Wij krijgen een meisje. Maar wat is het moeilijk om een leuke meisjes naam te vinden. Nu kwam ik op de naam Bowien. Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind Bowien leuker dan Jonna. Janna vind ik ook leuk. Bowien vind ik wel een beetje volwassen klinken, maar ja, dat is alleen de eerste jaren een probleem
Bodien en Bodine, zijn inderdaad erg mooi. Toch gaat mijn voorkeur nu uit naar Jonna. Geen Janna, want dat is een naam die ik veel hoor.
Bowien, veel leuker dan Jonna. Ik vind het wel een mooie vrouwelijke naam en als ze klein is afkorten naar Bowie stoer! Ik kijk geen GTST dus geen associatie
Ik vind Jonna een leuke naam! Kende ik ook nog niet, wel Janna en Jonne maar Jonna is leuker! Bowien of Bodien/Bodine vind ik ouderwets en oubollig klinken...
bowien vind ik een erg mooie naam ...en om nou gelijk aan gtst te denken neuh daarvoor is het te lang geleden dat tanja jes haar speelde ...
Mijn achternichtje heet Bodien, ik vind beide ( Bowien en Bodien ) leuk Het is een naam die je niet al te vaak hoort
Jonne vind ik leuker dan Jonna. Bowien of Bodine ook allebei leuk veel leuker dan Jonna(ik kijk geen gtst dus dat maakt mij niet uit).