Van start in het najaar 2016

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Sweety28 Veel plezier op vakantie!

@Jodie1988 Spannend! Hopelijk heb je morgen een knal test in de handen!

@Meijtje Ook spannend, heel veel succes deze ronde! Leuk dat kinderen zich zo verheugen op hun verjaardag, geeft de dag toch iets extra's.

@Aapje22 Jeetje wat spannend! Ik zie ook duidelijk een streep!

Wij zijn gister verliefd geworden op een huisje. Waren totaal niet opzoek naar een koophuis, want het plan was eerst een kleine en dan een huis kopen, maar af en toe wel op funda kijken of er in de buurt toevallig wat is. Leuk huisje gezien, maar staat in een dorp wat als laatste op onze lijst staat van mogelijke woonplaatsen. Moesten gister toch in dat dorp boodschappen doen en zijn gelijk maar even wezen kijken. En deze week een afspraak bij de bank om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Dus dubbelop spannend hier :)

2. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Wat spannend Aapje! ik zie duidelijk een streep hoor

3. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Nou denk dat mijn ei geweest is. Ovu test is heel negatief. Ik mag dus op het wachtbankje. Dacht dat een lh piek 2 dagen duurde maar bij mij was die wel heel kort dan

Bijgevoegde bestanden:

4. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Nou cb geeft toch duidelijk niet zwanger aan! Op naar de volgende ronde. Ik was pas net gestopt en daarbij ben ik er zelf vanuit gegaan dat mijn cyclus 28 dagen was. Ik laat het voor nu even los.

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Fasalijntje
    Gaaf, dubbelspannend inderdaad. Maar wel leuk spannend toch?!

@Sammieshiba
    Ik ben ook nog niet zo thuis met die ovulatietesten maar 1 duidelijke is dan denk ik toch je LH piek. Misschien nog even gezellig maken? En dan daarna wachten.. Vanmorgen zag ik op mijn test een heel licht streepje. Lees alleen ook dat een licht streepje negatief is? Pas mn 1e cyclus dus ben uitgegaan van 28 dagen. Dan zou m'n ovulatie as donderdag ongeveer zijn. Ben benieuwd komende dagen.

@Aapje22
    Jammer van de cb test.. Misschien is het niets... Misschien is het nog te vroeg? Wanneer is/was je NOD?

@Humava
    We zitten nu in Griekenland... Samen genieten!! En als het goed is deze week m'n eisprong.. Dat zou even goed uitkomen haha.

6. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    @sweety28, ik was uitgegaan van normale cyclus. Dan word ik altijd de zaterdag ongesteld. Maar we zijn pas in september gestopt dus ik heb geen idee of mijn cyclus wel 28 dagen is. En ik wil het wel natuurlijk houden want anders word het zo onder druk voor mijn gevoel.dus we gebruiken gee ovulatie testen.

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen dat cb negatief was aapje!!
    Ik zou dat niet kunnen trouwens hihi, ik wil altijd precies weten wanneer m'n ei is en wanneer ik dus ongesteld moet worden. Anders word ik juist gek hihi!

Leuk sweety veel plezier in Griekenland!!

Sammieshiba dan is je ovu al geweest denk ik idd!! Als m'n ovu nabij is test ik altijd meerdere keren per dag. Uit ervaring is 1 test dan positief zoals het hoort en andere net niet zoals bij jou :) maar is niet met zekerheid te zeggen natuurlijk. Temp je ook?

Spannend fasalijntje!!

8. Humava

Humava Niet meer actief

@aapje jammer van de CB. Maar het kan nog te vroeg zijn.
    @fasalijntje leuk en spannend! Wordt dit dan jullie eerste koophuis?
    @sweety oh heerlijk Griekenland! Geniet ervan.

9. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Nee ik temp niet. Heb gister ochtend getest toen een licht streepje, einde middag had ik een donkere maar niet zo donker als de controle streep. Vanochtend weer getest en nu geen streepje of nou ja een tuurstreepje. Gister gezellig gehad dus was iig op tijd als die gesprongen is gister. Vanavond maar niet doen. Heb begrepen dat 2 dagen achter elkaar toch geen nut heeft een dat je het beste om de dag kan doen. Dus morgen maar weer 😂

Jammer aapje maar misschien indd te vroeg. Over een paar daagjes weer een test doen zou ik zeggen

10. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Cb met tekst heeft meer hcg nodig geloof ik. En aangezien je kv nog lang niet knalt denk ik dat je nog voor nod zit. Dus een negatieve cb zegt nog weinig denk ik!

11. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Vnaf wanneer is temperatuur data betrouwbaar? Ik ben daar nu 5 dagen mee bezig en ik schommel best wel. Duurt zeker wel een maand voor dat je daar conclusies aan kan verbinden zeker?

12. Louloute

Jodie, Hoe temp je precies? Op +/- hetzelfde tijdstip? Oraal/rectaal? Gelijk na het wakker worden? Dit is wel belangrijk allemaal :)

13. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Gelijk na het wakker worden om en nabij het zelfde tijdstip, al is dat in het weekend wel moeilijk. Rectaal overigens.

14. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Zou nu 10 of 11 dpo moeten zijn.

Bijgevoegde bestanden:

15. Fasalijntje

26 jul 2016
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Sweety28 ja zeker leuk spannend! Nu maar hopen dat het lukt.

@Huvama ja wordt ons eerste koophuis, huren nu 5 jaar en wordt wel eens tijd voor iets van ons zelf :)

@Aapje22 wat jammer! :( Misschien is het toch nog raak en kun je over een paar dagen weer testen als je nog niet ongesteld bent geworden?

Ik snap echt helemaal niks van ovu testen en temperaturen. Gelukkig gaan we het eerst een paar keer gewoon proberen en dus nog alle tijd om alles eens rustig door te lezen. Heb al 3 dagen hoofdpijn, kan misschien met de eisprong te maken hebben. Dat hoop ik tenminste. Daardoor hebben we het gister niet gezellig kunnen maken, ik lag op bed met hoofdpijn en vriend viel in slaap op de bank haha. Vandaag is de dag van de eisprong (als het goed is), dus er moet nog wel ff geklust worden!

16. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jodie tempen zo halverwege na je eisprong heeft boor deze ronde om er conclusies mbt zwangerschap uit te trekken totaal geen zin. Als je volgende ronde vanaf 1e dag ongi tempt dan heb je er wel wat aan. Maar hopelijk komt die ronde niet ;)

17. Louloute

Jodie, ik vind je temp best hoog (wat dus goed is), maar er valt idd niet veel over te zeggen verder, je moet het vergelijken met de temp voor je ei :)
    Ik hoop iig dat het nu gewoon raak is!!

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Aapje balen van cb, over 2 dagen weer een kv 2v5 doen, streep is een streep. Dan weet je pas echt meer. Ik had vorige keer een cb maandagochtend productie, toen was ik wel zwanger en gaf hij aan niet zwanger haha en dat was nog ver voor het mis ging.

Ik lees mee maar even beetje druk aan deze kant. De ongi na mk doet zeer pfff... Over paar dagen over :)

19. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Nou nog steeds niets.. ik denk dat ik nu een onregelmatige cyclus heb ofzo.. Ik ga woensdag pas weer testen. Vind ik vroeg genoeg.
    En die dag is mijn vriend thuis. Want we hebben afgesproken dat we samen testen.

Inmiddels te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt. En hoewel de meesten denken CHIPS denk ik: Wat een verademing! Ik kan straks heerlijk op mijn dooie gemak dl voorbereiden op de basisschool. Als ze bij haar vader is gaan sporten en daarbuiten om lekker solliciteren. Ik had het namelijk totaal niet naar mijn zin op het werk. Met elk klein foutje dat ik maakte kreeg ik gelijk een gesprek met HR en de directeur (dossieropbouw). Hiervan was ik niet gediend(werd erdoor van mijn werk gehouden). Dit heb ik ook aangegeven. Dus echt dit is het beste nieuws van vandaag. Morgen ook belangrijke dag: ik moet naar de kinderbescherming met mijn ex om kennis te maken met de raadsonderzoekers(zit in een vechtscheiding). Ik verwacht dat dit ook wel helpt bij de uitblijvende menstruatie.

20. Louloute

Wat een stress allemaal aapje!!
    Is zeker niet fijn om in zulke omstandigheden te werken! :) hopenlijk vind je snel iets :)

Deel Deze Pagina