O roos leuke wagens! Moet lukken denk zo! Nou klopt wel met koekjes en brood heeft ie al wel eens wat omhoog gekokhalsd Maar nu was t echt stikken Hij probeerde en probeerde en er gebeurde maar niks Wilde huilen lukte ook nie Toen ging die dus op z'n buik zoals jij omschreef en schoot t er naar paar veelste harde klappen (ml was kalm maar wel lichtelijk in paniek ntl) en schoot t er uit Was ik maar wat rustiger gebleven.. Nu heeft ie vast mijn paniek gevoeld want was er na zeker 10/15 min overstuur en wilde z'n melk nie Gelukkig savonds niks meer van te merken Goed geslapen en vandaag ook alles top Z'n vrolijke zelf
Heb zo een zin in m'n eten Frietjes, sajoer boontjes, kip saté met Saté saus en gebakken uitjes en kroepoek
Ntl ga ik morgen verwachtingen zijn hoog gespannen haha oh dat zijn Veel verschillende auto s roos haha. Wat heb je nu dan voor drie deurs? Ik heb n fiat bravo drie deurs maar past kinderwagen goed achterin en de reiswieg kan er boven op. Bah nare dingen op het werk Krijg je wat vaker mee te maken dan Ik denk ik. Door wat je doet ntl. ik heb n x een Mega vechtpartij in de klas gehad nou toen was Ik direct over de rooie niet alleen daarna haha idd geen dingen waar ze in kunnen verslikken hebben liggen. Ze kunnen bij steeds meer dingen. Echt alles moet goed opgeborgen worden. Ik kan niet alles laten rond slingeren.
Gelukkig maar dtje weet ie r nix meer van! Voelen ze zkr maar het is nou eenmaal moeilijk uit te schakelen! mmm eet smakelijk!
Poe wat eng als ze zich zo verslikken D.. hoop dat ik dat niet mee hoef te maken. Hier is Sophie wat voorzichtiger, meer ladylike haha.. Daan is zo ontzettend lomp (net als zijn moeder haha).. Verder even geen puf om te schrijven nu, misschien later of morgen.
Hmmmmm lekker dtje!! Krijg daar ook meteen zin in D, je moet bedenken dst dit uitzonderlijk was, wat met zl gebeurde. Zich zo verslikken gebeurt echt zelden en hopelijk nooit (meer). Logisch dst je in paniek raakte. Probeer alleen in een volgende acute of enge situatie (kan ook iets anders zijn) zo rustig mogelijk te blijven. Anders worden de kids zelf ook bang en dat is echt niet handig. Jouw ml heeft hartstikke goed gehandeld! Gewoon nog geen appel geven in stukken tot hij kiezen heeft. En wat krul zegt echt niks kleins laten slingeren! Preventief bezig zijn. Ik heb nu een Toyota yaris, past het onderstel met bak niet achterin... En hoe ga je bij een 3deurs je beeb in een achterwaartse stoel krijgen Lastig hoor! Jij gebruikt toch vooral de auto van ml? Wij gebruiken mijn auto het meeste, alleen de grote auto voor Lange stukken,vandaar dus mogelijk een nieuwe auto. Grappig hoe verschillend dat gaat hè lins? De 1 zo voorzichtig en de ander niet.
Roos wij hebben ongeveer dezelfde auto. Ik heb ook een kleintje, Nissan pixo. Kinderwagen past daar niet in.
Thx roos je stelt me gerust Bedankt voor alle tips! Rust lekker uit lins! Wij hebben een Mercedes A Daar past de wagen makkelijk achterin Maar met straks n cosi en stoel achterin kan er echt niemand meer zitten.. Dat is voor ons de reden waarom we n nieuwe wagen willen En dan net wat meer plek voor extra's Zoals boodschappen, tassen ed
Mercedes a is best ruim maar een station is straks voor jullie handiger denk ik. Wij hebben een Volvo v70, echt heerlijk groot, past enorm veel in (hebben ook nog een bench voor de hond).
Wij hebben ook nog een Skoda Fabia combi. Daar past wel alles is. Ik heb mijn oude foto's gedelete . Album was vol. Heb nu nieuwe foto's erin gezet. Slaap lekker. Tot morgen.
hahaha Roos heb je een BEjaaris Onze oude buren (60+) hadden allemaal zo een yarisje Idd niet groot nee. In mijn auto komt geen achterwaartse nee, onmogelijk lijkt me. Die achterwaartse komt gwn in de station. We houden t voorlopig bij 1 stoel en wie dl heeft, heeft ook de station. Op de dagen dat ik thuis ben, neemt W mijn auto dus mee. Denk dat het prima moet gaan zo. Ik ben heel blij met mijn stoere en sportieve bakje (gt) en wil m echt nog niet inruilen. Voel me altijd zo suf in de station Grote auto idd Volvo heerlijk dat er zoveel in kan he haha Ideaal voor op vakantie iig
40 is idd stuk kleiner d, de v70 is ook echt belachelijk groot hoor, maar wel fijn qua laadruimte. Zijn zoveel mooie stations, die hebben altijd wel lekker veel ruimte. Nou idd krul echt bejaarden auto, ik heb m ook gekregen van m'n vader.... Zal m zelf nooit uitzoeken. Wil ook beetje toffe auto, t liefst een mini ofzo, of fiat 500, maar die zijn ook echt heel klein. Wel handig idd zo krul met die auto's. De gewone fabia is ook nog een optie trouwens, de combi is weer groot en niet handig om 2 grote auto's te hebben.
Geweldige foto's lins! Heb gereageerd! Nou dat is wel wat waard zoveel ruimte! Ga me er in verdiepen! Slaap lekker allemaal fijne goede dag morgen
Even terugkomen op de reacties van mijn foto's. Ik heb geen idee hoe lang Daan is. Hij is wel groter dan Sophie. Beide maat 74, soms 80. Ja lekker rommel'tje met al dat speelgoed. Ze hebben zo'n plastic krat en die wordt elke dag helemaal uitgeladen haha.. maar is zo opgeruimd. De babywalker schuift hier ook snel weg, maar Sophie doet het best goed. Daan wat minder, die loopt liever met de krat of krukje pf het speeltafeltje. Gewone Fabia is ook ruim. Al had onze kinderwagen daar niet in gekund. Poe moet er alweer uit.
Zo Linss jij was er vroeg bij vanmorgen!! Heerlijk dat speelgoed toch! Vinden ze opruimen ook al leuk? Hier graait ze graag dozen en bakjes leeg idd. Alles vliegt er met een grote boog uit haha Heerlijk toch al dat speelgoed, staat zo gezellig. Alleen moet ik zeggen dat het speelgoed hier dl niet echt boeit. Boekjes en tijdschriften/kranten. Dat is het echt helemaal voor dr. Ze kan serieus een half uur prutsen aan de tv gids om twee pagina's van elkaar te halen Heb voor dr verjaardag veel boekjes en puzzels gevraagd. Wil echt een mini-bibliotheek aanmaken voor dr. Hoop dat ze net zo gek wordt op lezen als ik. @Roos: i loooove de fiat 500. Hier hebben we twee Fiats. Altijd Fiat gereden ook. Ik wil ooit een nieuwe 500. Een roze met bloemen Maar ze zijn best prijzig haha En valt best mee met klein, zo klein zijn ze niet hoor. Er past een kinderwagen achterin. Gelezen op het forum hier toen iemand zich dat afvroeg. Wel lief dat je de yaris gekregen hebt van je vader! Nou het sporten was wel leuk. Begonnen rustig met een fittest, de warming-up op een hometrainer. Vervolgens krachttraining gedaan. Vooral gekeken naar hoeveel kg ik bij de verschillende apparaten kan hebben. Lekker om te doen, maar deed me nog niet veel. De cardio op het eind, dat was echt lekker haha Moest tien minuten op de loopband, heb er 13 min van gemaakt. Afwisselend rennen en uitlopen. Hield het joggen steeds net wat langer vol. Morgen uit mijn werk ga ik weer. En ik word gebeld als ik niet kom opdagen haha Streven is drie keer per week, gaan we mee beginnen. Maar ik hoop dat ik het leuk ga vinden en dat ik er 4 of 5 van wil maken. De drempel is wel superlaag in ieder geval met nog geen 5 minuten lopen! Ik voelde me niet echt bekeken ofzo, heb gewoon mijn ding gedaan. Wel veel popi jopi's en veeeel spierbundels. Maar goed, boeiuh. Ik kom er voor mezelf. Morgen lekker mn ipodje mee en gaan met die banaan Duik zo mn bed in! Trusten meiden!
Wat goed krul! Lekker sporten! Als ik alles in de krat terug heb gedaan komt Daan het er weer uit halen. Hier zijn vooral de dingen in trek die niet mogen: afstandbediening, folders, fotolijstjes, kastdeur open en dicht doen, etc etc.. Ik moet elke DAg om 6.30 opstaan.. begin om 8 uur..