Ook goed, Zl 1 is bij m'n schoonouders sinds vanmiddag dus met de kleine op pad geweest Boodschappen, apotheek, bieb Zo bij m'n schoonouders eten n Zl ophalen
Half vier zijn ze geboren! Maar ze moet me nog alles vertellen want t was erg hectisch erna met bezoek en voeden ed
Wat een dropjes zeg!!! Ik had ze op Facebook net al gezien. Wat super en wat een geweldige gewichten.
Om half een begon t allemaal op gang te komen en 15.22 kwam de eerste en om 15.32 de tweede Na uur zat ze gwn al op 6 cm! Toen kreeg ze een prik wat haar beetje versufte Maar t ging al met al allemaal best goed, maar persen was zwaar! Maar t zit erop ze voelt zich lichamelijk best wel oke Maar is ook wel overdonderd Dl heeft ze ook gezien en ze reageerde heel goed! Deurtje vd couveuse moest open, ze wilde handje pakken en ze aaien ❤️
Jaaaaaaaaa daar zijn ze!!! Ga nu meteen de foto's bekijken!! Baalde zo dat ik gesprekken had aan 1 stuk door en net ook nog een aannemer over de vloer voor een extra opbouw op ons huis (uitbouw van de zolder!!) Ben enorm benieuwd naar het verhaal natuurlijk!!! Gaat alles goed met krul en de kleintjes?? Hoe heten ze?? (Of staat dat bij de foto's?!) Wel via natuurlijke weg geboren??
Haaaaaaai dtje en lins!!! Jemig zit hier gewoon met tranen in mijn ogen!!! Zo bijzonder ❤️💙 jaaaa weer zp tante Snel gegaan zeg! Wel fijn ook! Hopelijk geen erge kleerscheuren?! En wat super dat dl zo reageerde! Moeten ze lang in de couveuse?!
Ze zijn er al uit Nee valt gelukkig mee ondanks de pomp Kleintjes hebben allebei n ei op hun mooie koppies In begin veel gehuild en PCM gekregen
Haai meiden Iets te snel geroepen dat ik me lichamelijk goed voelde. Na nacht met maar 2-3uur slaap gehad voelt mn lijf alsof er een vrachtwagen overheen heeft gereden. Maar dat is ook niet gek toen ik net nog in grote lijnen hoorde hoe het persen is gegaan. Poeh. Wacht nu op arts. Kindjes goedkeuren en dan mogen we naar huis. Kan niet wachten. Het is maar pittig in mn eentje met twee... Reageer later. Thnx lieverds voor het meeleven!
Joehoe krul wat fijn dat ze al mee mogen. Lekker thuis naar je man en dochter. Ja het is ook niet niks een bevalling, toch maar weer geflikt! ben zo benieuwd naar je verhaaal.
He meiden Krul ziet echt geen mogelijkheid hier te komen want ze wordt echt geleefd zeg maar Bv lijkt goed op gang te komen Kindjes laten 2.5-3u tussen de voedingen Ml en dl zijn allebei ziek, 39 koorts dus dat zit niet mee Maar ze heeft een heel lieve kraam So far Kindjes poepen plassen goed en temp is ook perfect Kanjers zijn t! ❤️
Oh nee ook ml en dl nog ziek ook! Poee respect krul. Ik heb eerst nog heel veel hulp gehad in het ziekenhuis en vl bleef ook slapen toen. Had het in me eentje niet gered denk ik...