Lijstje Proberen zwanger te worden ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Aapje22 - 26 jaar - 2e kindje- ronde 1 nod 2 okt Humava - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 5 okt Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 -nod 6 okt Marni - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - nod 6 okt Sammieshiba - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 12 okt Fasalijntje - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 16 okt Jazz87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 17 okt Micloveally - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 - nod 19 okt Cest la vie - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 19 okt Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - nod 20 okt Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 - nod 20 okt Meijtje - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 - nod 1 nov. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger!!!
Fijn Meijtje dat je een nieuwe ronde kan beginnen. Sweety28 fijne vakantie!! Waar gaan jullie naartoe? Jolie spannend!! Hopelijk betekend het iets en heb je later in de week een mooie test Ik heb woensdag denk ik nod. Ik heb totaal geen testdrang ook omdat we het niet heel vaak gezellig hebben gemaakt rond m'n ei. Het zou echt een wonder zijn als het nu al raak is.
Nog geen ongestelheid te zien maar ook geen positieve test nog. Maar ik had een oude van de action. Dus ik wacht het lekker af. Ik wil mezelf niet helemaal gek maken met testen. En ik ga gewoon vol goede moed naar ronde 2.
Kan een lh piek heel snel komen? Onderste om half 6 gedaan, die daar boven vanochtend om half 10. Vinden jullie de onderste positief of moet die nog knallen?
Nou de vorige keer 26-28 dagen. Als vandaag of morgen mijn ei springt dan zit ik op 30 dagen ongeveer
Ik vind de onderste test negatief, tweede streep moet net zo donker zijn. Maar het gaat niet lang meer duren denk ik!!
@sammieshiba Gaat dan in ieder geval niet lang meer duren!! Fijn om een soort van bevestiging te hebben dat je lichaam zich erop voorbereid. Spannend!! Ik hoop over ongeveer 5 dagen ook mooie ovu testen te hebben.
Spannend meiden, veel waarvan de NOD al nadert... Ik ben blij dat m'n eerste ronde begonnen is, enige jammere is dat m'n man op oefening moet, dus hopelijk blijft er 1 lang genoeg leven... We zullen het zien Zit me nu te bedenken dat we alweer 14 maanden bezig zijn voor een 3e.... Gaat de tijd hard... Morgen verjaardag van m'n meisje die wordt maandag al 4 jaar, ze vindt het super leuk en heel erg spannend.
Nou ik heb netjes getest maar echt niks. Ik snap er niks meer van. Wel echt een druk op mijn baarmoeder plaats. Ik wacht nog wel lekker af.
Misschien was je ei toch later of latere innesteling. Anders over 2 dagen weer als je nog niet ongi bent?
Dat weet ik niet. Ik denk wel binnen 5 minuten. Ik had al na 2 minuten die eerste foto gemaakt. Ik ga straks clear blue halen. Zet mijn ochtend urine gewoon in de koelkast. Kan dat wel zo eigenlijk?
Volgens mij kan je het wel even bewarn. Maar als dit binnen 5 min was is dat hoopvol want ik Hoe geeneens te turen!
Je kan je ochtendurine de hele dag bewaren. Kan gewoon buiten ook hoor. Ik vind het best een duidelijke streep voor na 5 min. Spannend hoor!
Nee het is geen tuurder. Dat had ik ook al gezien. Du nu wachten tot het kruidvat over een uur opengaat en dan de cb test halen. Inmiddels kotsmisselijk van de vuilniszak die 10 meter verder staat en stinkt.. dus ik denk dat ik het wel weet.
Aapje ik vind de eerste foto die je plaatste ook al positief (wel tuurtest) maar tweede foto is echt al duidelijk!! Ik zeg gefeliciteerd!!!