Sorry voor de stilte, ook even gedoe hier, ml heeft een hele nare casus gehad met en kind... Geen tijd exht om hier te zijn daardoor. Maar jemig krul. Wat pittig zeg! Gelukkig fijne kraam en hopelijk knappen ze snel op!!! Hele dikke knuffel!!!
Ik zal jullie ook niet vermoeien met de casus, maar ik vind het ontzettend zwaar voor hem maar zelf ook doordat hij wel het hele verhaal kwijt moet... Bah wat naar zulke dingen! Nu dagje weg met een vriendin! Kom vnvd of morgen weer even uitgebreid langs!! Dikke kus voor jullie en in het bijzonder voor krul!!!! Hopelijk gaat het ng steeds allemaal goed daar!!❤️💙
Zal wel even n foto posten in m'n album ze zijn zoooo schattig samen roos Ben helemaal verliefd Poeh naar roos.. Begrijp eruit dat hij heeft willen helpen maar t toch mis is gegaan? Wat heb j vandaag gedaan met j vriendin? Was t gezellig?
Gefeliciteerd lieve krul met je meisje 🎈🎈🎈 hoop dat ze weer beter is en ml ook! Hoop ook dat het goed gaat met je lieve kleintjes en met jou!
Der meisje is nog nie beter Hoest zo heftig dat ze er van moet spugen Koorts zakt ook nie Ze gaan straks naar de huisarts want ze laat n zetpil ook nie echt toe Twin meisje wordt ook straks nagekeken Ze is minder alert, afgevallen en nog nie aangekomen en der ogen zijn geel Twin boy krijgt bijvoeding Ze gaat vandaag overleggen ook met lk over bv omdat ze twijfelt of er genoeg melk is voor beiden Ml is wel wat aan t knappen maar nog nie helemaal de oude Vandaar dat ze nog geen tijd heeft hier te komen
Nou, toen ik dat las daxht ik daar idd aan. Vooral door dat hoesten tot kokhalzen. Zo zielig...!!!! Arm meisje. En zo naar als ouder dat je zo weinig kan doen. Hoop dat ze iig goed aan neusspoelen doet zodat ze goed ventileert?! Of zit haar neusje niet ook vol?! Beterschap voor haar en hopelijk knapt ze snel op! Niet fijn voor krul, volop in de kraamweek (met 2 kids) en dan ook een zieke dochter... Goed dat ze twin meisje goed controleren?! Zal waarschijnlijk meer in het licht/bij het raam moeten liggen denk ik. Evt combi van borst en fles?! Hoor je vaak bij twins. Trekt krul het allemaal nog een beetje?? Dtje, hoe is het mer jou verder?! Voel je je goed?! Kom je ook tot sporten/bewegen nu?! (Waarsch genoeg mer die 2 mannetjes van je!!) Gaat het goed met allebei?!
Was idd een casus met slechte afloop bij ml, niet te bevatten hoe verdrietig voor die ouders.... Zo rot. Ml is er nog goed kapot van... Hebben de offerte nog niet gezien, hoop dat het niet tegenvalt qua prijs, maar anders gaan ze ergens in aug het dak verhogen, volledige dakkapel over de breede van het huis aan beide kanten (zit nu een iets kleinere maar aan 1 kant) en daardoor dus extra kamer en ruimte erbij. Exht fijn! Als jij gaat zwemmen met zl1 durft hij al onder water, te zwemmen en te springen ed?! Dl is zoooo voorzichtig wil alleen maar in het ondiepe zodat ze kan lopen en zwemmen en springen doet ze nog jiet. Ze vindt het overigens wel heel leuk en ook heel kang niet meer gedaan dus weer vertrouwen kweken. Zo fijn, lekker na het sporten samen met vriendin en zoontje, gewoon bij ons in de sportschool opvang daar vindt ze nu ook fantastisch leuk gelukkig!
Kom later reageren roos maar hoor net van krul dat twin meisje is opgenomen omdat haar leverwaarden niet goed zijn
Daar was ik al een beetje bang van, maar we moeten wel bedenken dat ze met kinderen heeeel snel zijn met opnemen, zeker van die kleintjes. Die willen ze dan goed kunnen monitoren. Kan zo zijn dat het verbeterd of nog even duurt maar niks ernstigs is hoor!!! Laten we daar vanuit gaan, maar jemig wat een zorgen zo ineens voor krul en haar ml.... Wil je haar namens mij een hele dikke knuffel geven 🍀🍀
Hee meiden, drukke dag gehad. Moest vandaag tot 17.30 werken. Zit nu eindelijk op de bank. Ah wat sneu voor dl van krul. Er heerst ook longontsteking.. veel ouderen en kids hebben het. Lijkt me rot voor zo'n kleine.. A en ook nog de kleinste meid in het ziekenhuis.. valt niet mee. Ja dacht ook al iets met lever aangezien haar ogen geel waren. Misschien onder de lamp. Mijn deins keken ook beetje geel maar waarden waren goed toen. Bij mij dronken ze slecht in het begin. Lijkt me ook zwaar weer terug naar ziekenhuis te moeten terwijl je al thuis was. Maar wat roos zegt ze zij heel erg voorzichtig. Hoop dat het snel beter gaat. Beterschap! Roos lijkt me naar hoor zo'n kwestie, al vind ik het soms wel interessant. Ik Kees dagelijks verhalen (maak ze niet zelf mee want ik werk nu eenmaal op kantoor van het ziekenhuis). Dat maakt het toch anders dan dat je het zelf ziet.. maar soms lees je dingen en dan denk je hoe kan iemand zo iets doen en dan leer je daar wel van.