Van vinden jullie hier van?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door samira100, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Voor hem was het wel zo genoeg het moest niet perse van hem nog een kindje. Maar nu heeft hij niks te bepalen erover.
    Bij mij kriebelde het al een tijdje en als ik dan tegen hem zei van ik wil nog een kindje, dan zei hij we moeten er nog mee wachten tot onze kinderen wat ouder zijn.

2. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan hoop ik dat hij er blij mee is. Hoezo hij heeft niks te bepalen? Kinderen wil je toch met 2??
    Als hij echt geen kinderen meer wil dan was jullie methode niet bepaald dr beste keuze. de kans is heel groot om zo zwanger te worden. Niet veel mannen hebben zo'n controle dat ze daadwerkelijk alles binnenhouden tot ze buiten zijn;)

3. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Ik bedoel dat hij nu niks meer te bepalen heeft nu ik zwanger ben.
    Denk je dat hij mag kiezen of ik het ga houden of weghalen?
    Nou dat zal ik nooit doen, in ons geloof mag het niet eens dus dat zou hij nooit voorstellen. Als ik nou bewust was gestopt met anticonceptie zonder zijn goedkeuring dan had je gelijk.

4. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Raar hoor sunshine dat je zo reageerd. Moeilijk he om iemand gewoon te feliciteren?

5. Charis87

Charis87 Niet meer actief

Waarom meteen zo kattig Samira? Sunshine bedoelde het alleen maar goed, zoals ik t lees. De zin "hij heeft niks te bepalen erover" kwam op mij namelijk ook over alsof jij hiervoor gekozen hebt en hij niks in te brengen heeft.

En voor de duidelijkheid: bedoel het niet verkeerd.

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat je je goed voelt.

6. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, dat ik het helemaal niet zo bedoelde. Geschreven communicatie kan soms harder overkomen.

Sorry mocht je je aangevallen voelen Samira. zeker gefeliciteerd!

7. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Ik heb het toch duidelijk uitgelegd dat ik zwanger ben geworden doordat hij zijn zooi naar buiten gooit?
    Dus begrijp niet dat je zegt of hij er niks over te bepalen heeft.
    Sorry vind ik dan een rare reactie is toch niet moeilijk als je leest dat iemand blij is er ook blij voor te zijn.

8. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euhmm je zei wel zelf dat je man niks te bepalen heeft over deze zwangerschap he? Achja ik bedoelde het niet slecht hoor:) vond het even vreemd dat je zegt dat je man nu nog geen andere kindjes wil maar jullie wel deze methode van 'anticonceptie' gebruiken. Maak er nu geen heel drama van. Vond het gewoon even 'vreemd' dat jullie (toch je man) nu nog geen andere kindjes wil maar jullie wel zo'n onveilige methode van 'anticonceptie' gebruiken. Ik denk dat je me gewoon verkeerd begrepen hebt:)

Natuurlijk ben ik blij voor je!!

9. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Het is echt goed zo, kennelijk begrijpen we elkaar niet en dan gaat het een lange discussie worden die nergens over gaat.
    Bedankt in ieder geval voor het reageren.

Deel Deze Pagina