Hoi dames, Ik geef me dochtertje 180+6 schepjes om de 4 uur. Maar nu laat ze steeds sinds 4 dagen 80 cc staan Mij vraag is eigenlijk moet ik blijven doorgaan met om de 4 uur geven of zal ik er maar weer 3 uur vn maken? alvast bedankt
Geeft je 5 of 4 voedingen? Misschien is ze al toe aan 4 voedingen? En geef je een papfles of fruithapje tussendoor?
Hoeveel flessen geef je? En geef je al bijvoeding? Ik neem aan als je er 3 uur van maakt dat ze zeker voeding laat staan als ze er met 4 uur tussen nog niet alles opdrinkt
Hier ben ik het mee eens Is ze niet toe aan een fles minder? Mijn zoon liet ook vaak wat staan en toen ben ik de voedingstijden gaan rekken en fles laten vallen en dan dronk hij alles wel weer op...
Hoi bedankt voor jullie reacties, ik geef sinds kort fruithapjes en groente zal het daar aan liggen? Ok ik geef haar 5 flessen laatse fles zit er dan ook in dus ik kan na 4? welke kan ik dan weg laten?denk de laatste vn 23.00u he? en moet ik blijven doorgaan met om de 4 uur geven? sorry veel vragen8)
hoi hoi.. wilde net een soortgelijke topic openen.. hier laat hij ook ineens minstens 70 á 80 cc staan.. hij krijgt ook 5 flessen en sinds 1.5 week groente en fruit.. Vanmorgen om half7 een fles gehad, rond 9 uur fruithapje en om half 12 wilde hij geen fles.. ga nu proberen om naar 4 flessen te gaan.. misschien lukt dat
hoi, ja welke fles zal jij dan laten vallen?ze heeft om 9 uur haar flesje gehad(was eindelijk een x om 9 uur wakker ik blij) ze krijgt om 1uur weer een fles.
ik heb gisteren de fles van 23.00 uur laten vallen.. Ik laat hem vandaag de voeding bepalen, net weer een klein beetje erin kunnen krijgen maar er staat nu nog 70 cc in de fles.. ik kijk wel wat hij aangeeft..
ja idd dan laat ik ook de laatste fles vallen. Cb zei ook dat ze nu wel mag doorslapen omdat ze bijna 5 maanden is.maar goed die mensen weten het altijd beter