hoi hoi! ik ben inmiddels op mn 42ste dag van mijn eerste ronde.. nog steeds geen ongesteldheid te bekennen en ook negatieve testen. nu ben ik sinds gisteren aan het temperaturen om te kijken of ik daar iets kan opmaken. (zowel gisteren als vandaag 36,2) ook ovulatietest gedaan van zwanger en kids om te kijken of er dan misschien een eisprong aan komt. heb ze op de foto gezet. gisteren had ik een licht spreekje maar vandaag... graag advies! vanavond klussen?? dan nu eindelijk mn eisprong?!?! afbeelding volgt zo..
misschien moet ik er ook even bijvertellen dat ik afgelopen maandag ineens een vloed in mn ondergoed had... (zag het pas na 20min fietsen naar mn werk, maar voelde tijdens het fietsen in het begin wel!) hier komt de foto. (onderste is van vandaag)
Ik zie geen foto!! ben er wel benieuwd na, zoals je weet ben ik ook nog niet ongi en zit ook in mijn 1ste ronde! Ook sinds 2dg een beethe slijm, maar niet doorzichtig...en al 2wek een ongi gevoel maar helemaal niks!!!
Hmmm die laatste is indd wel erg donker!! maar ben helaas niet zo bekend met ovulatietesten, dus ik spiek bij je mee!! Hopenlijk kan iemand je meer zekerheid geven!!
Die ondersta ziet er goed positief uit ondanks datie nog niet goed droog is (of het lijkt zo op de foto).......veel plezier dus vanavond
denk je? heb net nogmaals getest, ondanks dat er staat dat je van sochtends tot savonds 8 uur. nu is het controle streepje erg licht en daarnaast niets te zien. zou dit dus komen door het tijdstip? laatste test was immers voor 8 uur..
Hoelang heb je je plas opgehouden en wanneer voor het laatst gedronken voor de test die je net gedaan hebt? De laatste op de foto is positief.
euhh ik geloof 3 uur ofzoiets? maar dat staat in de gebruikersaanwijzing (las ik pas achteraf) dacht dat het 22.00 uur was maar staat tot 20.00uur. en heb daarna paar glaasjes cola light gehad en een fruitknijp zakje haha. maar die onderste test blijft zo! kan dus ook zijn dat de test vals is? lijkt net of de test nog niet droog is maar hij blijft dus zo! de test die ik rond 22.05 heb gedaan blijft de controlestreep erg licht
Misschien komt dat omdat je toch nog iets gedronken hebt, of dat het inderdaad "te laat" was en je LH piek geweest is. Maar de test op de foto is behoorlijk positief vind ik, (zo donker had ik hem deze maand niet) dus vanavond klussen! Sucsex, hihi
Ik vind de laatste test er niet normaal uit zien, maar het kan een positieve zijn. Voor de zekerheid maar klussen lijkt me !