is dit een fase?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angelique05, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    hallo, mijn zoontje joey is vandaag 11 maanden oud geworden, maar sinds een week kan hij zich totaal niet zelf meer vermaken.
    zodra ik voorbij loop steekt hij zijn armen uit naar mij en als ik dan net even aan het opruimen ben ofzo en geef hem een aai over zijn bol gaat hij huilen, ik snap natuurlijk wel dat ik hem moet optillen, maar als het aan hem ligt loop ik de hele dag met hem in de ronte.
    in het verleden had hij totaal geen moeite om zichzelf te vermaken.
    sinds 3 dagen kan hij kruipen, dus je zou denken dat hij wat minder gefrustreed moet zijn, maar wil wil ook alleen maar staan enzo.

nu is mijn vraag is dit een fase of kan dit nog door de mex griepprik komen?
    Die heeft hij vandaag precies een week geleden gekregen.

ik hoop dat iemand advies heeft voor mij want ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, oja en hij heeft ook ineens minder trek, hij eet een stuk minder...

groetjes angelique

2. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Nou, heel herkenbaar hoor!
    Mijn zoontje had (en heeft) precies hetzelfde!
    De 11-maanden-sprong! Heb je het oei-ik-groei-boek?
    Hier is dit boek echt heilig, wanneer hij weer uit zijn humeur is, of doet weer 'andere' dingen, kan ik er van op aan dat er weer een sprong is!

3. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    oooh oke, ja heb het boek wel, zal er eens ff goed in gaan lezen dan;) maar hoort het er ook bij dat hij erg hangerig is en minder eet?
    groetjes angelique

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn zoontje is ook 11 maanden en doet dit ook allemaal. Ook het slechte eten en de hangerigheid herken ik. De ene dag is het erger dan de andere, maar over het algemeen kan hij zich nu veel minder lang vermaken dan voorheen. En hij slaapt overdag ook korter, dus blijft er meer jengeltijd over... En ook 's avonds slaapt hij heel onrustig. Om het kwartier wakker en brabbelen en zo. 's Nachts slaapt hij gelukkig wel goed.
    Ik heb geen idee hoe lang deze fase duurt, maar ik hoop dat het snel voorbij is!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Hier precies hetzelfde! Hij trekt de broek zowat van mn kont af!! Altijd als ik naar de keuken loopt hangt hij 3 sec. later aan mn broek en moet ik em optillen. Het enige lekker voordeel hieraan is dat als ik em optil een heerlijke knuffel van hem krijg!!!!

Deel Deze Pagina