Hoi allemaal, Ik dacht maak een plek waar we allemaal ons hart kunnen luchten en onze gevoelens en ervaringen kunnen delen. Dit tijdens het wachten op onze wachtbank. Ik zal zelf beginnen. Ik en mijn vriend zijn nu bezig pas voor onze 3de ronde. En dat voor ons eerste kindje. Echt niet normaal hoe erg ik steeds op mijn lichaam aan het letten ben. Maar goed zo leer ik mijn lichaam wel goed kennen. Op dit moment zit ik op het wachtbankje en zou ik 26 of 27 juni ongi moeten worden. Ik heb op dit moment last van erge hoofdpijn, beetje opgeblazen gevoel, soms wat pijn klachten in mijn rug, en heb het idee dat ik soms wat slijm verlies van onder. (mijn inlegger is dan ook vochtig), ook voel ik soms wat steekjes links ter hoogte van mijn navel? Nou goed dat zijn alle dingen waar ik nu last van heb. Geen idee of het met zwangerschap misschien te maken heeft. Je hoopt dat natuurlijk maar kan ook zo zijn dat mijn ongi op komst is wat natuurlijk de meeste kans op is. Afwachten weer... Nou mensen die ook op het wachtbankje zitten vertel en deel jullie gevoelens ervaringen kwaaltjes enz. En dan maar hopen dat we elkaar maar snel kunnen gaan feliciteren!
Hoi Nancy! Wat spannend! Dat is al bijna! Nou je lichaam leren kennen haha elke keer denk ik mn lichaam door te hebben.. maar dat is dn niet zo. Jou kwaaltjes kunnen nog beiden kanten op gaan.,, lastig he! Wij zitten nu weer in de 4e ronde na de miskraam in maart.. toen was ik in ronde 4 zwanger.. dus ik heb hoop haha Ik dacht dat mn borsten wat voller zijn en zn vermoeiend gevoel niet echt stekende pijn. En heb de helemdag al het gevoel dat ik elk moment kan gaan bloeden. Zn zeurende pijn in mn onderbuik en rug. Normaal,geen pijn tijdens mijn menstruatie. En ik kan niet meer poepen sinds gister Haha sorry voorde info. Normaal heb ik enkele dagen van te voren bruinverlies als ik ongesteld moet worden. Normaal 2 dagen ervoor, vorige maand alweer 4 dagen. Dus ben benieuwd of er morgen wat te zien is.. moet vrijdag/zaterdag ongesteld worden... Maar moet alweer tegen mezelf zeggen dat het niet zo is want ik ga er al bijna van uit dat ik zwanger ben.....
Ook ik voel elke maand van alles.. alleen heeft het nog niet zo mogen zijn. Ik hoop voor jou dat het positief uitpakt deze maand..
@Nancydierengek haha hier ook het gevoel vochtiger te zijn dan normaal down under, maar geen idee of het een teken is. Overigens zit ik in ronde 5 voor een eerste kindje en ben 25 jaar. NOD is volgens mij app de 29e, maar ik ga uit van mijn laatste 2 cyclussen en die waren iets langer. Dus wil eventueel 1 of 2 juli pas testen! Vind het zo spannend en eng allemaal!
He hallo . Wij zijn ook bezig voor een eerste kindjes. Inmiddels al even onderweg, zie onderschrift. Ik heb maar 1 eileider, dus allemaal best spannend of het op de natuurlijke wijze gaat lukken. Afgelopen maanden een korte LF van (rond de) 10 dagen. Deze ronde begonnen met teunisbloemolie tot eisprong en vanaf eisprong tarwekiemolie. Ik ben heel benieuwd of het werkt. Teunisbloemolie lijkt zijn werk wel gedaan de hebben; eisprong op dag 16/17, ipv 21/22. Nu op 9dpo.... Ik duim voor jullie en mezelf dat het raak mag zijn deze ronde. Leuk om elkaar via dit topic op de hoogte te houden.
Helaas ben ik gisteren precies op mijn eerste nod dag ongesteld geworden. Hè zo balen weer dus ik ga weer op naar de volgende ronde. Wel is mijn cyclus heel regelmatig. Ik duim voor jullie dat het wel raak mag zijn! Blijft altijd spannend want je hoopt het zo.
hallo dames, ik zit ook een beetje op de wachtbank. 6 juli is mijn NOD, overigens is het hier niet gepland mocht ik zwanger zijn. De jongste is ruim 6 maand en de oudste 3. En bij mijn vorige zwangerschappen was het beide keren in 1x raak dus ik ben een beetje bezorgd. Overigens is het niet zo dat we niet een 3e willen maar de timing is slecht. Dus het kindje zou zeker welkom zijn maar er moet bij mij wel een knop om....
Ah Gadsie! Balen zeg! Ik ga heel hard duimen dat je snel zwanger mag zijn. Kan je altijd wel goed je eisprong opsporen met Ovu testen of temp? Ik heb afgelopen maandag positief getest op 9/10 dpo. De onderste test is van gister avond. Loopt mooi op dus. Spannende tijd...
@Meisje012 helaas maandag ongi geworden! Deze ronde ben ik begonnen met temperaturen ter controle van mijn ovulatietesten. Kan mijn ei nooit duidelijk vinden. Eenmaal met CB in maart een LH-piek gevonden, daarna nooit meer. Hopen dat dit werkt!
Ja ik had een spiraaltje tot vanmiddag, deze zat niet goed meer! Je kan opzich wel een eisprong krijgen met spiraal maar innestelen is niet mogelijk. Maar nu blijkt dat hij niet goed zat, is die kans er dus wel degelijk. Mits het eitje bevrucht is, kan ik dus wel degelijk zwanger zijn/worden
Ja, ben per 1 september 2016 gestopt met de pil en in februari dit jaar besloten dat we voor een kindje willen gaan. De eerste keer na het ontrekkingsbloed heeft het 50 dagen geduurd voordat ik ongesteld werd, de daarop volgende maanden tot en met maart was het tussen de 28-30 dagen, daar was ik al blij mee, echter daarna werd het 33/34 dagen en afgelopen cyclus weer 29. Verwarrend dus!
Oké! Maar dan heb je wel een eisprong gehad, anders werd je niet ongi. Spannend dus! Het is niet te zeggen soms waarom de 1 wel snel zwanger wordt en de ander niet. Wel is het zo dat een jaar bezig zijn niet ongebruikelijk is...
@Mel88 Voorzichtig gefeliciteerd! Bijzonder met 1 eileider, natuurlijke weg is dan extra mooi Dacht je ook dat je zwanger was?
Nee, deze maand absoluut niet. Al hadden we wel op de goede dagen het gezellig gemaakt, Mr normaliter zijn borsten veel gevoelen na de eisprong. Nu nergens last van. Ik ben heel blij dat het gelukt is met 1 eileider. Ik ben jaren geleden geopereerd aan die cyste, toen zei de gyn al dat zwanger worden gewoon kan omdat de ene Eileider het overneemt van de andere.. Mr het is toch altijd maar even afwachten..
Hallo zou graag ook mee willen praten . Inmiddels ronde 19 in de 4 de iui met clomid. En zit vandaag op 7 dpo. Normaal heb ik wel wat afscheiding ... Nu tottaal niet en dan de warme boobs waar ik al 5 dagen amper van kan slapenb