van wanneer voelen jullie de baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liva87, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Met ongeveer 14 weken lichte kriebels en popjes in de buik.

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Sinds 16 weken. De placenta ligt voor, maar iets naar links, waardoor ik rechts zo nu en dan al wat plopjes voelde :)
    En nu is ze heeeeel druk :D

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Met 18 of 19 weken voelde ik haar bewust. Werd paar keer per dag op dezelfde plek getrapt. Voelde het eigenlijk alleen nog maar als ik rustig op bed lag met mn hand er op. Met 20 weken voelde ik het vaagjes zonder mn hand. De vriend heeft het toen ook gevoeld (enige keer), omdat ze reageerde op onze tikjes. vlak voor de 21 weken ook echt een voetje gevoeld onder mn vingers :D. Bij 21 weken is ze gedraaid en is mijn blaas de pineut. Maar omdat de placenta voor ligt is er maar weinig ruimte waar we haar nu kunnen voelen. Bij de echo bleek ook nog dat ze met de rug naar mn buik ligt. Hele geruststellig want na het draaien voelde ik dus duidelijk veel minder bewegen, maar nu snappen we waarom :)

4. ssien

ssien Niet meer actief

Hoi,

Ik voelde mijn meisje ook zo vroeg, vanaf 13 weken al!
    De placenta ligt bij mij ook achter en merk een wereld van verschil met mijn vorige zwangerschap, ook nu met 27 weken voel ik haar veel vaker en duidelijker als de vorige keer

Groetjes

5. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Met 20 weken pas. Maar je kon toen wel gelijk aan de buitenkant ook voelen en zien. :)

6. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met 13 weken zo heel af en toe

7. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Bij dochter pas na 24 weken en maar sporadisch gedurende de resterende 12 weken.
    Dit kindje voel ik heel regelmatig vanaf week 14.

8. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Bij mijn dochter met 20 weken pas en bij mijn zoon met 13 weken.
    Dat vergeet ik nooit meer had net een broodje van Burgerking voor mijn neus en hij is nu gek op Burgerking

Deel Deze Pagina