Misschien een gekke vraag maar wanneer kan ik over van de wandelwagen naar de buggy? Ik kan het nergens echt terugvinden.
ze adviseren bij 6 maanden het liefst nog later. maar hier was het echt ellende als fynn in de bak moest met 4,5 maand hebben wij heb in de buggy inzet gedaan helemaal plat en met 5,5 maand zat fynn zelfstandig toe gewoon recht op
Ik heb mijn zoontje sinds 2 weken in de buggy (bugaboo frog) in de platste, of middelste stand.Hij is 5 maanden. Hij kan nog niet zitten, dus hij moet wel echt plat eigenlijk. Maar de kinderwagenbak was echt geen doen meer. Hij wilde om zich heen kunnen kijken, en was het heel snel zat! Het is wel het beste om ze zo lang mogelijk in de kinderwagenbak te laten liggen. Maar als dat echt niet gaat... Mijn zoontje is ook een flinke (bijna 9 kg), dus hij past er ook goed in, dat scheelt ook een hoop. Sommige kindjes van dezelfde leeftijd verdwijnen erin!
Ja eigenlijk is het 6 maanden maar dat halen de meeste kindjes niet. Zeker in de winter niet met de dikke jassen. Hier ook al met 4 maanden naar de buggystand omgetoverd. Maar idd nog wel in de meest liggende stand gezet. En dan is het ook goed. Dus als je het idee hebt dat je kindje niet meer in de bak past gewoon lekker omturnen.
Nou het is eigenlijk dat ze het vervelend vind niets te kunnen zien in de wandelwagen :s Hoe klein ze ook is, ze wil om zich heen kunnen kijken Maar dan hou ik haar nog maar even hierin (is ook wel beter tegen de koude wind natuurlijk) Dank jullie voor de uitleg!
speeltjes hielpen hier goed. meneer hield er ook niet van om niets te zien. ombouwen naar buggy hebben wij pas met 7 maanden gedaan.