Hopmarjanneke van het kinderliedje, ik heet zelf Marjan en werd altijd wel een beetje "geplaagd" middels dat liedje. En idd toen ik een hotmailaccount wilde maken, kwam die naam in me op.. en gebruik m dus ook vaak als forumnaam.
Mijn originele account was Chai, dat staat voor 'het leven', 'levend wezen' in het hebreeuws. Ik ben zelf half israelische, dus vandaaaaar.........
vlinder... Omdat ik iets heb met vlinders Heb een tattoo met een vlinder, heb een vlinder spiegel thuis en vlinder muurstickers ect ect Het staat symbolisch voor mijn overleden tweelingzusje.
Mijn naam heb ik ook in inkt tussen mijn schouderbladen. Ik moet altijd faith (geloof) en hope (hoop) houden dat ons wondertje ook een keer gaat komen.
daantje vanwege mijn naam, en 22 was de leeftijd die ik was toen ik me aanmeldde op ZP 4 jaar geleden
Een vriendje van vroeger noemde me "Kawaii". Bleek Japans te zijn voor "lief en schattig" ofzoiets. (overigens ben ik 1.83, bepaald niet japans dus. Hoe hij erbij kwam......)
JEL J=voorletter van mijn mans voornaam E=voorletter van mijn voornaam L=voorletter van mijn *dochters voornaam
nou denk dat de mijne voorzich spreekt mamaatje van 5 kids voorheen heette ik mamaatjevan4 toen had ik er 4 en heb dat veranderd toen mijn zoontje kwam, zal ik waarschijnlijk weer moeten veranderen dus straks of ik laat het gewoon zo ach
Leliana is een character uit het spel Dragon Age: Origins. Aardig en beleefd op het eerste oog, maar kan vechten als de beste! Bekijk bijlage 267887
Een vertaling van mijn vorige forumnaam, die weer was gebaseerd op de eerste 2 letters van mijn en mijn vriend's namen, en de laatste 3 van die van ons zoontje...