Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hier gaat het weer goed. Net een buikgriepvirus achter de rug... Vl is nu wel aan de dunne, maar hopelijk blijft het daarbij. Eerst begon Daan met spugen en toen Sophie en toen beide diarree en toen ik :) jippie en oh ja gisteren me moeder... Hopelijk pikt me vader het niet op want die krijgt woensdag zijn 3de kuur en als hij ziek is gaat het niet door.

Roos woehoe goede echo fijn zeg!

2. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Meiden, te lang niks meer van elkaar gehoord hoor vind ik!! Hoe is het met jullie en met de kids?

Hier erg last van misselijkheid. Werkdagen trek ik echt heel slecht. Heb nu zetpillen van de huisarts, ga ik morgen nemen, hopelijk helpt t wat. Morgen ook weer een echo 😊
    Dl doet het ook erg goed en is heel gezellig momenteel!

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hee Roos, wat vervelend! Had je dat bij dl ook? Oh spannend echo!!

Hier gaat het nu wel goed. Sophie heeft afgelopen woensdag haar beentje gebroken. Zit nu van boven tot beneden in gips. Maar sinds zaterdag red ze zich prima. Ze kan steeds meer. Morgen controle en hopelijk mag er dan ander gips om.

Hoe is het met de andere meiden?

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach jee wat sneu zeg.... Hoe is dat gebeurd???

Bij dl had ik het een beetje maar lang niet zo erg als nu....

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Met ml van trap gevallen.. Ze heeft nu al loopgips en mag er waarschijnlijk over 2 weken af :)

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    ach wat ontzettend sneu voor haar zeg en wat zal ml ook geschrokken zijn!

hoe is het met de andere 2 meiden????

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Had al gereageerd op fb Linss :)
    Hoop dat het voorspoedig geneest en gips er snel af mag. Beterschap voor dr!

Hai Roos fijn te lezen dat alles goed gaat met de beeb!
    En je bent gewoon al bijna 3 maanden zwanger. Veilige grens! Heb je het iedereen al verteld?!

Hier ook alles goed. Ik werk weer sinds 2 wkn. Twins gaan ook goed. Ben alle ellende van de eerste 2 maanden bijna al vergeten. Ze slapen sinds een maandje eindelijk door en nu de afgelopen dagen zelfs van 20u tot 7u. Dus ik ben happy. Heerlijk om de avonden en nachten weer voor onszelf te hebben :)

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Heerlijk krul dat je zo kan genieten. Hoe bevalt het werken?

Hoe is het met d en roos?

Sophie rent met dr gips de hele kamer door haha :)

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He meiden lang geleden dat ik heb geschreven hier!

Hoe gaat t met je roos! Drie maanden zwanger al weer :) woehoeeee
    Wordt een bijzondere kerst en oud & nieuw 😍
    Hoe is t met de misselijkheid? Helpen de zetpillen? Gaat t werken al wat beter daardoor of nog steeds erg zwaar?
    Nog echo's gehad? Hebben jullie t mensen verteld? Ben j in de wolken?
    Zegt dl er al iets over? Je schreef dat j buik al zichtbaar wordt! Foto?!
    Hoe gaat t met ml en j meisje?

Lins hoe gaat t met Sophie? Hoelang moet ze nog gips? Kon de kuur van j vader door gaan?

Hier alles goed meiden! Wilde nog meer schrijven maar moet er vandoor!

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hier alles goed! Sophie dr gips is er sinds gisteren af. Papa heeft zijn kuur weer gehad en gaat goed:).

Ja stil hier...

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O fijn voor der lins!

Oke, hopelijk slaat ie goed aan, wanneer weer terug naar de arts?

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hoop ook dat hij goed werkt bij je vader, spannend he?!

wat fijn dat sophie zo sterk was ondanks het gips. en fijn dat dat er nu weer af is!

dtje, hoe is het met jou dan??? hoe gaat het met je (hopelijk geen) migraine? hoe gaat het met je mooie mannetjes? Nog steeds zo leuk samen? zl 2 nog steeds naar zijn zin op psz?

krul, wat geweldig om te horen dat de twins het goed doen en dl ook, waardoor je nu lekker kan genieten en je die heftige eerste periode hebt kunnen afsluiten.
    Hoe gaat het nu verder met ze? hoe zijn ze eigenlijk qua typetjes?! en hoe reageert dl erop?
    bevalt het werken je een beetje en kan je het aan zo met 3 kids thuis?

hier gaat het gelukkig steeds beter. misselijkheid is ineens aan het overgaan, geen medicijnen meer nodig, jemig wat ben ik een ander mens nu zeg!!! Nu lekker genieten van de beeb in mn buik. Mijn buik groeit al echt enorm hard zeg... totaal niet meer te verbergen en al echt een zwangere buik :)
    verder goede echo's gehad en vandaag nekplooimeting. Die was heel gunstig klein maar nu nog wel de combi met het bloed dus afwachten, hopelijk natuurlijk ook goed!

dl doet het verder ook enorm goed, jemig wat gaat ze toch snel en wat wordt het toch een dametje. ze begrijpt zoveel en ze kan zich zo goed duidelijk maken. Ook erg gezellig. Wel is ze heel pittig en heeft ze een erg duielijke wil en kan dan heel dwars zijn, maar ermee omgaan gaat nu weer beter (nu ik me zelf beter voel). echt aan het peuteren dus!

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    gaat het allemaal nog goed met iedereen??

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoe is het met iedereen???

15. sunshineS1976

Hier goed hoor :)
    Met jou ook roos?

Buikfoto? :D
    En voel je de kleine al? ! Je bent echt al eind op weg zeg! Bijna 20 wkn echo!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier ook alles goed! Maar jeetje, wat Warm hè meiden? Hoe is t met j buikje? Voel je al wat schoppen? Spam je mooie buikje eens! Weet j al wat je krijgt? Ik gok weer n meid :D hoe is t met dl?

Hoe gaat t verder allemaal, hoe gaat t met j moeder?

Lins hoe gaat t met jou n de twins en j vader?

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe gaat t met jullie roos en lins? Baby oké roos? Hoe gaat t met j vader lins en roos met j moeder?

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoe gaat het mer jullie allemaal? Lang allemaal niet meer gesproken! Dtje, hoe is het mer jouw 2 mannetjes? En hoe gaat het met jou?
    Krul lekker vakantie? Lekker van alle kids aan het genieten? Hoe doet dl het als grote zus? Hoe gaat het mer de twins en met jou??
    Lins, hoe gaat het ni met jouw vader? Hoe gaat het met jou en de twins?

Hier alles goed. Nu gelukkig nergens last van meer en lekker fit wel eigenlijk! Ma de echo gehad en alles zag er goed uit en we krijgen een jongetje, zo blij!!! Dat was stiekem wel onze wens!! Met dl gaat het ook goed, nog steeds enorme kletstante die enorm goed

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Weet wat ze wil!!

20. sunshineS1976

Wauw roos wat gaaafff een jongen!!!
    Gefeliciteerd :D
    Zo leuk heb je gewoon allebei straks!
    Jongens zijn zooo leuk ♡ meisjes ook zeker maar heb met mijn mannetje ook een bijzondere band. Hij houdt zo van knuffelen en dicht bij me zijn ♡

Heb je een buikfoto? En beseft dl goed wat er straks gebeuren gaat?
    Hier alles goed. Idd lkkr vakantie. Derde week zit er op nog 4 te gaan. Het gaat weer veel te snel.
    Twins zijn happy en duidelijk ritme.
    Slapen heerlijk. Ben zo gezegend met zulke slaapkoppen!
    Ze liggen er 19.30 in en slapen steevast tot 9u door. Echt fantastisch!
    Dl houdt ook van ze. Veel knuffelen en spelen. Ze zijn ook dol op haar vooral kleine dl. Kan echt schateren om grote dl. Vooral als ze ondeugend doet...;)
    Hebben inmiddels nieuwe kamer voor dl t moet alleen nog even bezorgd worden en we moeten nog met verf en behang aan de slag. Ze zit echt in peuterpuberteit nu. Erg heftig soms. En liefst wil ik nog geen bed geven voor ze elke avond straks boven rondrent en de rest wakker maakt. Maar ja ooit klimt ze toch ook uit dat ledikant.
    Jullie meisje ook zo pittig ;) echt meiden!

Deel Deze Pagina