Ik kan naar veel muziek luisteren maar favo's is toch metal, rock en goth(cyber, electro) All time favorite is toch Tiamat: http://www.churchoftiamat.com/ Hier thuis hoor ik op het moment veel Demonoid, dat is mijn vriend zijn project en hij is met de tweede cd bezig http://www.demonoid.se/
Hard en ruiggggggggg! *MUARGH!* Al moet ik wel toegeven dat mijn muzieksmaak iets softer is geworden de laatste 2 a 3 jaar. Momenteel luister ik veel naar Rammstein, 30 Seconds To Mars, Anouk, The Bytterfly Effect, Laguna Coil, Evanescense enzovoorts... Maar ik hou ook van de muziek van, Simon and Garfunkel, Keltische muziek, Michael Jackson (billy yean lalalalalaaaah) Marco Borsato, The Kelly Family, Bon Jovi en wat nummers uit de hitparade (pop enzo) Thuis luisterden mijn ouders altijd naar Radio 10 Gold, dus ik kan bijna alle 'Gouwe Ouwe' ook meebléren! Vind de meeste nummers nog mooi ook
Echt zo leuk om te lezen van iedereen dit soort dingen Hier: EBM / Industrial... Denk Rammstein & Scooter maar dan heel boos en met boink en stuiter VNV VNV! Neofolk, Death in June, Rome... Metal, Dissection, Emperor... En soms: Doors, Johnny Cash, Janis Joplin, Melanie, Alycia Keys en bijvoorbeeld Il Canto di Malavita (Italiaanse liedjes) en Fado. Hou echt zo veel van muziek. Muziek maakt je blij! Kan ook zo blij als een kind zijn met een nieuwe cd
Ik hou van jaren 80,hardcore en viking metal. Verder vind ik Rammstein ook leuk. Op stap gaan doe ik nooit meer,festivals enzo ook niet. Zit het liefste met manlief op de bank te nixen Ik vind momenteel Infinity van Guru Josh project heel leuk. En In Extremo met Villeman
Kijk al die metalheads haha. SLAYERRRRR ! Hier: metal (met name trash), hysterische 500 maten in een liedje metal en ordinaire rock, symfo rock, progrock, grunge, soms een beetje punk, maar ook wel wat pop. Een lijssie: - Metallica - Smashing Pumpkins - Rush - AC/DC Hayseed Dixie (bekende rocknummers omgedoopt in een folk jasje) - Rammstein - Danko Jones - Motorhead - Megadeth - Slayer - Korpiklaani - Lamb of God - Mastodon - Hanson (hihihi!) - Peter Pan Speedrock - Incubus - Juliette and the Licks - Andrew W.K. - Zo nu en dan wat Volbeat, Heideroosjes, Wolfmother, The Shavers, Kings of Leon, Slipknot, My Bloody Valentine, Dropkick Murphies, Foo Fighters, Led Zep en Tenacious D for the hell of it. Ben momenteel Jeff Buckley aan het ontdekken. M'n pa heeft ook wel een paar coole platen, o.a. Roxy Music en Pink Floyd.
hardstyle my style hier echt hardcore fan gaan ook ale feesjes af nu dan ff niet (zie banner) maar ook opgevoed met muziek dus kan echt alle soorten muziek.. klasiek pop rock oldies alles.. alleen vind slager muziek echt niks!
Ik ben nederlands,maar sommige turkse of arabische liedjes vind ik ook leuk! Mustafa sandal - aska yurek word ik gewoon vrolijk van. Weet alleen nooit waar de liedjes over gaan Heb ooit aan turkse vrienden gevraagd waar tarkan-simarik over gaat, dacht namelijk gewoon over kusjes geven. Zij vertelden mij, dat het raar is om het uit te leggen en soms een beetje verder gaat dan alleen zoenen. Ik vind Elissa (arabisch) ook heel goed ! Kan gewoon aan haar manier van zingen, begrijpen waar het over gaat.
Ik houd van alles wat.. - milow - lady gaga - jordin sparks - Kelly clarkson - beyonce En nog wel een paar maar heb ze geen zin om op te noemen
BETH HART is het helemaal voor mij! Wat een stem, geweldig! Al jaren en jaren vind ik haar het best! Het nummer Liftetime is wel een van de favourieten. Verder swing ik heerlijk op reggea, latin, soul, oldshool enz. Het maakt mij vrolijk en doet mij vaak terugdenken aan de tijd dat ik op curacao woonde. Heerlijk gevoel! Binnenkort ga ik naar het concert van Tina turner! woeha! rocking old lady ! Eigenlijk vind ik best veel muziek leuk! Alleen wordt ik helemaal nerveus en raak ik opgefokt van trance , gothic etc.
simarik betekend eigenlijk verwaand, hihih als je in marmaris bij de brothers gaat dan laten ze wel een beetje met gebaren zien waar het over gaat mustafa sandal is ook heel leuk. op straat hebben ze al eens gevraagd aan mijn man of hij mustafa sandal was, wel mustafa maar geen sandal hahah gokhan tepe heeft ook leuke liedjes
Leuk topic! Vind het altijd interresant om te weten van wat voor een muziek iemand houdt, dan weet ik altijd een beetje wat voor een persoon het is! Niet dat iemand daar meer of minder door is, maar gewoon een beetje wat voor een typ iemand is! Mijn vriend en ik hebben een zeer andere muzieksmaak, maar daarom wel van alles wat! Maargoed dit zijn mijn toppers: Tori Amos, the Gathering, Lenny Kravitz, Muse, Coldplay, Beatles, Keane, Madonna, 3'js, Novastar, room eleven, Wouter Hamel, Mika, Blof, Dream theater, Massive Attack, Nirvana, Metallica, Jamiroquai, Keith Caputo, Red hot chili peppers, Black sabbath, Korn, Deftones, Foo fighters, extreem. Degenen die vet gedrukt zijn, daar heb ik alle of bijna alle cd's van!
Haha, ik vind dat echt grappig want je zult echt niet denken dat dat liedje niet over zoenen gaat. Als hij in het engels vertaald word heet hij ook Kiss Kiss. Wat zul jij trots op je man zijn, als ze zulke dingen vragen!
Mijn favo's * Robbie Williams * Keane * Duffy * James Morrisson * Pink Deze allemaal om te luisteren in de auto etc. Ik ga nu nooit meer uit, maar toen ik nog uitging danste ik het liefst op R&B zoals Beyonce, Sean Paul, Nelly etc. shake that ass! lol
Dus ik denk, ik zoek hun Myspace even op, dan kan ik wat horen... Doen de speakers van mijn computer het niet. Hier nog een metalhead trouwens. Maar wel eentje die van variatie houdt, als ik zo eens naar mijn mp3-speler kijk: * Obituary * Nile * Tori Amos * Emperor * Melchesh * Black Stone Cherry (rock!) * Mahmoud Fadl (Egyptische percussie) * Pink Floyd * Hildegard von Bingen (middeleeuws vocaal) * Buena Vista Social Club * Next Waste Dimension * The Monolith Deathcult * Leng T'che * Ministry * Mozart Waarom ik mezelf eigenlijk een metalhead noem als ik van zo ontzettend veel verschillende muziek houd? Omdat ik zelf ook al jaren in bandjes speel, en dat is 100% metal. De leukste muziek om te maken, wat mij betreft. Dus als iemand nog een band weet die op zoek is naar een zwangere gruntster...