Hallo damens, kunnen jullie misschien met mij meekijken en vertellen wat jullie hier van vinden. Ik heb drie keer een zwangerschapstest gedaan. De eerste was van de action daar moet je goed kijken voor je hem ziet die krijg ik ook niet op de foto. De volgende dag van de kruidvat en vandaag ook weer. Het probleem alleen is dat ze bij alle drie pas naar 8 a 10 minuten positief kleuren. Moet ik dit nu zien als positief of niet. Het lijkt me sterk dat ze alle drie vals resultaat geven.
Dank je wel!! Ik zou het zelf ook haast denken maar het maakt mij onzeker dat ze pas na de afleestijd positief worden.
Ik zeg ook gefeliciteerd!! Mijn testen kleurde ook elke keer later dan eigenlijk moet en ben toch echt zwanger
Oke bedankt damens!! Nu kan ik wel een beetje blij zijn. Dit is dan toch een wonder ik wou graag nog een baby'tje maar we durfde de stap niet te zetten. We hebben het jaren met condoom gedaan omdat ik niet tegen de pil kan. Sinds 2 maanden begon de condoom na afloop te irriteren en moest er erg van jeuken. Dus mijn man heeft besloten om voorlopig zijn zooi buiten te gooien. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben want hij trekt zich altijd ruim van te voren terug. Maar ik ga mij niet druk maken om het hoe of wat ben hartstikke blij.
Voorvocht kunnen ook spermacellen inzitten �😉😉😉� Van harte gefeliciteerd!
Ook in voorvocht kunnen zaadcellen zitten waar je zwanger van kunt raken voor t zingen eruit gaan is dus niet zo'n veilige methode
Ja weet dat nu ook haha Zoals ik al zei we hebben het jaren met condoom gedaan en echt pas voor hij klaarkwam en dat ging ook altijd goed. Ik denk dat als je zwanger mag worden het gewoon komt. Maar ik moet wel nog aan het idee wennen. Ik hoop voor alle vrouwen die zwanger willen worden snel verblijd worden.
Laat maar! Ik lees het fout, die eerste was idd vd action alleen heb je daar geen foto van gemaakt. Dit was de 1e van de kv. Ik snappum!
tja 'ruim van tevoren' wat is ruim van te voren hé Er zal toch iets achtergebleven zijn! Wil je man ook nog een kindje want je spreekt van 'ik'?