dames, volgens velen ben ik nu 4 weken zwanger. Maar dit is als volgd. Ik heb last van een aantal symptomen. - Veel plassen - Drukkende hoofdpijn en licht gevoel - Ochtend misselijkheid (soms door de dag heen) - Een warmvoelende vagine (ook donkerder) - Gevoelige borsten, en tepelhoven (vooral als ze wit worden) - Veel meer zin in eten, en geen stopgevoel krijgen. - Krampen in de onderbuik - Last van opstopping - Harde en dikke buik - Wat meer afscheiding - Bleke huid - Gevoel van flauwvallen - Zwarte vlekken voor de ogen - Geen energie Wie kan me hiermee helpen? Mijn HCG waarden slaat <2.00. Maar mijn zwangerschapstesten (3) zeggen positief. 1 van de apotheek, en 2 voor 5euro kruidvat. Allemaal positief. Wat is er verkeerd?!
Dit heb ik ook weleens gehad. Bleek dat er wel een innesteling was geweest, maar fout gegaan. M'n bloed was negatief en m'n zwangerschapstesten knalden. Nu is het zo dat hcg in je bloed sneller te traceren is en in je urine later. Bij een eventuele vroege miskraam kan het zo zijn, dat je urinetest nog positief uitslaat, maar je bloedtest dus negatief is. Het zou dus mogelijk kunnen zijn dat je een vroege miskraam hebt, je bloedtest had in ieder geval positief moeten zijn. Dit is het meest betrouwbaar. Maar kan ook dat je testen vals zijn. Welke heb je gebruikt? Wat zeiden de artsen mbt je bloed? Moet je nog terugkomen bijv? Vervelend deze "onzekerheid", alhoewel een bloedtest uitsluitsel biedt.
Ik zie ook niets.Maar je wist al dat je niet zwanger bent,door de bloedtest.Hopelijk snel een positieve test.
Heb je regelmatige cyclussen of wisselt dat? Want hoe gek ook, zwangerschapstesten kunnen met een zeer lichte streep ook op je eisprong reageren. Dat zou in jouw geval dus ook nog gebeurd kunnen zijn. Want bij een vroege miskraam had je volgens mij onderhand al moeten bloeden. Mocht het wel je eisprong zijn geweest, dan is je NOD dus ongeveer 2 weken na die zeer licht positieve testen. Overigens zie ik zelf trouwens geen positieve zwangerschapstest.
Negatief. Maar je had toch meerdere testen gedaan? Zet ze allemaal eens volledig op de foto. Dus niet alleen de helft van het venster.
Dit is een negatieve test. Tenzij je de controlelijn voor de testlijn hebt aangezien? Omdat je ook maar de helft van het testvenster op de foto zet? Als je van een doorgaande zwangerschap spreekt, dan zou je HCG-waarde op minimaal 50 moeten zitten. Alles beneden de 5 is niet zwanger Tussen de 5 en 50 eindigt meestal in een vroege miskraam.
Ja ik denk dat je de controle lijn voor de test lijn aanziet.. je ziet op de foto toch alleen de controle streep of de test goed werkt. Of je hebt de foto anders genomen? Beter foto's van de gehele zwangerschaptest sturen denk ik
Nou dat dacht ik dus ook, maar dacht toen: Ahh dat zal toch niet!? Want ik ken geen enkele test waar maar 1 streepje op komt te staan bij 'zwanger'.. Maar ik zie ook echt geen tweede streepje.