjes na goed. Maandag ben ik 37 weken! Moet wel zeggen dat ik er goed klaar mee ben. Het is best druk met nog een kleuter en peuter rondlopen en ik heb zo'n last van mijn rug en bekken. Ik wil mijn lichaam weer terug en leuke dingen doen met mijn andere 2 kindjes. Nog even 3 weken volhouden. Ik vind het wel een gek idee dat ik hierna nooit meer zwanger zal zijn.
Hallo @Sweety28 , Dat is lang geleden zeg.. Dit topic! 9maanden geleden alweer. 9maanden, iets langer dan ik zwanger ben.. Jeetje! Aankomende zaterdag ben ik alweer 37weken zwanger, van onze Babyboy. En het eind lijkt niet echt in zicht, hahaa! Hoe verder de zwangerschap, hoe langer het lijkt te duren zeg! Opzich verloopt de zwangerschap hier prima op wat pijn klachten na helaas. Babyboy is lekker druk, groeit goed en ik ben zeer benieuwd naar wanneer hij echt bij ons mag zijn. Ben ook zo benieuwd naar hoe hij eruit ziet.. Kan echt niet wachten! Maar het wachten zal zich belonen. Met 29 weken groeiecho gehad, word standaard door onze vk gedaan op hun kosten. Met 32 weken aan de CTG gelegen. Gelukkig was alles in orde! En deze week een liggingsecho gehad. Babyboy lag al mooi goed en ingedaald. Ik kijk enorm uit naar de geboorte van onze Babyboy, maar vind de bevalling ook erg spannend en misschien klein beetje eng. Maar voor je het weet is het gebeurd, de bevalling! Voor jou schiet het ook mooi op! 29weken alweer.. Wat spannend, om pas bij de geboorte te weten of je een zoontje of dochtertje krijgt. Heb je wel een voorgevoel? Of dat niet? He jeetje wat ontzettend naar dat je een burn out hebt gekregen zeg! Dat is wel het laatste, waar je nu (en straks) op zit te wachten in een tijd wat zo prachtig hoort te zijn.. Maar gelukkig gaat het al wat de goede kant op. Neem je rust & laat je goed verwennen! Je kunt het en je komt er wel doorheen!
Ha, hier gaat het goed, gelukkig is dit kindje wel blijven zitten en ben ik nu over de helft. Ik ben veel topics kwijt geraakt door de nieuwe look van de website, vind het nu niet echt vriendelijker moet ik zeggen. Leuk om te lezen hoe het met iedereen is en sammie die zwanger is, tof. Hier dag voor dag, nog 10 dagen en dan lekker op vakantie, echt aan toe. 4 weken een stapje terug, dan nog 2 weken op bikkelen en alles afmaken op m'n werk en dan verlof, wie weet komt deze ook zo vroeg dan heb ik haar met 10 weken al i m'n armen. Zo mooi ♥
Gisteren bij 37+4 zijn mijn vliezen gebroken.. Inmiddels komen de weeën, nog niet heftig genoeg helaas! Hopen dat het vandaag doorzet. Anders worden we morgen ingeleid.
@Humava wat spannend!!! Zijn de laatste loodjes! Kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent.. Nog even en je kunt echt gaan genieten. Succes deze laatste weken. Laat je het weten als de kleine er is? @Babyluvv ohhhh wat leuk!!! Dan ben je (zover ik weet) zometeen de 1e van deze groep die gaat bevallen. Hoe gaat het inmiddels? Zet het inmiddels al door? Nog even en dan heb je jullie kleintje in je armen!! Heel veel succes. @Meijtje wat heerlijk nog even vakantie! Ga je nog weg? Hoe gaat de zwangerschap verder? Nog last van kwaaltjes. Het kan inderdaad al met 10 weken komen.. Jeetje wie had dat gedacht he toen we vorig najaar in dit topic begonnen met schrijven.
@Sweety28 jij bent ook bijna 30 weken zie Ik! Mag je ook gaan aftellen. Kan je ook gezellig komen kletsen in het laatste 10 weken aftel topic . Ik zal het laten weten als het zover is.
Het was een ontzettend lange dag. En ik kon echt niet meer! Heel verhaal, maar vanacht om 01.57 is ons zoontje eindelijk geboren.. ♡
Wow!!! Van harte gefeliciteerd @Babyluvv met de geboorte van jullie zoon! Alles goed met jullie? Een goede bevalling gehad? Hoe heet de kleine man? Of wil je dat hier niet kwijt? En hoe is het als kersverse mama? Lekker uitrusten en gaan genieten op jullie blauwe wolk!
Dankjewel! De bevalling was enorm zwaar.. Voor zowel mij als hem. Momenteel gaat het goed en zijn we in afwachting dat we naar huis mogen.. Ons zoontje heet M.ason
Op een paar lichte voorweeën na is alles hier nog helemaal rustig. Deze zal ook wel tot 40 weken blijven zitten
Wat leuk dat er weer wat "leven" in dit topic is! En nieuw leven ook! Gefeliciteerd Babyluv met jullie zoontje! Het schiet al op hier voor iedereen Wij zijn ondertussen ook al weer ruim 32 weken onderweg en alles gaat lekker. Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen... Allemaal succes met de (laatste loodjes van de) zwangerschap!