jaren 80 muziek the cure the cult U2 Manic street preachers The waterboys Bonjovi Guns n roses Fleetwood mac Nickelback
Vanalles wel iets behalve nederlands, krijg er zelfs slechte zin van! #-o Hm..en van R&b hou ik ook helemaaaal niet! Bv; The Rasmus (YAY 27ste zijn we er weer bij ), Nightwish, After Forever (jammer dat ze stoppen ), Linkin park, Depeche Mode, U2, Papa Roach, 3 Doors Down, Hoobastank, Rammstein enkele maar, Keane, Muse, The doors (tijdens concert tegelijkertijd met vriend riem van Ray gevangen lol, en blij dat ie was.. ) En zo kan ik nog wel even doorgaan Oh ja, UB40, Beef en Bob Marley moeten er nog bij!
Ahhh meis, ken je de versie van 'Hallelujah' van Jeff Buckley? Zat laatst alleen in de bus met mijn Ipod op, buiten scheen de zon over een besneeuwd Stockholm en dit nummer kwam voorbij... Kippevel! Zooooo mooi! http://www.youtube.com/watch?v=Ic6IXavMWto
Ahhh zonde! Het is een lekkere pot herrie hoor! Nieuwe cd moet ergens dit jaar uitkomen met hun nieuwe grunter Caligula (Dark Funeral) op de vocals. En ik denk dat Elian ook wel wat guestvocals kan doen als ze nog wat hoge screams nodig hebben, tjeez wat heeft dat kind lopen krijsen vandaag..
Hier ook een metalhead. Maar ik kan ook wel naar andere muziek luisteren hoor. Luisteren veel rock uit de '80 en '90's. Maar meestal: Hatebreed Walls of Jericho Atreyu Papa Roach System of a Down Disturbed Caliban Metallica Iron Maiden Maar ook 3 doors down, Pearl Jam, Rolling Stones, Golden Earring, Anouk enz. Op dit moment ga ik helemaal los op Bleeding mascara van Atreyu. Zo'n goed nummer. Whitin Temptation een keer live gezien op Graspop, errrug goed.