Hier nog geen spijkerbroek, wel 2 klaarliggen voor aankomende maat. Krul, je hoeft niet met verwijzing naar de Fysio maar je moet wel klachten hebben om daar Terecht te kunnen. Hier kan je bij de Fysio ook wek sporten zonder advies Vd Fysio maar dan betaal je het zelf. Ik mag dus bij Fysio sporten omdat ik ook bij haar loop. Tja, die sportschool in de buurt klinkt wel goed qua afstand, maar t gevoel moet ook wel goed zijn, ik zou t gewoon uitproberen zie je vanzelf wat je ervan vindt. Ik heb idd ook veel gelezen ook hier op t forum (zag jou daar idd ook tussen ) maar jee wat lastig zeg.... Ze zijn stuk duurder. Wij hebben een grote auto 5 deurs waar er zeker 1 in gaat komen en een kleine auto met maar 3 deuren en dus klein. Geen idee of t daar wel echt in gaat passen... Maar eigenlijk wil ik echt niet voor vooruit kiezen nu ik weet dst het echt minder veilig is.... Zo lastig allemaal. En dan nog de keuze welke. De kleine auto is de auto die we het meest pakken dus ik zit er ook aan te denken om die in te wisselen voor een 5deurs. En dsn nog het punt van een mogelijke 2e, past dat allemaal wel en ga je dan voor beide auto's 2 stoelen kopen? En die kleine auto ook nog eens: passen nooit 2 autostoelen in en ook nog de kinderwagen.... En dat is wel iets wat ik wel zou willen kunnen. Dus..... Lastig lastig Jaaaa wat goed, ze gaat gewoon zitten!! Wauw! En wat heerlijk dst ze zo'n kletser is!! Super! Oooo heerlijk die honeymoon!! En ook al cp in t vooruitzicht, heerlijk!
D, helemaal opgeknapt? Wat rot dat je weer migraine had.... Lekker dat je even hebt geslapen. Lekker gegeten vanaaf? Leuk dat kruipen hè? Hier doet ze ht soms, maar tijgeren gaat sneller dus doet ze meer. Armande, hoe is het daar? Hoe is t met dl , knapt ze op? Lins, haha, je zal wel druk zijn met die kids dan zeg... Zitten ze ook nog in de box bij je? En zitten xe dan ook samen erin?
Zl heeft al meerdere spijkerbroeken versleten haha zit nu al in 80/86 Ze staan m zo stoer! Vind ze voor meisjes ook zo leuk! Had er nooit mee kunnen wachten dat weet ik wel J kunt er oneindig mee combineren.. O lekker zeg die pizza Watermond Hier heel tevreden over de huidige autostoel (Maxicosi axis) Voorwaarts, Dat wel maar zl vind t geweldig Kan zo veel zien nu de kans op n ongeluk is klein.. Maar t kan ntl wel Dan wil j ntl de veiligste optie maar je kan ook dodelijk verongelukken Dat kan geen een stoel voorkomen helaas.. Moet je je eens bedenken hoe t heel vroeger ging.. Wel lastige dilemma's met twee auto's, straks twee kindjes ed Voor voorlopig voldoet deze iig voor ons.. Maar k begrijp jullie afwegingen met de getoonde voorbeelden kwa verschil in veiligheid Je moet er nie aandenken dat je iets had kunnen voorkomen Ga verder the holiday kijken Jude law looks outstanding roos
Ooooooo hij is zo'n lekker hapje *zucht* Voor jongens zijn de spijkerbroeken ook zo stoer! Vind t nu ook wel kunnen voor dl nu ze kruipt. Is stevige broek juist wel lekker. Heb ook wel toffe klaar liggen, wel echt meisje meisje! Idd zo lastig net die autostoelen.... Tuurlijk was t vroeger nog veel erger maar nu ik kan kiezen wil ik toch voor t meest veilige kirzen. HEb idd nog nooit ongeluk gehad maar je weet maar nooit... Als ik vooruit al had gehad, had ik de stoelen niet vervangen hoor maar ik kan nog kiezen nu.
Is ook.. Dan moet je gwn doen wat t beste voelt Ik hoorde t ook allemaal pas nadien Wil wel foto's zien vd meiden met jeans hoor! Zal der goed staan roos! Hm heeft nu zulke schattige meisjes meisjes jeans! Aanrader! Heb laatst nog foto's gepost al gezien? Zl druk in de weer met de poes Wil zo graag filmpjes plaatsen maar lukt hier niet zo jammer Zou zl al kiezen kunnen krijgen? Las zoiets dat ze na de eerste 6 door kunnen komen En aangezien hij er al 8 heeft maar zich rot bijt vnml rechts en links boven op de plekken vd kiezen en kwijlt weer zo veel.. Voelt wel opgezwollen maar was al wel Maar merkte met insmeren dat t zeer deed en boven mag k nie meer Zo makkelijk poetsen ook.. We gaan t zien!
ga je foto's bekijken d! (heb mezelf ff 5 minuten pauze gegund ) lijkt mij dat hij wel kiezen kan krijgen! jee wat gaat het toch snel met zijn tandjes!! zal binnenkort de broek eens aandoen, geen idee of hij al past!! pfff het is en blijft enorm druk op werk. Doe eigenlijk werk wat ik in 4 dagen deed nu in 3 dagen, dus het blijft bikkelen. Maar goed, blijf het werk wel super leuk vinden dus het is goed te doen maar ik merk wel dat ik veel vaker thuis nog wat voor werk doe. gelukkig die andere school op een laag pitje, daar doe ik maar een paar dingen en heeeel verspreid over dit schooljaar. Nou, snel weer aan het werk!!
Hoi meiden, Ik kom later uitgebreid reageren en dus lezen. Dl knapt wel op maar in de nacht gaat t wisselend. Gisternacht sliep ze door tot 5:30 maar vannacht weer wakker van 4-5:30 Denk dat na het ziek zijn nu de tandjes zitten te zeuren. Verder is er iemand overleden op mn werk en vierde ik mn verjaardag, dus beetje drukke en gekke dagen gehad.
Ps nog geen spijkerbroekjes Ook niet nu ze bijna 1 wordt haha Alhoewel ik een uberschattige zag bij de hema
Hihi ja ze zitten soms samen in de box. Vinden ze best leuk, maar het is eigenlijk te krap met twee. Die autostoelen kunnen maar een korte periode achterwaarts denk ik want op gegeven moment komen de beentjes in de knoop.. Hier ook een klein autootje, daar passen deze autostoelen net in. Tweede auto is groter, station. Ik vind het goed zo. Ik kan sowieso het geld niet opbrengen voor 4 van die stoelen en ben tevens blij met de stoelen die ik heb. Ben daarstraks even wezen lopen met de kids. Even de winkels af.
@politieagentje Linss : ik heb ook jeans. Vind het ook geweldig! En wat Dtje zegt; geweldig te combineren! Leuk dat je goed geslaagd bent voor Sophie, ik heb ook twee blazertjes, zo schattig!! Heerlijk dat je ff quality time hebt gehad met ml en de kids bij opa en oma hebben geslapen! Al bezig geweest met een uitnodiging? Ik heb ze ook gemaakt voor dl. Superleuke reacties gehad! Ik heb een modelletje via wij fotoservice genomen. Zoveel leuke voorbeelden heb je daar. Makkelijk gemaakt en snel in de bus. @Roos: ik heb een geweldige mail terug gehad van de sportschool. Er is in ieder geval al een klik via de mail met de personal trainer (ziet er niet onaardig uit ook geloof ik hahaha ) dus ik hoop volgende week een eerste proeftraining en fittesten te doen daar! Als je het geld hebt, zou ik idd zeggen om je driedeurs in te wisselen voor een 5deurs. Zeker als je nu de kleine auto vaker pakt. Want in een driedeurs gaat een achterwaartse echt niet passen. Te onpraktisch om daar je kind in te krijgen denk ik. Maar wij hebben een keus gemaakt!! Ik zal zo even een link opsturen van de stoel die het gaat worden! Te koop bij Babyplezier in Eindhoven. Mijn vader werkt in Eindhoven en als ze m op voorraad hebben neemt mn vader m voor ons mee. Het is een Duits merk die sinds kort nu ook in NL te koop zijn! De stoel kan achterwaarts EN voorwaarts, moet je het filmpje maar bekijken echt IDEAAL zo te zien!! Hij is wel maar tot 18 kg ipv 25 kg. Maar daar hebben we goed over nagedacht en dat is geen probleem. Het is tot 3-4 jaar en kan met isofix achterwaarts vervoerd worden tot 18 kg. In de gordels tot 13 kg. Maar we hebben isofix in de grote auto dus dat is geen probleem. De komende jaren kan dl veilig vervoerd worden en indien nodig kan ze ook voorwaarts als ze een jaar of drie/vier is. In geval van een tweede had ik het al goed bedacht: als er een tweede komt is dl toch al minimaal twee jaar. Op dat moment kan de nieuwe baby voor zeker een jaar in de maxicosi. Dan is dl alweer drie of ouder. Dl kan dan evt in een nieuwe grotere stoel (wel gewoon voorwaarts dan denk ik) en de nieuwe beeb kan dan weer in deze nieuwe autostoel. Goed bedacht he haha Twee van die stoelen gaan prima achterin plus een kinderwagen. Linss doet het toch ook met twins??? Anders moet je je driedeurs alvast voor een busje inruilen haha Nog steeds druk op het werk dus. Ach, de vakanties houden ons op de been toch! Ik heb nog steeds het mentorschap. Hier voelt het ook alsof ik vijf dagen werk in drie prop. Ook soms s avonds nog aan het werk. Maar vind het niet zo heel erg, overdag doe ik alleen wat soms als dl slaapt. Geniet erg van mn vrije dagen zo. Leuk een spijkerbroekje, moet je dl echt passen! @Dtje: aah kan goed hoor dat zl een kiesje krijgt!! Hij heeft al zoveel tanden, loopt echt voor!! Wie weet is er snel iets van te zien! @Armande: gefeliciteeeeerd met je verjaardag!! Wat heb je gekregen en gedaan?? Oei heftig zeg iemand overleden bij jullie een collega?? Sterkte er mee! Goed van je meisje hoor, soms kan ze heel goed slapen en soms gaat t ff wat minder. Gelukkig heb je wel die goeie nachten er steeds vaker tussen zitten! @Hier: Pff hier zitten we zonder verwarming en warm water!! In de loop van de middag vond ik het koud worden. Dacht dat het aan mij lag. Maar bij het checken vd temperatuur stond er ineens 17 gr ipv 20! Meteen kraan open gezet en idd geen warm water. De ketel gaf een foutmelding. Installatiebedrijf gebeld en kwamen om 18u. Ze hadden al een vermoeden nav de code en idd: de computer vd ketel is kapot pff Ze konden m ook niet voor nood repareren, ze hebben echt een nieuwe computer nodig. Was niet op voorraad, hopelijk morgen binnen ze hebben m meteen besteld. Ik hoop het maar heb dl gewassen met wat verwarmd water uit de waterkoker. Op vrijdag gaat ze gelukkig altijd naar mn moeder. Ik ga morgen een uur eerder zodat ik daar kan douchen. De koffer met al onze kleding, shampoo douchegel, haarproducten en make up staat al klaar pfff Dl gaat morgenmiddag in het grote bad bij mijn ouders. Gaat altijd vrijdagavond maar ik weet dus niet zeker of dat gaat lukken morgen. Ik ga wel wat eerder weg op mijn werk. Ik hoop maar dat het onderdeel morgen binnen is want om het hele wknd zonder cv en warm water te zitten?! Ze hadden aangeboden elec kacheltjes te plaatsen. Vond het voor 1 nachtje nog niet echt nodig. W en ik houden elkaar wel warm Het is dat ik geen eitje van mezelf heb maar anders was het een goeie nacht geweest voor een babyboom over 9 maanden
Hauck varioguard autostoeltje - YouTube Dat is m!! Ik wil m in roze Vind m geweldig en zeer gebruiksvriendelijk!! En Roos: 249-269e in totaal!! Want het onderstel voor de isofix zit er al bij!
Mooie stoel, maar je moet wel een ruim e auto hebben.. in mijn kleine past fit echt niet en is ook 5 deurs. Maxi cos i paste al amper dan zat vriendlief bijna tegen het stuur haha en deze zitten dus ook verder naar de bank toe, moet ook wel want anders komt de kleine met zijn beentjes in de knoei. Nu vraag ik me nog af hoe de kleine naarmate hij ouder wordt waar hij de beentjes moet laten. De voorwaartse stoelen zitten wel goed in mijn kleine auto. Moeilijk hoor.
Gecondoleerd meis.. Collega? Gefeliciteerd nog met je verjaardag.. Wat bizar hoe dicht dit bij elkaar kan liggen he Vreugde en verdriet Hoewel t nu nie meer zo leuk is om steeds ouder te worden en eruit te gaan zien Wel heel dankbaar ntl voor elke nieuwe dag dat we krijgen
Oooo krul had VNV zo n mooie gelegenheid kunnen zijn om je uit te leven op de kamasutra.. Hoewel dat nog steeds kan ntl Als aanloopje naar de sportschool Wat zal je knallen op de fittest
Hij is gaaf he! Echt cool dat ze m gwn in roze hebben! Helemaal leuk! Ben blij dat je er uit bent! En t klinkt als n goed plan hoe je t wilt gaan doen met dl en een eventuele tweede! Top!
Wat een draaaaama nachten zijn het weer hier....bahbahbah Denk dr tandjes niet normaal meer hoe ze krijst en dan weer rustig is. Sorry ego ego Maar lopen op ons tandvlees. Waarom kunnen we nu niet eens een week normaal slapen...of zij ooit een keertje klokje rond....pfff Wilde eigenlijk even komen zeggen dat ik heg super vind dat je naar de sportschool gaat krul!!!!! Wilde al eerder reageren maar zag nu dat je al stappen hebt ondernomen. Ps was bewoner, jong nog... Dus wat D zegt, reuze blij dat ik weer een jaartje ouder mocht worden!
O Armande wat rot Hier wordt zl snachts nu ook wakker vd pijn hoor Gaat na half uurtje wel weer slapen (na zetpil vsm etc) Kan me voorstellen hoe zwaar t valt Sterkte ermee O wat droevig Sterkte meis