Ik was deze cyclus over tijd (de eerste keer in 2 jaar). Zondag 4/1 test van carrefour gedaan (helemaal wit), dinsdag 7/1 kruidvat test gedaan (heel licht lijntje, maar zichtbaar zonder gekke dingen te moeten doen. Na 10 minuten) 8/1 terug carrefour test met dit resultaat. Negatieve kruidvat in de namiddag (na drinken enz). 9/1 terug carrefour test, vaag lijntje maar amper zivhtbaar zonder extra licht. Op 11/1 ben ik ongesteld geworden. Vandaag dezelfde carrefour test gedaan en ook helemaal wit. Ik vraag me af of dat streepje op die carrefour test niet te duidelijk is voor een vals streepje (foto is minder duidelijk dan in het echt). Het stond er vrij snel (na een 5 a 10 minuten). Andere testen zelfs geen streepje na opdrogen. Kruidvat is bij mij ook altijd wit. Ik voelde me wel anders maar stel dat het streepje door hcg kwam dan is het toch veel te laag om je zwanger te voelen? Ventje is gesteriliseerd maar als blijkt dat dit streepje niet vals kan zijn dan moet hij zich misschien weer eens laten controleren.... Sorry als dit bericht een beetje stom is maar ik blijf met dat streepje in mijn hoofd zitten (zwanger worden is echt niet de bedoeling, dus niet dat ik me vanalles wil inbeelden hoor )
Ik denk indroger. Zeker omdat je ongesteld geworden bent vier dagen geleden en je man gesteriliseerd is. Als kruidvat wit blijft lijkt me het duidelijk. De Carrefour testen ken ik persoonlijk niet, weet niet of ze gevoeliger zijn dan de kruidvat? Je zou voor je eigen gemoedstoestand kunnen vragen aan je man of hij wil laten nakijken of hij nog wel met losse flodders schiet.
Deze foto is dus van de test van 8/1? Voor je ongesteld werd? Ik zou het laten checken als ik jullie was. Je maakt tenslotte niet voor niets de keuze voor een sterilisatie.
Ja klopt van 8/1. Geen enkele andere carrefour test die ik deed gaf een streep. Daarom dat ik nu vlak na mijn menstruatie nog 1 deed, om te kijken of die toch misschien indrogers geven enz. Maat nee helemaal wit. Ik ben nooit over tijd geweest in 2 jaar. Stom dat ik geen foto genomen heb bij dag licht. Streepje was veel duidelijker dan op deze foto. Mn ventje is van mening dat alles wel in orde zal zijn bij hem vermits ik anders al wel lang zwanger zou zijn geworden in die 3 jaar....
Ik ga er maar van uit dat dit streep een fout is in de test andere foto van de tes, streepje was in het echt niet zo wazig hoor. Toch bedankt voor jullie reactie's. Hopelijk hoef ik geen testen meer te doen
Dat kan wel hoor iemand die ik ken was ook ineens zwanger terwijl hij al een hele tijd gesteriliseerd was hij dacht ook dat het wel in orde was maar blijkbaar was het hersteld ze hebben er wel woorden over gehad omdat hij dacht dat ze vreemd was gegaan maar na controle bleek dat het dus gewoon hersteld was. Het is gelukkig allemaal goed gekomen het kindje is er gewoon gekomen maar ik zou het zeker even laten checken het kan geen kwaad.