Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel Cest La Vie! :)

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hou het in de gaten hier :) moet echt nog steeds wennen aan de nieuwe opzet. Ik ben zo vaak dingen kwijt....

3. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Hoe is het met iedereen? Last van de warmte? Ik vind het normaal héérlijk, maar nu is het me iets te veel :( Ik houd gelukkig geen vocht vast en ben verder nog best fit. Wij zijn al weer aan het aftellen; nog precies 6 weken vandaag. Maar hopelijk korter ;) Ben benieuwd hoe het met jullie is? Stemine zal inmiddels al wel bevallen zijn, ben benieuwd hoe het gegaan is...

4. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Ik houd het ook in de gaten... De baby's zullen zich nu toch één voor één gaan melden. Ook erg benieuwd naar @Stemine !
    Ook last van de warmte... Gelukkig na dit weekend weer lagere temperaturen. En dat terwijl ik normaal altijd in de zon wil zitten. Maar nu even niet. Hier nog 2 weken en dan met verlof! (34 weken) Jullie ook bijna of al met verlof?

5. Humava

Humava Niet meer actief

Donderdag 6 juli is ons zoontje geboren!
    Ik had al 2 dagen wat last van voorweeën en donderdag rond 18u werd het serieus. Om 20u kwam de vk, om 20.50 waren we in het ziekenhuis en om 21.16 is hij geboren! 53 cm en 4360 gram! Het was een heftige bevalling kwa weeën maar achteraf heerlijk dat het zo snel is gegaan!

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Humava Jaaaa!!! Super leuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd met jullie kers verse zoon. Hoe heet hij? Fijn dat het zo snel is gegaan maar wel heftig dus... Hoe gaat het nu met je? En met de kleine man? Geniet lekker van je kraamtijd!!

7. Humava

Humava Niet meer actief

Hij heet X.e.m, het gaat prima met ons. Het is een erg zoet ventje, huilt nauwelijks.

8. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Gefeliciteerd Humava met jullie zoontje Xem! Fijn dat de bevalling zo vlot ging. Nu lekker genieten!!!

9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
  10. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Meijtje Hoe was je vakantie?

@Cest la vie Begint voor jou nu ook echt op te schieten!! Nog alles rustig?

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63

Hihi we zitten hier nog tot maandag, we zijn dan 4 volle weken in gran canaria geweest. Het is geweldig hier, soms wat behelpen want je hebt niet alles wat je thuis hebt, maar de mensen zijn geweldig en klimaat is heerlijk!
    Kinderen ervaren dit ook als tweede thuis, zo leuk, ze kennen al het personeel van het bungalowpark en doen echt of ze thuis zijn.

We zitten er nog steeds aan te denken om ipv in Nederland hier een huis te kopen en in Nederland te blijven huren.

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

Heb ik een lange reactie getypt is alles weg! :(
    Wat leuk dat dit topic weer actief is!! Jeetje het lijkt een eeuwigheid dat dit topic gestart is, wat gaat de tijd toch snel!!

@Sweety28 balen van je burn-out zeg!! Hopelijk gaat het beter inmiddels. Is alles klaar voor de baby? :)

@Babyluvv van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Een beetje laat sorry maar beter te laat dan nooit toch!
    Hoe gaat het met jullie? :)

@Cest la vie het schiet al aardig op voor jou!! Hoe voel je je? :)

Humava hier ook gefeliciteerd!!

13. Louloute

Hier gaat het prima op zich, op wat kleine dingetjes na mag ik niet klagen. Volgende week weer een echo, echt super zin in!

14. Humava

Humava Niet meer actief

Alles gaat goed hier! Het is echt zo'n zoet jochie. We zijn nog een beetje aan het klooien met flesjes. De ene speen gaat langzaam en trekt hij vacuüm en de andere gaat weer te hard waardoor hij lucht drinkt en moet spugen. Maar het lijkt erop dat ik sinds vandaag heb uitgevonden hoe hij het flesje wat hij vacuüm trekt het beste kan drinken. X. wordt wel extra gewogen omdat hij afgelopen maandag nog niet op zijn geboortegewicht zat. Morgen wordt hij weer gewogen en hopelijk is hij lekker gegroeid.

@Sweety28 hoe gaat het bij jou? Al bijna verlof?
    @Louloute leuk weer een echo!
    @Meijtje heerlijk zo'n lange vakantie!

15. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel! :) het gaat heel goed gelukkig! En hij doet het zo ontzettend goed. Groeit ook goed, iets te goed hahaa. Al 4cm gegroeid in bijna maand tijd. En bijna een kilo aangekomen. Jeetje volgens mij ben ik straks zo mn kleine baby 'kwijt' hahaa

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel. Het gaat erg goed met M. :) Ij is inmiddels 4 en half cm gegroeid en bijna een kilo aangekomen! :) Gaat me iets te snel, hahaa.. ;)

17. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw

Ik zag de naam X. en ineens weet ik wie je bent, Haha grappig! ;) de naam kwam me zo bekend voor & ook de letters van je andere kinderen. T. & D. In je onderschrift!

Humava vindt dit leuk.
  18. Louloute

@Humava wat fijn dat alles zo goed gaat!!
    Oh ja die flessen..altijd zoeken he. Hopelijk vinden jullie snel een fles + speen die goed werken voor jullie!

@Babyluvv hij groeit goed inderdaad, mooi toch!! Geniet maar lekker van je baby inderdaad, voor je het weet zijn ze alweer groot! :)

19. Cest la vie

23 sep 2016
    70
    24
    8
    Hai meiden, hoe is het met jullie?

Humava en Babyluvv, raken jullie een beetje in een ritme met de kleintjes?

En de anderen, al aan het aftellen? ;)

Ik moet nog 3,5 week. Alles gaat goed, klein mannetje groeit netjes volgens de gemiddelden. Alleen na weken dwars gelegen te hebben ligt hij nu in stuit. Ik kan nu kiezen tussen een stuitbevalling of keizersnede. Moeilijke keuze, maar uiteindelijk zal hij er sowieso wel uitkomen ;)

Succes met de laatste loodjes allemaal en hopelijk snel weer leuk babynieuws!

20. Louloute

@Cest la vie spannend zeg meid, de kleine kan elk moment komen nu :)
    Hebben jullie een keuze kunnen maken? Lijkt me best lastig die afweging hoor..!

Deel Deze Pagina