goed bezig krul!!! jemig zeg, en dan meteen vandaag ook weer sporten, je hebt de vaart er goed in! ik vind je streven van 3 keer per week al heel wat, laat staan 4 a 5 keer. dat zal hier never nooit lukken qua planning (mede door de onregelmatige diensten van ml) Maar wel heerlijk dat het zo dichtbij is en ook goed dat ze zo achter je broek aan zitten. Je zal wel spierpijn hebben nu?! die fiat 500 is idd echt te gek, maar..... geen 5deurs helaas. Dat wordt m dus niet... hihi, hier ook een dame die zich opperbest vermaakt met boekjes, tijdschriften, kranten ed. Luek he? ik hou ook zo van boeken! De yaris was eigenlijk van mijn vader zelf, net nieuw, en toen mocht hij niet meer autorijden en heb ik hem gekregen. Vandaar. Maar zeker lief! Ik sta ook om 6.30 op, op werkdagen. Begin ook om 8.00. Toen ik nog bv gaf, stond ik om 6.00 op, dat was zo vroeg.....
Wat n tijden he meiden! Poeh petje af.. Zou t ni trekken! Zeker ni na n gebroken nacht Hier vnml scheuren met papieren n kranten Lekker op slaan is ook leuk Als t maar veel lawaai maakt Boekjes krijgen langzamerhand wat meer interesse Maar speelgoed en idd de afstandsbediening is favoriet met name die van de dvd Hij is nie meer te dollen met n andere dus haal meestal de batterijen er ff uit want hij zapt graag haha Laatst ging Madagascar ineens over in t Vlaams Haha weet ni eens hoe j dat tijdens afspelen moet doen Goed van j krul Ben trots op j Krijg bijna ook weer zin Wat vervelend nou dat ik nog nie kan 😇 Zal zowiezo geen optie zijn denk aankomende tijd maar ga lekker veel lopen! We gaan vanmiddag na zl z'n Dutje naar t zwembad Eerste x na vakantie Zin in! Zl Will love it!
@Roos: ah wat erg voor je vader dat hij niet meer mocht/ mag rijden. Mag ik vragen waardoor? Oh ja das waar 500 driedeurs ntl... jammer! Misschien als je gezinnetje compleet is en de jongste 6 is Das lastig bij jou met diensten van ml idd Wanneer sport je nu? Heb je wel een vast moment? Spierpijn valt wel mee. Ik voel wel iets, maar niet veel. Was ook echt een proeftraining. Vanavond gaan we wel serieus aan de slag. @Lins: haha superleuk he vooral de spullen van papa of mama en dingen die niet mogen, die zijn in trek! Ze hebben helemaal geen speelgoed nodig joh eigenlijk Hier ook op werkdagen 6.30 op idd. Als ik eerste uur vrij ben 7.00, dan neem ik t r ff van @Dtje: aaah heerlijk meisss zwemmen! Heel veel plezier met zn drietjes, zl will love it!!
Aah heerlijk dtje dat jullie zo genoten hebben! Als zl geniet, geniet je zelf ook he ♥ Hier weer gesport. Heavy maar erg trots op mezelf! Vooral loopband ging goed en was best leuk. Wel best spierpijn nu. Iets te fanatiek buikspieroefeningen gedaan... Vrijdag weer Truste meiden! werkse morgen roos! Bijna wknd voor jou. linss ook dagje vrij he? geniet r van!
Absolutly Tijd staat even stil ❤️ Way to go krul! Trots trots trots mag je zijn! Slaap lekker dames Duik er ook in!
Ja het is vroeg haha .. maar gelukkig slapen de kids altijd goed door, anders zou ik het niet trekken. En als ze spoken doen ze het vaak in het weekend, maar dat is bijna nooit. Heb twee luie kindjes haha hebben ze van hun papa. Vandaag krijg ik de kaarten voor hun verjaardag. Kunnen ze vanmiddag op de post. Heb al klapstoelen geregeld, die kan ik huren voor 1 euro per stuk en komen ze gratis thuis brengen . Nu alleen de taart nog bestellen over een paar weken. De cadeaus komen vandaag. De driewielers. Die zet ik voorlopig even op zolder.
Voorbereidingen zijn in drukke gang lins! Leuk! Hoe zijn de kaarten? Hier naar stad geweest en naar de oma's en opa. Zl op bed Lekker voor de buis nu!
Hee meiden, kaarten zijn leuk, plaats ze zsm. Sophie is ziek. Koort 39,6 en snotterig en hangerigf. Heb net paracetamol gegeven. Eet en drinkt goed. Daan had daarstraks twee dunne luiers tot op zijn rug. Tandjes of ook ziek. Hij lijkt niet ziek want is even druk en vrolijk als altijd. Poe nu duik ik op de bank. Slaap lekker!
O nee toch wat sneu! Beterschap voor Sophie! Hopelijk gauw weer beter! Hier ook stront tot op z'n rug vandaag! Zie twee witte knobbels aan de onderkant dus denk dat ze er echt aan komen die kiezen Bij Daan Miss ook gerommel in t gebit! Hopelijk nie ook ziekjes! Rust lekker uit en geniet van je weekend!
Hè bah, beterschap met Sophie lins! Hopelijk Daan niet ook ziek en dat t zijn tandjes zijn! Ben benieuwd naar de kaarten! Hoe gaat het bij jou d? Hoe is t nu met maagzuur en moeheid? Krul, haas gewoon al 2 keer gesport deze week, topperrrrr! Vaste sportavond of dag kan hier dus niet.... Vandaar ook geen hockey meer (kan ook nog niet ivm bekken nu) of ik moet in een lager team gaan waar kk ook wedstrijden kan missen. Jaaaaa heb nieuwe (wel tweedehands) auto gekocht rode Suzuki Swift met 5 deuren. Echt super leuke auto vind ik! Helemaal blij. Volgende week kan ik m inruilen.
@linss: aah wat zielig voor sophie!! Beterschap voor je meisje. Hopelijk slaapt ze wel goed vannacht en blijft het jullie ook bespaard! Ben benieuwd naar je kaartje! ik zal ook eens wat plaatsen weer. @dtje: twee kiezen denk je ook dat er al komen? ?? Wow! Lkkr he alles onder de stront @roos: zo he Jeetje dat heb je snel gedaan ineens nu al andere auto!! leuk joh!! Gefeliciteerd ermee! Genoeg ruimte voor de achterwaartse stoel ideaal vijf deurs! Leuke kleur ook. Das wel jmmr vd hockey! ! Maar ja n team lagerv zag je ook niet zitten he? Wanneer sport je bij de fysio?? Dat was wel vast toch? net weer terug van sportschool dat was de derde x deze week *geeft zichzelf een schouderklopje*
Dikke vette schouderklop ook van mij krul! Jeeeeemig gewoon 3 keer deze week! Jaaaa snel hè? Maar was eigenlijk al wel langer aan t zoeken hoor alleen wist nog niet precies wat ik wilde. Maar ben erg blij! En nu kan die stoel er idd beter in (pfff nu nog bedenken welke want twijfel nog steeds. Sporten bij Fysio ook niet vast, lukt dus niet, maar plan het per keer (want elke dsg zijn er momenten dst ik daar zou kunnen sporten) Ga je foto's bekijken!
Roos! Daar ben je weer! Jeej! Een nieuwe wagen! Gaaf! Klinkt helemaal te gek! Spam foto's! Oooo krul is goed bezig of niet?! Hihi Heb je nu spaghetti benen? Benieuwd hoe je ze dan omhoog hou Hier ook eindelijk de uitnodiging klaar! Kaartje2go echt een aanrader Kreeg 3 korting 10 kaarten nu voor nog geen 6 Gaat beter met de moeheid roos Pak regelmatig n dutje mee met zl maar lang nie meer elke dag Maagzuur is gelukkig weer verleden tijd Hopelijk blijft t zo Hing dus samen met die buikgriep Ben me aan t verdiepen in geboortekaartjes Wil voor zl alsnog n andere n vast voor z'n broertje aan t oriënteren Ben nie blij met die m'n vriendin toentertijd heeft gemaakt Erg lief Maar zoiets moet j gwn zelf doen..
Ah hij is af! Ik zag m en dacht dit wordt m Omdat ik zoooo verliefd ben ook op die foto T matcht zo mooooi met de kaart Zal m zo posten als t lukt Beetje laat maar eindelijk n kaartje naar m'n zin Nu oriënteren op die van A. Yess Its start with an A ❤️ Hou t nog ff spannend meiden!
Armande gefeliciteerd met je meisje 11 maandjes! Op naar haar eerste verjaardag ❤️ Hoop dat t de betere kant op gaat bij jullie Tot snel!
Foto's geplaatst nu n poging slapen T wil maar nie vlotten Heb honger, trek, en wil teveel ondernemen Love To do lijstjes afvinken 😇
Hoi meiden Ik kom jullie even een fijn weekend wensen! Ik zag dat er ondertussen veel is geschreven (logisch natuurlijk) dus dat heb ik maar niet allemaal gelezen hoor Ik zag een stukje van krul en haar bijna jarige dl! Wat een hoop mensen! Groot gelijk, alles in 1x dl en jullie zullen moe zijn maar daarna lekker uitrusten. Bedankt voor je "advies" krul, maar mn ouders willen wel een paar uurtjes oppassen maar meer niet schoonouders willen we ze niet heen brengen en kunnen ze ook niet. Van mn vriendin kreeg ik een "tegoed" voor mn verj dat de kids daarheen mogen voor een dagje en evt een nachtje maar die hebben zelf al van die gebroken nachten dat vind ik dan ook weer zo wat... Wel heel lief natuurlijk en we gaan er ook gewoon gebruik van maken hoor Helaas is houdt het daarmee wel op qua oppas, baal er soms echt van maar ja het is zoals het is. Denk dat het momenteel echt dr tandjes zijn die doorkomen, 5 stuks! En D ik ken iemand die voor zn 1e verj alle tanden en kiezen had dus dat zou zomaar kunnen. Sorry ik stop voor nu lekker ego weer haha Maar ga ff naar ml Oja zit te denken als kado voor dl aan een ballenbaan, soort knikker baan maar dan grover en van hout.