Ga ik proberen! Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik er teveel vanuit ga dat ze al wel weer 100 keer gedraaid zou zijn en dan ga ik er ook vanuit dat ik wat moet voelen. Zal t wat proberen los te laten
Haha snap ik! Maar geloof dat ze wel 100 pirouetts kunnen maken zonder dat je er ook maar iets van voelt
Lief dat je ernaar vraagt gister weer redelijk veel mogen voelen en vandaag nog maar 2x. Begin er gelukkig aan te wennen! Oh maak dat 3x ze schopte net Maak me minder zorgen, erbij neerleggen geeft een veel relaxtere ervaring en dan mag ik haar gelukkig na wat geduld elke keer weer voelen!
Ja inderdaad, erbij neerleggen is soms het beste haha! Hij is bij mij het hele weekend druk geweest met schoppen en vandaag ook weer. Denk gewoon dat ze soms een dag of 2, 3 wat rustiger zijn, en dat dat heel normaal is.. Gelukkig dat je gerust gesteld bent in ieder geval!
Met m'n eerste zwangerschap heb ik mij ook enorm druk gemaakt, dochter was super rustig.. verschillende ctg''s en echo's gehad maar was allemaal goed, ze was alleen wat te klein. Buiten de buik was ze net zo'n rustig kindje.. nu is ze bijna 4 en kan ze nog steeds enorm rustig zijn. Nu zwanger van de tweede en die heeft adhd volgens mij.
N rustige dame dus, ook wel lekker soms haha. Wat een wereld van verschil met nu dan, grappig dat dat zo per kind kan verschillen
Inderdaad haha! Ik herken die drukte absoluut niet van de eerste.. dus dit is een beetje nieuw voor mij.
24 weken alweer Voel haar no steeds amper tot niet. Meestal maar heeel heel zachtjes. Geen voorliggende placenta.. blijf het jammer vinden. Woensdag gelukkig weer een echo
Probeer je maar niet zoveel zorgen te maken meis. Misschien heb je gewoon een hele rustige dame in je buik. Als je het eng vind kan je altijd even naar je gyn of vk bellen toch? Misschien hebben ze tijd om even naar haar hartje te luisteren.
Is het misschien niet zo dat ze wel veel beweegt maar jij er gewoon niks van voelt? Mijn kindje was ook altijd heel actief en de laatste paar weken een stuk minder. Vooral de afgelopen 5 dagen ben ik een stuk ongeruster omdat ik soms maar 5 keer wat voel. Wat ik nu doe is op bed liggen met mijn mobiel op mijn buik en dan zie je toch dat je buik beweegt en verschuift ookal voel ik er zelf niks van en dat geeft rust. Misschien kun je dat eens proberen, klinkt dom maar het helpt mij wel echt als ik bezorgd ben.
Ja ik wilde me inhouden, maar wie weet bel ik morgen wel even. Blijf t toch spannend vinden als ik zo'n periode heb, vooral omdat het in wk 21 wel eens aan de buitenkant te voelen was en nu zeker niet meer.
Ik zal er eens voor gaan liggen, hopelijk mag ik dat dan ook zien! Als ik een doppler erop zet (die neiging heb ik gelukkig niet vaak meer) dan voel ik haar daar wel zachtjes van weg bewegen.