Ik heet Susanne, en werd eend Suzzert genoemd dus dat is wel Makkelijk voor een forum want Susanne is vaak bezet n Suzzert niet
Mijn partner zegt altijd tegen mij als hij zwangere dames ziet: Kijk een verrassingsei (net als de kindersuprise eitjes, je weet niet wat je krijgt). En omdat ik graag ook een 'verrassingsei' wilde zijn heb ik deze naam gekozen en ook omdat ik het stiekem de link die mijn partner heeft gelegd erg grappig vind!
Ik had net pizza besteld en moest een naam invullen en was niet echt in een creatieve bui, meer hongerig eigenlijk dus vandaar en geboortejaar erachteraan.
is een combinatie van mijn naam met die van me oudste dochter deze naam gebruik ik al sinds haar geboorte overal.. dat is al ruim 10 jaar
Nou eigenlijk best simpel, mijn kleine man is gek van Nijntje en nr5 omdat die vrij was, zonder nummer en 1waren al bezet dus vandaar 5. En stiekem hoop ik ooit dat we met z'n 5-en gaan zijn. Maar daarvoor moeten we afwachten wat de toekomst brengt.
Mn vader noemde me altijd Kaatje en ik kom uit '87.. En ik heb ook een ford KA Dus vond het wel toepasselijk..
We Waren toen al bezig voor een baby, en wat heeft er allemaal mee te maken..... Ff brainstormen en toen zat ik te denken; baby, babbelen, brabbelen, en zo kwam ik op brabbel uit, + m'n geboortejaar.