Hey meiden! Iui is idd niet pijnlijk, alleen beetje vervelend. Zaadjes zitten er en nu goed broeden 😉 Het zou zo maar eens een tweeling kunnen worden 😱😱 Hoe is het met jullie? Tijd voor een update!!
Aaaaah imagine hè roos Dan worden jullie gwn n gezin van 5 ineens als t raak is was t hopelijk alles waard n krijgt alles van afgelopen tijd n plekje en staat genieten van j zwangerschap hopelijk voorop! zooooo benieuwd roos duim voor jullie Wanneer terug en/of testen?
Hier zieke Zl 1 gehad, nu aan betere hand door AB, liep af en aan 3 wk snotteren hoesten zonder heel ziek te zijn maar uiteindelijk drie dg bijna 40 gr koorts maar wel schone longen Zelf veel migraine gehad en vermoeid door drukke weken waar veel lees bijna alles op mij kwam maar nog steeds drukke tijden voor ml en daardoor veel alleen met de kids Foto's gezien eigenlijk? Moet ze nog weghalen.. Onhoorczl tot morgen
Hoe is t roos?! Wanneer kun je testen? Lins hoe gaat t met jou? Hier nog steeds af en aan migraine dus laat t f hierbij
He bah wat rot die migrisne weer elke keer dtje... Gatverdamme... Hoe is het nu met zl? Knapt hij oo? Wat sneu dat hij zo ziek was... Lins hopelijk gaat het daar allemaal een beetje! Krul. Hoe gaat het bij jou? Dl1 wat minder pittig nu? Hoe doen de twins het??! Hier prima hoor! Kan nu alleen maar afwachten. Rot wachtweken... Ik kan over 2 weken testen, de 15e. Geduld hebben dus nog... Enige waar ik enorm last van heb als bijwerking nu is meeeeega moe, wat ik ook doe, hoeveel ik ook slaap. Intens moe. Maar goed, dat komt door die laatste hormoon spuit.
Dtje. Je foto's gezien!! Wat een heerlijke ventjes heb jij toch zeg! Knapperds en ze lijken nog steeds zoveel op elkaar.
Hoe is het hier meiden? ? Lekker Paasweekend gehad? Voel je al iets bijzonders Roos? Nog een week toch tot je nodig? Durf je eerder al een testte te wagen?
Hier helaas alweer de eerste spotting.... Kakzooi.... Jemig wat voelt deze teleurstelling nog rotter zeg Hoe is het met jullie??
Oh roos lieverd dikke knuffel. Had t zooo gehoopt voor je. Laad je weet op voor nieuwe energie en ga er weer voor. Die positieve test komt echt! Dtje lieve schat van harte gefeliciteerd met je lieve kleine knapperd! ! Geniet van deze bijzondere en mooie dag! Xx
Hieperdepiep.... Hoeraaaaaaa!! 🎈🎈🎈🎈🎈 gefeliciteerd met je mooie kleinste mannetje dtje!!
Thx ladies was n geslaagde dag zal morgen foto's spammen Ah nee roos wat had ik t gehoopt voor je lieverd Verdorrie.. knuffel
Fijn dat de dag leuk was dtje! Ik heb jullie overigens een pb gestuurd, even k*informatie die ik liever niet op het open forum zet!
Enneh, ik wil deze foto even met jullie delen whaaaaaaa, te bizar gewoon!! Iui 1 en gewoon RAAK! Deze test vanmiddag gedaan met niet geconcentreerde urine. Had heel veel gedronken en dan toch al zo duidelijk!!! Zoooo blij maar ook heel spannend want ik heb wel gewoon paar dg bruin verlies gehad maar gisteren stopte dat ineens!
D nog gefeliciteerd! Helemaal gemist... Sorry gewoon geen puf. Plof avonds op de bank en dan naar bed. Hier zo druk met alles. Volgende week vakantie. Me vader gaat redelijk. Eerste chemo gehad, niet superziek geweest. Hoop dat het aanslaat. Hoe is het met krul en D?
Wauw roos ben megablij voor je! ! Van harte meid!! Hoe voel je je? ! Linss ik hoop dat het zo blijft gaan voor je vader en hij weinig last krijgt en het goed aanslaat! Knuffel xx
Dank jullie wel lieve meiden!!! Ben zo blij maar voel me ook heel dubbel (ivm het bericht in de pb....) krul, we krijgen nu donderdag de uitslag dus we weten het nu nog niet. Haha, grappig die 3 berichten van je Ik voel me verder goed nog hoor! Wel opgezette buik, soms al beetje misselijk en vooral moe. Haha, idd in ieder geval 1 beeb en het zou wat zijn als het er 2 zijn ....😁 Hoe is het bij jullie?? Is dl al wat rustiger en beter te handelen?! Hoe doen de twins het? Hoe zijn jullie nachten nu?! Hoe gaat het met jou?? Dtje al een tijdje niet gelezen, gaat het daar goed?! Hopelijk niet migraine ofzo....! Alles goed met de boys?! Lins, we hadden al even contact via pb!