Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Voor dat bedrag kan je nog wel eens een restje wagen ;)

2. Humava

Humava Niet meer actief

Lijstje

Proberen zwanger te worden
    ♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡
    Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 nod 2 okt
    Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt
    Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt
    Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - nod ..okt
    Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt
    Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt
    Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt

Zwanger!!!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb nu door hoe ik op m'n telefoon het lijstje goed kan bijhouden. Is een stuk makkelijker dan via de computer die ik alleen 's avonds kan gebruiken

4. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Bubbels84 ik heb de kruitvat 2 voor €5 en de early 2 voor €9 nog wat gister gehaald. Maar heb afgelopen weekend op aliexpress 20 voor €2.22 besteld met €1.33 verzendkosten, geen idee wanneer (en of) het binnen komt. Weet ook niet of het wat is, maar voor dat geld wil ik het wel uitproberen. En spannend! Hoop dat het raak is!

@Louloute dat wachten ken ik, heb 2 jaar gewacht totdat vriend er klaar voor was. Dacht altijd dat ik rond m'n 30e moest gaan lopen zeuren, maar van het zomer werd ik ineens verrast :) Hoop ook voor jou dat het snel raak is! En dat iedereen ophoudt met vragen :)

En nogmaals voor het lijstje, hopelijk type ik het nu goed :)
    Fasalijntje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1, 16 oktober NOD.

5. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Cestlavie, heb jij niet dat er sowieso meer druk op ligt dan?
    Ik vind dat namelijk wel, of ik nu wel of niet die testen doe. Je weet hoe ver je bent in je cyclus en dus ik een beetje dat het er dan wel regelmatig van moet komen. :D
    Ben benieuwd naar de reacties tzt, zal vast leuk zijn dan!

Hier weet niemand er nog vanaf, of jawel, 1 vriendin. Daar heb ik eigenlijk een beetje spijt van. Ze wilde het namelijk meer weten omdat ze zelf nieuwsgierig was, daarna wordt het onderwerp doodgezwegen tot er weer een maand voorbij is, dan wil ze wel weten of we er nog mee bezig zijn en of het al gelukt is. ;)
    Voel dus ook niet de behoefte om het straks te delen mocht het raak zijn. :)

Louloutte welkom!

Bubbels, dus toch al wel een duidelijke eisprong gehad inmiddels? Ik dacht dat je hem nog niet gevonden had.
    Spannend!

Ik heb ook kruidvattesten en nog 2 pakjes gewone actiontesten liggen.

Dat is ook geen geld Fasalijntje! Meestal duurt het wel een tijdje via Alie.

Spannend Aapje morgen NOD.

Ik wil dinsdag testen (10DPO).
    Het schiet al op, 6 DPO vandaag! Nog steeds een hogere temperatuur. Vind het wel heel spannend. Heb vooral heel de dag door honger, in de verte wat maagzuur volgens mij, verder geen klachten.

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Alie duurt wel ff ja. Minstens 2 weken :) als het niet binnen is kun je het altijd regelen met de verkoper. Meestal sturen ze het nog een keer op. Ze krijgen pas hun geld van alie als je op 'ik heb het ontvangen klikt. Dus willen altijd graag helpen en problemen oplossen haha :D

Spannend marni!!

7. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja ik dacht mijn piek gemist te hebben maar ik denk dat ik net als vorige keren ewon heel korte piek heb. Uitgaande van dnkerste streepje ben ik nu ruim een week later dus ga uit van 8 dpo. Qua gevoel klopt dat wel beetje kijkend naar andere cyclussen

8. Marni1

Marni1 Bekend lid

14 apr 2015
    798
    615
    93
    NULL
    NULL
    Spannend Bubbels, wanneer ga je testen?

Ik heb allemaal kleine steekjes heel laag. Voelt als achter mijn schaambot. Zou je een innesteling kunnen voelen?

9. Louloute

Het zou kunnen :) maar kan ook iets anders zijn!

10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ja zou kunne maar je lijf kan je ook lekker voor de gek houden. Dus is weinig zinnigs over te zeggen.

Ik heb ook allemaal vage klachten maar iederen om me heen is ook verkouden en snotterig. Dus het kan even goed dat zijn.

Ik wacht denk ik tot volgende week ergens. Al weet ik niet hoe lang ik me kan beheersen haha

11. Humava

Humava Niet meer actief

Lijstje

Proberen zwanger te worden
    Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 nod 2 okt
    Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt
    Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt
    Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt
    Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - nod ..okt
    Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 16 okt
    Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt
    Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt
    Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt
    Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt

Zwanger!!!

12. micloveally

micloveally Actief lid

10 dec 2012
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend bubbels zal duimen...

Hier weet alleen mijn beste vriendin het maar die gaan nu zelf ook voor de 1e.... dus kunnen lekker samen over de spanning praten😂 dat scheelt

13. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Spannend voor de dames die tegen de NOD aanzitten, ben benieuwd of het raak is :)

Hier sinds vandaag heel shocking een heel erg licht streepje op de OVU tekst, hopelijk word die snel donkerder. Iemand enig idee hoe lang zoiets normaal gesproken duurt?

Hier altijd de 2v5 kruidvat testen gebruikt, denk dat ik die weer ga gebruiken, heb nog niets gehaald. Daar wil ik echt mee wachten anders kan ik mijzelf zeker niet beheersen :D

Innestelingspijn? Hmm geen idee eigenlijk, wat zou je dan moeten voelen? Al hoewel ik voel dat toch waarschijnlijk niet want voel mijn eisprong niet eens :S

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja ronde 1 is begonnen. Vandaag ongi. Op een cyclus van 31 dagen gemiddeld zou ik 1 november weer NOD verwachten. Klinkt zo ver weg! Op naar een zomerkindje ;) zou leuk zijn, zo tussen de andere 2 in hihi :)

15. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Nieuwe meiden, welkom!

@Sammieshiba
    Wat fijn! Een streepje op de OVU-test.
    Gisteren ook een test gedaan maar nog niks te zien.
    Ben ook nog te vroeg.. :D
    Morgen gaan we op vakantie.. wie weet!
    De OVU-testen gaan mee. :)

16. Louloute

Sammieshiba, hoe lang is je cyclus normaal gesproken?
    Bij mij waren de testjes heel licht (tweede streepje dan) en dan hop ineens knalstreep. Ging heel snel!! Nu ook weer lichte tweede streep. Ben benieuwd!! M'n cyclus is heel anders als voor de bevalling, veel korter. :)

Meijtje spannend!! :)

17. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Oef. 3 of 4 dagen voor m'n vermoedelijke nod. Ben paar dagen geleden begonnen met temperatuur meten, maar kwam er daarna achter dat het helemaal geen zin heeft midden in de cyclus. Vind t zo spannend.

18. Louloute

Spannend Jodie! Voel je iets of niet? :)

19. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ik voel steeds wel krampjes en van de week tijdens het sporten voelde ik heel duidelijk m'n baarmoeder. Maar dat kan ook omdat ik er nu extra op let. Nog geen spoor van menstruatie. Dus ik hou de hoop erin. Ik heb gister wel een predictor early gedaan, maar die was negatief. Was alleen niet in de ochtend. Dus ik hou nog wel hoop. Nadeel bij eerste poging voor 1e kindje dat je jezelf echt helemaal gek maakt. Alles was maar anders is dan normaal ( sinds 2 dagen hoofdpijn, heb ik nooit) gevoelige borsten, vlagen van misselijkheid, schuif ik af op een mogelijke zwangerschap. Maar ik heb op dit forum ook al geleerd dat je jezelf daar echt mee voor de gek kunt houden. Dus ik ga nu nog wachten en maandag op z'n vroegst pas weer testen.

20. Louloute

Ja het is ook lastig he om rustig te blijven! Zo spannend!
    Kwaaltjes komen vaak door progesteron, die stijgt namelijk tijdens de tweede fase van je cyclus (als je zowel zwanger als niet zwanger bent). En daarnaast let je extra goed op alles idd. Ik duim iig dat het raak is!

Deel Deze Pagina