Jaaaaaaaa roos! Gefeliciteerd! Wowwwww t is gwn raak! Kon gwn bijna nie missen na zulke mooie eitjes! Erg benieuwd of t er 1 of 2 zijn! Wacht vol spanning op de eerste echo! Maar meis wel heel verdrietig wat je me schreef in je pb.. Wat zal er veel door j heen gaan! Donderdag weten jullie dus meer? Ga voor jullie bidden 🙏 heel veel sterkte en een dikke knuffel Wat n naar nieuws
Hoop dat de kuur aanslaat lieve lins.. Wat n moeilijke periode maken jullie ook door Fijn dat je bijna vakantie hebt Ben j wel aan toe he? Sterkte met alles meis! Hoe gaat t met de kids?
hier alles oké hoor roos Schiet er bij in om te reageren hier Druk geweest met van alles en nog wat Leuk weer even met elkaar te spreken hier Rot dat je naast zulk geweldig nieuws ook n minder fijn bericht had voor ons Kids doen t goed.. Was genieten laatst met t mooie weer Eindelijk weer naar buiten Van de tuin n leuke speelplek gemaakt dus terwijl kids spelen kan ik zonnen hihi
Hopelijk alles goed Roos? En Linss? Vind het wel jammer hoor dat we door alle omstandigheden nu bijna niet meer kletsen hier
Hoi lieve meiden! Dtje, nog bedankt voor je lieve pb ❤️ Gaat het nog steeds goed op psz?! Missen de jongens elkaar dan eigenlijk?! Ook wel lekker om dan even zl2 alleen te hebben denk ik?! Hoe gaat het nu met je migraine?! Heb je het een beetje onder controle? Krul, hoe gaat het nu met dl?! Accepteert ze de twins?! Hoe is haar gedrag nu? Hoe doen de twins het?! Kan jij je draai een beetje vinden met 3 kids?! Kan je ook al wat meer slapen?! Lins, hoe gaat het idd met se kuur?! Hoop zo goed!! Hoe gaat het verder met jou en met de kids?! Zal beginnen met t bericht uit m'n pb (doe een klein beetje vaag hoor tegen evt herkenning): er is verder niks gevonden (was wonderlijk maar zo fijn!! ) dus de kans op genezing is er nog!! Nu een mega zware periode (duurt ong een jaar) tegemoet. Verder gaat het met mij goed. Ben wel erg moe. Denk combi van alle spanningen en emoties van de afgelopen tijd en ook wel van de zwangerschap denk ik. Enige echte symptoom wat ik tot nu toe heb is de hele dag door honger... Dl doet het verder heel goed. Wat gaat het toch allemaal snel, elke daf verbaast ze me weer met nwe dingen. Verder is ze heel gezellig maar blijft het een pittig ding met een behoorlijke sterke mening
Hee meiden, ben vrijdagmiddag terug gekomen van een midweekje vakantie. Gisteren buren op visite gehad dus beetje druk geweest en op vakantie weinig internet... pap moet nog 3 kuren en gaat dan weer door de scan, dus over 3 maanden ongeveer. Bloed en urine waren goed afgelopen week. Dinsdag weer een kuur. Verder gaat het hier wel goed. Ik en Daan zijn een beetje verkouden teruggekomen van vakantie. Maar ja dat gaat wel weer over. Sophie en Daan beginnen steeds meer te praten, alles wat je zegt zuigen ze op en zeggen ze vervolgens ook. Ik vind deze periode erg leuk. Maandag hebben we een steiger gehuurd want moeten onze kozijnen schilderen. Voor zover het er nu uit ziet is het op mijn vrije dagen droog. Dus dat zou mooi zijn want dat schilderen heb ik zo gedaan. Roos wat fijn om te horen van je moeder! Heb je al een afspraak voor je eerste echo? Ja D weer heerlijk naar buiten met de kids. Mijn ligbed staat ook tussen de glijbaan en zandbak haha kan ik ze in de gaten houden en zelf relaxen!
Roos heel veel succes en plezier morgen! Heel erg spannend je bent vast zenuwachtig! !! Foto's spammen he!
Het is er 1!! (Stiekem wel opgelucht 😁. En hartje gezien (en dooier en vruchtje). Maar is nog heel vroeg natuurlijk, zeker om goed re kunnen meten dus mag volgende week maandag weer komen 😊
Rooooooos wat dat klinkt goehoed! Had ergens stiekum echt gedacht dat t er wel eens twee konden zijn! Wat fijn dat je maandag weer terug mag! Alles is vast helemaal goed met je mooie wondertje❤️
Hier alles goed meiden! Druk druk druk met de kindjes en alles erom heen Ml zit in een heel drukke periode nu maar alles loopt gelukkig Helpt me smorgens voor hij weg moet met t huishouden ed dus daardoor heel veel minder stress en tijd voor de dingen daarnaast zl heeft twee wk vakantie van de psz maar vind t echt geweldig nu Zeker fijn om dan even alleen met zl 2 te zijn Want dat gaat net wat makkelijker n sneller boodschappen doen of nog wat in huis Maar ga ook gwn lekker met hem alleen op pad of thuis keutelen Met t mooie weer zit ik veel buiten Wat genieten is dat! Zl 2 is ook lekker aan t kletsen Pakt alles op van z'n grote broer En die interactie tussen hen is zo geweldig Samen schateren ze t uit en hebben ze hun eigen spelletjes Weten ook al goed hoe samen kattenkwaad uit halen en mij t bloed onder m'n nagels vandaan te halen Jammer dat ik geen video kan plaatsen om t allemaal eens te laten zien Verder alles goed Deze cyclus gwn nog geen migraine gehad Ben 9 dg terug begonnen met 30 day of shred en nog gezonder eten en inperken van suikers en vetten ed en t doet m'n lichamelijk kennelijk goed ook Merk iig al goed dat ik strakker wordt en ben ook al bijna 2 kg kwit Hoe is t verder met jullie allemaal Zo fijn van je moeder roos! Hoe gaat t met j vader lins? Tot snel meiden moet f de kindjes uit bad halen
Jaaa roos gefeliciteerd lieverd!!! En nou idd opluchting dat het er 1 is,echt hoor!! Leuk maandag weer. Echo9 kun je nooit te veel krijgen! Voel je je goed verder? Geniet meid! En vertel je kleine meid maar dat r een baby in je buik zit! Zal ze vast wel begrijpen op deze leeftijd
Roos wat fijn! Maandag weer even spieken! Leuk hoor! Gefeliciteerd! Ben me ook aan het oriënteren op de psz maar wil dit echt pas als ze 2,5 zijn, kan hier ook niet eerder trouwens. Mijn schoonzus zegt dat je toeslag kan krijgen, maar ik lees overal pas in 2016?
Tuurlijk krijg je toeslag voor psz Linss. Hangt af van je inkomen. Goh meiden zie ineens staan dat we in februari hadden afgesproken om vandaag 7 mei elkaar eindelijk te meeten. Jammer dat het er niet meer van gekomen is. Maar jullie privé omstandigheden zijn natuurlijk niet echt leuk op het moment. Hoop wel dat het naar omstandigheden goed met jullie en familie gaat roos en Linss. En wie weet tot ooit nog
Fijne dag vandaag meiden, wat is er veel veranderd in een jaar als moeder weer he? Nieuwe levens erbij, nieuw leven onderweg! Cherish it❤️
Hoi meiden. We zijn een paar dg wezen kamperen! Was echt heerlijk en vooral ook erg gezellig. Tweede echo was goed 😊 precies op termijn van de iui 👍 Nu over een week de laatste bij de fert arts en nu vrijdag de intake bij de vk. Gaat verder prima, wel behoorlijk misselijk maar wel weg te eten (ook midden in de nacht) en m'n buik bolt al zo op. Weet niet of ik het op m'n werk nog verborgen kan houden 😁 Boe gaat het bij jullie dtje? Geniet je goed van je mannetjes? Ml nog steeds zo druk? Zl1 nog steeds zo blij oo de psz? Wat kan zl2 nu allemaal?! Krul. Hoe gaat het bij jou? Red je het in je eentje met de 3 kids? Hoe gaat het met de twin? Hoe vindt dl1 hun? Hoe gaat het verder met haar, nu wat beter te handelen?! Wann moet je eigenlijk w
Weer werken? Oeps er ging wat fout.... Lins, hoe gaat het met je vader? Hoe gaat het verder met de twins?