Norma boxspring

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wie heeft ervaring met dit bed?

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik! Hebben hem pas een half jaar maar ben er erg tevreden over.. Slaap heerlijk en matrassen blijven goed stevig. Nou moet ik ook zeggen dat wij hiervoor het goedkoopste bed van Ikea hadden dus das nogal een verschil :p

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahahaha dat is een hele vooruitgang:D
    Ik lees namelijk van alles over doorzakken, maar daar heb jij geen last van?

Het schijnt een goed merk te zijn alleen niet zo duur als pullman, easyborn enz;)

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij hebben hem besteld,krijgen hem volgende week :) zijn bij veel beddenzaken geweest en veel winkels rade deze aan.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Wij hebben hem nu 1,5 jaar maar ik heb er enorm spijt van. Hadden hier oor een auping en twijfelde nu tussen norma of eastborn. Ik vind hem wel ok liggen maar lang niet zo lekker als ons vorige bed en hij kraakt aan alle kanten

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei dat is dus minder.....grrrr...welke kieske nu hè....om gek van te worden!

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hmm wisselende reacties idd.. Naja ik moet zeggen de mijne zakt niet door.. En kraken doetie eigenlijk ook niet.. lastig :p

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je hebt natuurlijk altijd een boel verschillende meningen en ervaringen....wat dat betreft is het moeilijk als je gaat vergelijken op internet. Ook over de duurdere merken lees je zoveel verschillende dingen he....

Deel Deze Pagina