In World of Warcraft was Skatje mijn eerste poppetje. Het was echt zo'n bimbo dus vandaar die naam. Ik heb veel vrienden gekregen door dat spel en als we bij elkaar waren, noemden we elkaar meestal bij onze character naam omdat we dat waren gewend. Dus 'skatje' is een beetje blijven plakken. Zo'n 'skatje' ben ik namelijk niet haha!
Mijn oudste nicht heet Joke = Jojomuis Haar zus / mijn andere nicht heet Jemien = Mienemuis Voor mij was geen passende naam.. Tot ik daar n tijdje had ingewoont en dus mee at.. En wat at ik langzaam voor hun doen... Ik kruimelde maar wat Dus sindsdien ben ik Kruimelmuis.. Afentoe was t ook kruimeldorus of kruimelsaurus... Lag maar nèt aan de bui xD Maar we waren wel hecht Mn vader zei altijd de 3 musketiers.. Nu hebben we alle 3 een dochter
de eerste 2 letters van mijn zoon zijn naam + de eerste 2 letters van mijn naam en mijn geboorte jaar
Ik moest even wat verzinnen en ik noem mijn moeder altijd moeke, dus dat vond ik wel een leuke omdat ik zelf nu mama word. maar die was al bezet dus heb ik moekje van gemaakt
Ik werd vroeger als kind altijd "flappie" genoemd, omdat ik er altijd vanalles uit flapte . 76 Is mijn geboortejaar...
Anni is een verbastering van mijn eigen naam. Mijn buurjongetje van 3 zei altijd mijn naam als ennie ipv mijn echte naam. 85 staat voor mijn geboortejaar
Ik heb eigenlijk overal dezelfde username maar wilde niet dat mensen dan op dit forum uitkomen of iedere maand gaan vragen of ik al zwanger ben, dus moest ik iets anders verzinnen. Ik keek tussen mijn bestanden en zag daar een plaatje met de uitspraak 'Tempus Fugit' ofwel 'tijd vliegt'. Dan dat maar als username..
Ik heb te haastig getypt het moest eigenlijk heel saai naam/geboortejaar zijn. Yvon1983 maar door mijn enthousiasme is het yvon1893 geworden
Mijn forumnaam is ontstaan uit de 1e 2 letters van de voornamen van ons gezin....dus van hubbie, mij, Justin, Samira en van ons babymeisje dat nog geboren moet worden