Btw die halfvolle melk mag ook verwarmd worden en gegeven worden als laatste fles he maar zoals ik al zei ik vind t belangrijk dat ik nog Nutrilon blijf geven cb zei ook dat t niet meer nodig was vanaf 11 mnd Je meisje is verder mooi in verhouding hoor Fijn dat ze t zo goed doet he! Hier ook geen verlanglijstje doorgegeven Ik laat ze vrij of ze wat geven of niet en wat ze dan willen geven Laatst kreeg ik ook n uitnodiging voor n 1 jarig kinderfeestj stond er n envelopje onderaan Zou ik nooit doen al zou ik t geld heel goed kunnen gebruiken Heb twee u geslapen vanmiddag met zl Was zo moe n dizzy nu weer oke hoor Zijn aan t wachten tot m'n moeder naar huis mag Vandaag geopereerd aan der pols
Dtje geweldig dat beebje t zo goed doet! Weet je nog hoe groot zl was rond dit termijn? Volgens mij al groter toch? Supergaaf uitgebreide echo ik wil ook zooo graag weer *zucht* Hiet is dl dol op dr melk. Eindelijk is t vier uur flesje er helemaal af. Ik ga twee flessen nutrilon4 geven. Avondflesje daarmee wel afbouwen naar 120. Na de boterham beker gwne volle melk. Ik laat t van haar afhangen wbt melk. Ben r wel van overtuigd dat ze zelf afbouwen als t tijd is. Ga t niet dwingen. Ze eet s avonds nog steeds niet geweldig, niet wat t ooit was, dus heeft de nutrilon zkr Nog nodig. Idd zo n envelopje op uitnodiging v kinderfeestje vind ik ook niet kunnen. Niemand is verplicht iets te geven ntl. Aan de mensen die t vroegen heb ik wat tips gegeven en ook gezegd dat geld ook welkom is ivm autostoel. Maar alleen maar geld; echt niet. Krijgt ze straks helemaal geen cadeautjes! Beterschap met je mams!!! Best heavy weer n operatie en zkr je pols!
Nou klinkt als n goed plan krul! Zolang ze t nie voldoende uit voeding kunnen halen lijkt t mij essentieel Hier zit ie vandaag weer op 300/350 melk maar wel flesje diksap n jus op ook.. N naast z'n voeding wat yoghurt en vla gegeven ging er goed in Volgens mij mag dat nl ook straks naast 300 ml Nutrilon/melk na t eten yoghurt bijv Zal foto's in m'n album plaatsen vd echo en eens opzoeken hoeveel zl woog met 30 wk dacht 2200 gram maar kan ook rond 31/32 wk geweest zijn f opzoeken Dankje! Ze is weer thuis ze mocht mee toen we kwamen rond half zeven Ze heeft gegeten en heb der poesjes verzorgd en geholpen met aankleden Ze geeft t aan als ze hulp nodig heeft maar haar kennende doet ze dat toch nie want ze wilt alles zelf doen Ze heeft hulp geregeld ook vd stichting maar zegt ze toch af haar kennende De dag na der knieoperatie zat ze ook al op de fiets Bikkel maar vooral eigenwijs Morgen na zl z'n ditje gaan ml n zl even naar opa en oma Kan ik hier een en ander doen op de bovenverdieping Miss ook f langs m'n mama Fijne avond!
2200 gram bij 32 wk Nu bijna 1600 met bijna 30 wk Met bijna 28 wk woog ie 1296 dus 150 per week gemiddeld dus komt ie Miss uit op 2000 met 32 wk maar moet ntl pas met 34 wk Komt iig in de buurt
Hoi lieve meiden, Wel alles gelezen maar ga nu lekker slapen. Hoop morgen te reageren maar weet niet of dst gaat lukken. Ga weekend weg en wil morgenavond ook al dingen pakken en ook nog nieywe auto ophalen.... Iig moet t dit weekend wel lukken. Ben in de buurt, weekend landal in burg. Haamstede
@dtje: verschilt niet zo heel veel dan nog met Hoe groot zl was. Meeste beebs mkn ook pas laatste weken in de buik echt n groeispurt door, dat ze nog flink aankomen in gewicht. Wel leuk om zo te vergelijken met elkaar. Lief wat je voor je moeder hebt gedaan! Herkenbaar Lkkr eigenwijs haha. Denk dat wij later (gek he later haha) ook niet zo snel hulp aannemen v je kids. Je kids geef je hulp, dat wil je eigenlijk niet van ze krijgen. Wbt eten: volgens mij is die 300 minimale hoeveelheid aan zuivel die ze na 1jr binnen moeten krijgen. Dus incl fles en yoghurt. Geen id of r ook n max aan zit eigenlijk want met drie flessen en yoghurt komt dl wel op aardig wat uit. Maar ach ze kan het hebben! @roos: heerlijk wkndje weg! Met ml en dl? Veel plezier! !
Roos verschrikkelijk dat wachten he.. hoop voor je dat het snel raak is.. Fijn dat alles GOed was op het cb.. hier is de fles melk in de avond ook erg geliefd. Bij het brood minder.. Hebben ze liever wat anders.. melk gaat de laatste dagen slecht hier. Eerste fles met pap gaat er goed in.. bij het brood minder, blijft vaak wat over en avond fles gaat ook niet helemaal leeg.. brood eten ze ook slecht nu.. krijg er met moeite een hele in.. zal de verkoudheid wel zijn.. ook fruit heeft Sophie niet allemaal op vanmorgen.. Poe D al bijna 30 wkn.. jee wat gaat het snel.. Nee heb geen verlanglijstje.. Ik weet niet wat ik moet vragen haha.. Ze hebben hier al zoveel.. Ik vind die online verlanglijstjes ideaal. Maar dan moet je wel wat weten haha.. Oh krul je meisje naar het kdv? inderdaad leuk om te horen dat ze al naar de peutergroep mag. Ik moet ook eens kijken voor traphekjes. Papa maar eens vragen.. D wat goed dat de groeiecho goed was. Flinke vent al.. Hier eten ze nog niet mee met ons. Wil ik wel mee beginnen. Het is nu puur gemak dat we het niet doen en omdat we vaak pas later eten omdat vriendlief tot 17.30 werkt en dus pas tegen 18.00 thuis is. Denk dat ik voortaan maar wat kook wat opgewarmd kan worden voor vriendlief. Hoeveel gram geVen jullie qua eten? Hier volgende week donderdag naar het cb..
O lins dont worry Was hier ook vnml uit gemak Omdat we later aten of nie altijd gezamenlijk En ook wel omdat we vaak dingen maakten die ik nog nie aandurfde te geven We hebben t opgebouwd door naturel kip groente aardappel gebakken of gekookt Gwn zoveel die lust nooit gewogen Ze geven t zelf wel aan wanneer ze vol zitten J hebt wel vuistregels maar zie dat ie genoeg van alles binnenkrijgt N Bij m'n schoonouders trouwens at ie al vanaf 6 mnd rijst en kip met groente en dat werd ook steeds verder uitgebreid kwa kruiden en andere gerechten dat ik nu zelf ook steeds meer durf te geven t ging al beetje om n om Doe Nog wel steeds minimaal met niet verse kruiden en zout ed Hoor maar merk dat ie dit echt lekker vind en vooral ook leuk om zelf te pakken Melk hier ook dus veel minder Tandjes verkoudheid ed hebben daar invloed op maar ook zijn ze bijna 1 jaar en gaan ze zelf afbouwen Hier ook nog geen melk bij de boterham Te dicht op z'n ontbijt en fruit omdat ie later wakker is dan gemiddeld Drinkt graag jus of diksap erbij en dan rond 16/16.30 wat melk nog Ja gaat hard he Ongelooflijk Mag 6 maart voor de laatste groei echo Dan ben ik bijna 34 wk Dan kan t gwn al bijna gebeuren Dus eigenlijk met zl z'n eerste verjaardag ben ik gwn hoogzwanger Leuk weetje Aankomende nacht braken bij krul vorig jaar der vliezen Forum n m'n tel sloeg op tilt Wat was t geweldig he meissie!!!
Nou meiden ik jank de ogen uit mn kop de hele dag. Mn meisje wordt 1 zaterdag.... Het is ongelooflijk. Ben r emo van. Stom he daarnaast lig ik ziek in bed nu met inmiddels 39gr koorts. Ook daar jank Ik om omdat ik me echt afschuwelijk voel en ik niet ziek wil zijn zaterdag. Ik kan echt niets alles is me te veel alles doet pijn en heb t zoo koud. zaterdag moet bijzondere dag worden en ik wil genieten en het niet verknallen omdat ik ziek ben. En dan dtje nog met de lieve herinnering hierboven pff *huilt heel hard*
Ah krul.. wat balen dat je ziek bent!! Hopelijk zaterdag beter als je meisje 1 wordt. Een bijzonder moment! Alweer 1! Wauw.. Ik kan het zelf ook nog niet goed bevatten.. D oké thanks.. Ze geven hier ook aan wanneer het genoeg is dis daar vertrouw ik op. Vanavond hebben ze wel al hun melk op. De laatste avonden niet. Daan hoest echt veel. Heb een hoesdrankje v.a. 12 mnd gegeven. Echt vervelend, is een souvenir van de verjaardag van kindje van vriendlies vriend haha. Inmiddels 2 wkn geleden, maar sinds die tijd kwakkelen ze hier een beetje. Morgen weer werken en dan gelukkig weekend.
Balen he lins.. Helpt t n beetje? Hopelijk wel.. Vervelend dat t zo blijft zeuren he Succes morgen op werk! Dan weekend!
Hoi lieve meiden, zit nu net, heb alles ingepakt voor t weekendje en ben ff gesloopt. Ook gewoon te druk op werk... Maar goed, wil eigenlijk ooooveral op reageren, maar wil ook heeeel graag lekker m'n bed in zo en moet nog de hond uitlaten ed. Kortom, ik reageer ff heel kort Oooo lieve krul, gatverdsmme wat rot dat je ziek bent, bah! Maar ik weet zeker dat je zaterdag beter bent!! Komt vast helemaal goed. Misschien dat je nog niet helemaal fit bent, maar vast wel (een beetje) op de been. Ik stuur je heeeel veel 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 En tja, je meisje 1.... Raar hè?! Gaat ook echt een bijzondere dag worden met vast een boel herinneringen. En ff emo, dat mag lieverd!! Hoort erbij!! Het is ook wat, maar hoe leuk ook eigenlijk? Want ze kan steeds meer en steeds meer contact en interactie. Allemaal geweldig! Hè lins, wat vervelend dat Daan nog zo moet hoesten... En wat betreft de melk, ben t idd eens met d, ze geven zelf aan als ze willen afbouwen. Merk je snel genoeg. Idd weet je nu dat ze rond de 300 ml (incl toetje) per dsg nodig hebben en krijgen ze meer is t vast niet erg. Net zoals met het eten, jij hebt wel 2 kids dus dat je soms voor de makkelijke weg kiest is heel normaal!! Dtje, wat fijn dat je zo'n lange echo hebt gekregen! Heerlijk om weer te kunnen kijken! En mooi gewicht weer! Alleen maar goed. Pfff, weet ff nu niks meer maar vergeet vast nog op iets te reageren Sorry! Komt dit weekend vast nog wel! Beterschap krul!
Wknd linss!! even bijkomen Arme Daan! Helpt t hoestdrankje? Zo sneu he hopelijk geen keelpijn ook. Kan goed dat ze daardoor minder eten. Moet r zelf op t moment ook niet aan denken sluit me aan bij dtje wbt eten n hoeveelheid! Ik leg gwn naar idee wat neer en ze laat staan als ze genoeg heeft. Of gaat r mee gooien dtje: heel goed opgebouwd zo he met t eten bij zl. Vanaf zes maanden rijst en gedurende tijd wat meer kruiden. Ik denk dat ze dat ook zo doen in andere culturen of niet? Gwn zo met de pot proberen mee te eten. Roos heel veel plezier he dit wknd!! slingers hangen hier. Driewieler is ingepakt, kaartje geschreven foto tompoucen zijn echt helemaal geweldig. Me is happy. Nu Lkkr naar bed. Verga vd buikpijn. Hopelijk morgen stuk beter nu Ik r twee dagen al zo op heb zitten. Ga in bed mn bevallingsverhaal lezen nu
Hoesten is beter, maar hij had toch weer koorts net.. Vanochtend had Daan een bloedneus. Vriendlief moest evn wat boven pakken en kwam beneden en Daan helemaal onder bloed haha en hij zat vrolijk te spelen. Denk dus gewoon spontaan, had ik vroeger zo ontzettend vaak. Hij huilde ook helemaal niet en ook nergens tekenen dat hij zich gestoten had of gevallen was. Hij piept nogal snel, dus denk toch gewoon zo. Krul hoe is het nou?
Joehoeeeeeeeee. Gefeliciteerd lieve krul met j prachtig mooie meisje! Officieel een dreumes! Can u imagine!
Lieve Krul, Van harte gefeliciteerd met je meisje!! Wat is het jaar snel gegaan zrg en wat heb ik die dag met je meegeleefd! Steeds maar weer kijken op internet of er al nieuws was hihi en nu is ze gewoon 1!! Hopelijk ben je niet meer ziek (ik heb niets gelezen maar zag dat toevallig staan) ik wens je een supermooie dag toe xx