Vandaag eten we pannenkoeken. De kids eten dit met poedersuiker, stroop of jam. Mijn vriend wil dit met kaas, spek en stroop. Ik heb er eigenlijk geen zin in, in geen van beide varianten. Maar goed, beloof is beloofd, dus we eten pannenkoeken Wie heeft er een lekker recept voor pannenkoeken, maar dan dus anders dan anders En anders eet ik maar een bak salade
Wij eten pannenkoeken altijd met een roerbak van gemengde groenten. Courgette, broccoli, champignons, paprika, uitje erdoor, net waar ik zin in heb. Bijvoorbeeld peper, zout, knoflook en een lepel creme fraiche om t af te maken. Op een helft van je pannenkoek scheppen, gemalen kaas en ketchup erop en klaar is je pannenkoek calzone. Je kan uiteraard ook kip of worst ofzo toevoegen. Zoet kan je ook appel-of bananenpannenkoeken bakken. Plakjes appel of banaan en evt wat rozijnen in de pan, even zacht laten worden en dan beslag eroverheen.
De roerbak van gemengde groenten klinkt wel lekker! Ik ben niet zo van de zoete pannenkoeken, heel soms alleen
pannenkoek met uitjes, champignons en ham. Met kaas, ui en champignons. met prei spekjes en paprika Met shoarma en paprika enz enz.