15 maanden en 'borstjes/knobbeltjes'??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter heeft nu al ruim een half jaar knobbeltjes in haar borstjes. We zijn toen bij de huisarts geweest en moesten een half jaar later weer komen. Dat is dus vlg week. Vandaag bij cb arts geweest en die adviseerde toch om bloed te laten prikken in overleg met de huisarts om te kijken hoe t met haar hormonen gesteld is aangezien dit niet 'hoort' op deze leeftijd. Het lijkt echt borstweefsel/borstontwikkeling te zijn. Maak me er een beetje zorgen om. Iemand ervaring hiermee? Vraag me af wat er aan de hand kan zijn.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    mijn dochter heeft aan een kant een bobbeltje, volgens ha is dat idd een beetje borstklierweefsel. Zolang het niet groter wordt schijnt het niet erg te zijn en komt vaker voor...

3. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ik nog nooit van gehoord maar wil je wel ee hart onder de riem steken. Mss lijkt het erger dan het is. Wacht nu rustig het onderzoek af en probeer je geen zorgen te maken. Uit ervarig weet ik dat als er echt iets ernstig aan de hand is dat ze je niet laten wachten hoor.

veel sterkte

4. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Mijn dochtertje heeft dat ook aan één kant. Ben er ook mee naar de huisarts geweest. Hij zei dat ze dat meegekregen heeft van mijn hormonenverandering tijdens de zwangerschap. Ze heeft een schijfje in haar borst, wat inderdaad de ontwikkeling is van borsten. Maar hij zei dat het heel normaal was, dat het vaker aan één kant voorkomt en dat het vanzelf weer weg gaat..

Maar als je er geen goed gevoel bij hebt, zou ik volgende week bij de HA toch om een bloedtest vragen!

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zelfs mijn zoon had na zijn geboorte twee borsten? Komt van de hormonen idd. Zo werd het mij verteld.

Maar ze is nu een jaar geweest dus tja weet dus niet hoe het bij een meisje zit?

Idd even na laten kijken als je het niet vertrouwd succes ermee.

6. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    bedankt.. vanochtend bij de ha geweest en die heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. Hormonen van de zwangerschap kunnen t nu niet meer zijn. Zij denkt dat het iets hormonaals is wat gewoon bij haar hoort en dus waarschijnlijk niet meer weggaat. Ze willen voor de zekerheid onderzoeken of ze niet meer problemen heeft qua hormonen e.d. Ze dacht niet aan iets ernstigs in ieder geval. Even afwachten...

Deel Deze Pagina