Begrijp me aub niet verkeerd.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hailey2016, 20 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Mijn post van gisteren was een beetje onduidelijk,Ik heb het getypt terwijl ik zat tehuilen van verdriet (En nee ik wil geen medelijden echt niet maar ik zit er een beetje door heen)
    Gistere vertelde mijn schoonzus (schat van een meid hoor niks tegen haar) dat ze zwanger was..maar het was niet gepland gelijk er achter aan vertelde ze dat dit gelukkig is uit gelopen op een miskraam anders had ze weer een abortus moeten ondergaan want ja 'ik moet echt geen 4de erbij hoor owja en anders mag jij het wel hebben hahaha' zei ze..ik was verbijstert en heb me eigen niet laten kennen heb gezegd dat ik het erg vond dat het uit was gelopen op een miskraam maar ze zei met een grote lach ach gelukkig maar,ja ik weet dat ik me pil vaker en regelmatig moet gaan slikken maarja het is nou eenmaal gebeurd en ik heb gelukkig ervaring met abortussen..dit deed gewoon echt pijn..vandaar dat ik het deelde hier ik heb hier van jullie echt me steun en praat voor de rest bijna met niemand over mijn ziekenhuis bezoeken en mijn teleurstellingen als ik weer ongi ben maar ik zal in het vervolg duidelijker zijn met wat ik post mijn excuses nogmaals..ik ben uiteraard voor iedereen blij als ze zwanger zijn ongepland of gepland maar dit werd me gewoon ff teveel

2. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ik heb niks meegekregen van wat je gistereb hebt gepost, maar ik snap je frustratie. Ik wens je veel sterkte en hopelijk gauw een positieve test❤

3. michelle26

michelle26 Actief lid

31 aug 2016
    158
    2
    18
    Ik snap je frustratie wel hoor. Hier ook mensen om me heen die snel zwanger zijn geraakt en dan kan je jezelf nog wel is verliezen in je eigen emoties. De ene maand gaat beter als de andere maand. En zeker als je verdriet hebt kan je dingen zeggen waar je achteraf spijt van hebt. Ik begrijp je maar al te goed..

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Joh, excuses maken is helemaal niet nodig. Je frustratie is begrijpelijk. Zo met het hele verhaal eromheen begrijp ik je frustratie heel goed. Ken hem zelf ook maar al te goed.

Probeer vertrouwen te houden; jouw tijd komt echt nog!

5. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    "Gelukkig een miskraam"?! En ervaring met abortus?! Hoevaak is dit al niet gebeurt?

Ik snap je gevoel heel goed. Ik zou ook boos/verdrietig zijn.

6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Meid waarom nu een nieuw topic? Iedereen begrijpt je volgens mij hoor, excuses zijn echt niet nodig. Tuurlijk is dat een klap, hoe dichtbij de familie ook is. Als mijn eigen zus dit nu zou zeggen zou ik het er ook moeilijk mee hebben.

twinkle star en Littlegirl1989 vinden dit leuk.
  7. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Joh, excuses niet nodig! Ik vind je reactie zo begrijpelijk.... Dat komt gewoon hard aan. (En nu niet denken, die heeft makkelijk praten want is zwanger van de 4e....bij mijn eerste kindje heeft het 2,5 jaar geduurd, inclusief hormonen om zwanger te mogen worden). Dus ❤️ Voor jou.

8. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Je hoeft je excuses toch niet aan de bieden? Het is super logisch dat je zo reageert. Moeder natuur is soms echt een b*tch. Ik zou zelf ook heel hard gaan brullen van zulk nieuws, helemaal als het zo dicht bij je staat. Niet schuldig voelen lieve meid!

9. visje27

visje27 Lid

20 jun 2017
    79
    29
    18
    Vrouw
    Jeetje zeg! Ten eerste...jij hoeft helemaal geen excuses aan te bieden...ten tweede...Omg! Vol ongeloof zit ik te lezen wat er tegen jou is gezegd :(
    Ik kan het sws niet plaatsen dat iemand zoiets naars zegt hoor.

Maar goed, denk aan jezelf. Heel veel sterkte!!

10. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Ze heeft nu 2x een abortus gepleegd afgelopen 2 jaar en nu een miskraam gehad

11. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Dankjewel ❤

Rodaina vindt dit leuk.
  12. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Ik hoop het zo,het wachten is zo irritant

Do1981 vindt dit leuk.
  13. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Bizar he ik dag eerst dat ik t verkeerd had begrepen maar toen ze het herhaalde kwam het binnen als een bom aanslag

14. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Nee hoor zo denk ik echt niet super fijn dat je nu weer zwanger Ben! Gaat alles goed met de kleine en met jou?

15. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Omg wat vreselijk :mad: gewoon laks met de pil omgaan en vervolgens 2 abortussen in 2 jaar tijd. Echt walgelijk.

16. visje27

visje27 Lid

20 jun 2017
    79
    29
    18
    Vrouw
    Precies!!! Voor velen is het een droom om überhaupt zwanger te mogen raken!

17. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Ik heb in de afgelopen jaar aardig wat tranen gelaten bij haar daarom had ik dit ook echt niet verwacht van haar ik heef echt veel om haar maar weet nu niet zo goed meer wat ik van haar kan verwachten

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik heb je andere post niet gelezen, maar jeetje! Wat een verhaal zeg.. Ik snap wel dat je zo in tranen was/bent. Kijk, dat een zwangerschap niet gepland is en toch gebeurd, kan altijd gebeuren. Soms dwars door de anticonceptie heen of een gescheurd condoom. Ik bedoel, mensen zitten niet voor niks aan de ac. Om een zwangerschap te voorkomen.... En als het dan toch dwars daardoor heen gebeurd. Nu weet ik natuurlijk niet of je schoonzus ook aan de ac zit. Maar jeetje, dat je dan ook zo blij en opgelucht praat over je miskraam, omdat je anders toch weer een abortus moet plegen. Dat vind ik een ander verhaal! Heftig... Jeetje! Ik snap dan zeker wel dat je zo reageert. Vooral als je zelf elke maand opnieuw hoopt op een Positieve test. En natuurlijk ben je voor iedereen blij die een Positieve test hebben. Maar iemand die er zo laks mee omgaat, dat is wel even pijnlijk!
    Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test mogen hebben. Sterkte! ♡

19. Hailey2016

Hailey2016 Actief lid

10 jul 2016
    230
    29
    28
    Vrouw
    Ja ze slikt de pil alleen heel erg onregelmatig en vergeet hem vaak maar ze gaat er mee om alsof het niks is ala ze dan "prongeluk" zwanger is..eerst een oude kennis van mij die volop rookt,drinkt,blowt En harddrugs gebruikt is nu zwanger en nu dit wordt me echt teveel en die hormonen ook nu heb buikpijn van me eisprong wat eigenlijk wel positief is want dan weet ik dat tie er aan komt maar kan weinig hebben nu na dit alles

20. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    He jeetje! :( Alles en iedereen word maar zwanger.. Gaat er lekker laks mee om.. Dat maakt het wel erg verdrietig, snap ik. Terwijl je zelf zo graag wilt en dan deze verhalen hoort.. Lijkt me echt heel zwaar. Ik hoop zo dat deze ronde voor jullie, jullie ronde mag zijn! Dikke knuffel! ♡ En het is je (jullie) zo gegund! Binnenkort lees ik hier een Positieve test van je.. Daar gaan we voor. X

Deel Deze Pagina