Hi lady's, Ik had vanmiddag zo iets geks.... nog nooit gehad...misschien niks met zwangerschap te maken. ..misschien ook wel? Ik kreeg een heel naar gevoel in mijn rechterbeen.Alsof er geen bloed meer doorheen stroomde... Niet dat gevoel van slapen of tintelen, maar anders.. Pfff ik haat het als ik iets niet goed kan verwoorden! Nou ja ..iemand die ook zoiets heeft gehad, begrijpt me wel.. Dus iemand ervaring? Ik vind het een beetje eng...
Kan er goed mee te maken hebben, rusteloze benen staan bekend in de zwangerschap. Ik heb er nu ook meer last van, last van stroeve kuiten, zo voelt het. Alsof het flink los gemasseerd mag worden. Bespreek het met je VK, die heeft wellicht tips voor je.
Als je last hebt van rusteloze benen, dan helpt het om magnesium in te nemen, het uiteinde van je bed te verhogen en je benen af te koelen onder de koude douche. Heb je steeds het gevoel dat je ze moet bewegen?
Dit is mijn 3e zwangerschap en heb dit nog nooit meegemaakt.. Ik voel idd mijn kuiten meer....alsof de kramp er in schiet maar dan net niet. En verder voelt het gewoon gek of het gevoel er uit gaat of zo. Ja zal morgen idd de VK even bellen. En wellicht mijn vriend even lief aankijken voor een masage Thanks!
Ok bedankt voor de tips! Ja ik heb idd het gevoel dat ik ze moet bewegen ja.. Ik lig veel op de bank vandaag....misschien dat dat de bloedsomloop een beetje stagneert?