Zouden jullie mijn lijstje eens na kunnen kijken. Ik heb namelijk 3 kids van mijn zusje tijdelijk in huis en ben een financieel overzicht aan het maken wat het me per maand kost. Maar zijn er nog dingen die ik vergeet? * per maand ongeveer 8 euro extra gas/stroom * per maand ongeveer 5,79 euro water * per maand ongeveer 10 euro shampoo,douchegel tandpasta * per maand ongeveer 10 euro wasmiddel, wasverz, vaatwastabl * per maand eten 150 euro (ongeveer 5 euro per dag, 30 dagen) * per maand Y**** luiers broekjes 10,50 euro (uitgaande van 1 luier p/d) * per maand R***** luiers 35 euro (uitgaande van 4 luiers p/d) * per maand soja produkten 70 euro * per maand luierdoekjes 10 euro ( 2 pakken per week) De kids zijn trouwens bijna 2, bijna 4 en 5.. Alvast heel erg bedankt voor het mee denken..
Het eten misschien? Flesvoeding en brood en avondeten etc. Wel heftig, in ene 3 kinderen erbij. Sterkte, zal wel druk worden! Oja, misschien kijken op de site van het NIBUD, daar staan altijd lijstjes en tips voor hoeveel een 3e en/of 4e kind kost.
Uhm, ik dacht meteen aan uitstapjes en eventueel openbaar vervoerkosten als je dat gebruikt.Kleding en of schoenen als dat nodig moet zijn.Sterkte met en voor de kinderen en voor je zusje maar desondanks ook super veel plezier.